Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 oktober 2016, 08:35   #41
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Rusland betekent helemaal geen bedreiging. Alvast geen onmiddelijke. Deze onzin en idiote lulkoek moet ophouden. Ook wat dat gezever in het MO betreft. Jews, muzels... doe al op. Kiss my ass bro's. Nuff is nuff en het wordt hoog tijd dat iemand eens fameus op't tafel slaagt.

Als Poetin dat doen wilt... be my guest!!!
De oude Sovjet Staten Centraal Azië liggen in de invloedssfeer van Rusland.
Poetin is druk doende om met deze landen een Eur-Aziatische Unie te vormen op economisch en militair gebied.
Voor Europa is dit geen bedreiging ,want een Unie met deze landen is beslist niet wenselijk en in het belang van Europa.
Het enige probleem voor Rusland is Turkije ,want ook Erdogan ziet deze landen als een onderdeel van zijn Turkse Rijk.

Voor Poetin is het wel een probleem, dat de beste van deze landen moslimlanden zijn
en daarom wil hij beslist IS en de jihadisten in het MO weg hebben.
In een snel tempo is hij bezig in de Arabische landen zijn militaire macht te vestigen en de regimes
te steunen tegen de terroristen.
Op dit punt is het ook een belang van Europa en Amerika en een kwestie van real politiek om Rusland te steunen
in het MO.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 10:03   #42
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Komaan makker, laat uw tanden zien
Of last van uw aardbeien?

Voor Peche :

Citaat:
Ik zit mij voor het pc-glas
onnoemlijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 10:04   #43
cato
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Onze steden lopen vol met jihadisten, syriëstrijders en oorlogsmisdadigers... Maar de angst mag ons niet leiden....

Ik heb geen grotere angsthazen dan dit bestuur gezien.
Een bom ver van hun bed droppen durven ze, maar onze steden opkuisen?
Neen wir schaffen das, ook oorlogsmisdadigers die reeds aanslagen pleegden.

Geef mij dan maar een Trump en een Wilders.
Europa zal zelf haar grenzen veel beter moeten bewaken en dat hebben ze de afgelopen jaren niet gedaan.
EU landen hebben zinloze oorlogen gevoerd in het MO en gezorgd voor meer en niet voor minder jihadisten.

Trump en Wilders gaan dit probleem zeker niet oplossen ,want Wilders wil Europa afbreken en Trump wil de NAVO afbreken.
Beide zijn het Poetin-knuffelaars en met Poetin in Europa raken we nog verder van huis.
Alleen de EU en De NAVO kunnen onze welvaart en veiligheid wel garanderen ,maar dan is wel een real politiek en strategie noodzakelijk.

De wereld heeft de komende eeuw meerdere wereldmachten en Rusland hoort daar bij ,
naast China ,naast Amerika ,naast Europa en naast India .
Daarom zie ik real politiek als de enige weg voor Europa om vrede te behouden en handel te drijven
met de buren en in de wereld.
Het is onmogelijk om de hele wereld te bekeren tot de Westerse democratie en
dat is nog nooit in de geschiedenis zo geweest.
De koloniale tijd is voorbij en het Westen zal haar macht en invloed moeten delen met anderen.

Laatst gewijzigd door cato : 14 oktober 2016 om 10:06.
cato is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 12:32   #44
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met Clinton wordt het oorlog met Rusland.
Trump heeft al reeds vredesonderhandelingen gedaan en steunt Assad.
Clinton de jihad.

Wake up!
Niet moeilijik dat Trump Assad steunt.

De eigen bevolking bombarderen met bommen en chemische vergiften, Trump hoopt waarschijnlijk dat hij dat ook zal kunnen.

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler

Laatst gewijzigd door Sywen : 14 oktober 2016 om 12:32.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 14:08   #45
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Of last van uw aardbeien?

Voor Peche :
Ik ben mijn principes gestapt om iets te woord te staan. En dan krijg ik dit
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 oktober 2016, 14:10   #46
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht
Europa zal zelf haar grenzen veel beter moeten bewaken en dat hebben ze de afgelopen jaren niet gedaan.
EU landen hebben zinloze oorlogen gevoerd in het MO en gezorgd voor meer en niet voor minder jihadisten.

Trump en Wilders gaan dit probleem zeker niet oplossen ,want Wilders wil Europa afbreken en Trump wil de NAVO afbreken.
Beide zijn het Poetin-knuffelaars en met Poetin in Europa raken we nog verder van huis.
Alleen de EU en De NAVO kunnen onze welvaart en veiligheid wel garanderen ,maar dan is wel een real politiek en strategie noodzakelijk.

De wereld heeft de komende eeuw meerdere wereldmachten en Rusland hoort daar bij ,
naast China ,naast Amerika ,naast Europa en naast India .
Daarom zie ik real politiek als de enige weg voor Europa om vrede te behouden en handel te drijven
met de buren en in de wereld.
Het is onmogelijk om de hele wereld te bekeren tot de Westerse democratie en
dat is nog nooit in de geschiedenis zo geweest.
De koloniale tijd is voorbij en het Westen zal haar macht en invloed moeten delen met anderen.
Europa is een jihad collaborateur dat aan regime change deed en de grenzen zelf open knalde.

Europa moet NIETS meer doen. Europa zal vallen, kan er ook niets meer aan doen De dobbelsteen is geworpen.
Ze zijn reeds binnen Cato, al reeds jaren.
De echte oorlogsvluchtelingen toch. Die hier afgelopen jaren binnenstromen zijn jihadisten die vluchten van de Westerse en Russische overmacht.

Er is niets meer aan te doen. Europa zal vallen.
Oud 14 oktober 2016, 14:11   #47
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Niet moeilijik dat Trump Assad steunt.

De eigen bevolking bombarderen met bommen en chemische vergiften, Trump hoopt waarschijnlijk dat hij dat ook zal kunnen.
Ik zit daar geen greintje meer met in.
Nuke them to hell voor mijn part.
Ik ben islamofoob.
Oud 14 oktober 2016, 23:22   #48
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cato Bekijk bericht

...

Met de rest van uw post ben ik het eens maar bovenstaand statement is erg onlogisch.

Het niet bewaken van de grenzen is een resultaat van EU beleid, de gevoerde oorlogen gebeurden veelal onder NAVO vlag. (zogezegd een defensieve alliantie).

Dus de twee hoofdverantwoordelijken voor het debacle zijn volgens u ook de oplossing?

Ik zou stellen dat het immigratieprobleem eenvoudig op te lossen valt door 1) geen uitkeringen aan te bieden 2) een heel kordaat terugkeerbeleid te voeren en 3) op te houden met oorlogje te voeren in hun landen.

Het overgrote deel van migratie is omwille van economische redenen. Ook de mensen die uit oorlogsgebied komen, want die landen grenzen niet aan Europa. De syrische vluchteling die al in Turkije is geraakt en dan naar de EU komt is niet langer een oorlogsvluchteling imo...

Daarnaast moet het migratiebeleid vanuit een heel andere optiek worden bekeken en het centrale uitgangspunt zou moeten worden wat in het belang is van de al aanwezige bevolking.

Dat betekent in mijn ogen dat er zowel moet worden op toegezien wat de integratie/assimilatie bereidheid van de vluchteling is (en wat de draagkracht van het sociaal weefsel nog toelaat) en wat de vluchteling kan bijdragen aan de nieuwe thuismaatschappij. I.e. wie bereid is te integreren en hier werkelijk iest kan bijdragen is welkom. Wie daartoe niet bereid is of geen skills heeft die hier een toekomst anders dan de sociale zekerheid heeft... Nee dank u.
Oud 15 oktober 2016, 09:42   #49
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben mijn principes gestapt om iets te woord te staan. En dan krijg ik dit

Oh, ik dacht dat je wou spelen. Zo zag het eruit.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 oktober 2016, 18:31   #50
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Oh, ik dacht dat je wou spelen. Zo zag het eruit.
Ik wil altijd spelen
MAAR soms ben ik serieus. Ik ben diep teleurgesteld in de EU. Enorm.
Voorgoed liberaal af.
Dat betekent wat in mijn wereld. Ik stemde altijd liberaal voor Europa. Nu stem ik niet meer. En roepen ze mij op? Ik zal de rechter doorspekt uitleggen waarom ik niet ben gaan stemmen. Ongegeneerd.
Oud 16 oktober 2016, 20:04   #51
Peche
Banneling

Standaard

Poetin haalt nu heel zwaar uit. Waarschuwt voor een derde wereldoorlog in 2019.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be