![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eyewitness at Paris Theater Reveals Horrific “Slicing” Torture ISIS Used While Victims Lay Dying
http://conservativetribune.com/eyewi...-theatre-isis/ De man achter breiz atao, Boris Le lay: Attentat de Nice : L'heure est venue d'éliminer l'islam en Europe https://www.youtube.com/watch?v=hC3glVaFWA4 https://www.youtube.com/channel/UC36...nu-Rx5TAIfKXfA |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste politiemensen kwamen na 20 minuten ter plaatse. Twintig minuten...
![]() |
#43 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het hele verhaal werd gedistilleerd uit een artikel in de Daily Mail, de grootste strontgazet in het VK. |
|||||
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/35524/Aansl...Bataclan.dhtml
Geen martelingen concertgangers Bataclan BAM op de Neus
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 15 juli 2016 om 23:52. |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Want hetgeen er gebeurde was niet echt "barbaars"?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kan het topic eindelijk verder op een normale manier. *zucht* Zo zouden getuigen verklaard hebben dat ze moesten kokhalzen toen ze op sommige plekken zagen wat de slachtoffers was aangedaan. "Ogen waren uitgestoken, mannen waren gecastreerd en genitaliën werden in de mond van het slachtoffer geduwd." Operatie doofpot, best mogelijk hoor. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Houding "ik geloof het want het staat op het internet": best mogelijk hoor.
Houding "het zal wel doofpot zijn, zelfs al weten vijfhonderd mensen er van, want 500 mensen kunnen zwijgen tegen de pers, tegen hun familieleden en vrienden ..." best mogelijk hoor. Een complottheorie voor elk incident op elk moment eenderwaar ter wereld: dat is niet mogelijk, want dat bestaat echt. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#49 |
Schepen
|
![]() Indien het vorige omschrijvingen waar zouden zijn (voorwaardelijk), begrijp ik ten zeerste de overheden, zulke verhalen over onbeschrijflijke gruwelen (zoals ze hoger beschreven staan), de bevolkingen ervan te willen vrijwaren.
Dat ze het doen, om de 'islamitische' bevolkingen (Deze waarvan 70 �* 75% zulks toejuichen en, volgens 'Jan Hesp', staan te springen en dansen van zelfvoldoening en plezier) van kansmogelijke repressie te vrijwaren: is HUN verantwoordelijkheid. Hopelijk worden ze kortelings voor daden van 'HOOG VERRAAD' , op het matje van 'Dame Justitie ' geroepen. (Wat mij betreft, mogen deze doodsimpel opgehangen worden, hetgeen een ultiem cadeautje zou zijn - (De Dood die van het leven bevrijd!!!)) Sommige bevindingen de P.O. verzwijgen, kan slechts geduld worden, wanneer het de modale burger in de straat toelaat, op optimale wijze zijn verder leven te kunnen slijten! Dit laatste staat al al te lang en meer op meer op de helling! Waar wacht men op om de 'Krijgsraad' (La Loi Martiale) in toepassing te brengen? Veel te veel van dit menselijke UITSCHOT ontlopen: Het 'Peleton' , strop of de 'Guillotine' ??? GENOEG IS GENOEG: Hoog tijd om in verzet te gaan, Tegen de 'Islam' en tegen deze die de 'Moslim's', hier in Europa, op schandalige manier blijven 'PAMPEREN'!!!
#50 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De eerste bron is BBC. http://www.bbc.com/news/world-europe-34827497 BBC en France24 verklaren beide dat de politie wel al rond 22u de concertzaal betrap, maar slechts de hal. Pas een uur later (!) betreden ze de zaal zelf. Het kan. Of er 500 mensen moeten zwijgen? Ik denk niet dat je op zo'n plekken achterom kijkt of je ogen eens lekker de kost geeft. ![]() Mocht je als slachtoffer om één of andere reden nog door plaatsen moeten met veel slachtoffers omdat er geen andere uitweg was (ik vermoed dat ze nooduitgangen verkozen!) dan heb je zeker mogelijk vanalles gezien waarvan je nooit meer herstelt. Doch weet dat bij zo'n hevig trauma je veelal "flitsen" zal zien of je netvlies zelfs de zaken zodanig vertroebeld weergeeft dat je dit achteraf niet meer kan reconstrueren. We spreken in dit geval over mensen die al 2-3 uur in de zaal aanwezig waren en die al die tijd vreesden voor hun leven. Die zijn meer dan oververmoeid en in shock. Er is een verschil tussen een beeld dat geprojecteerd wordt op je netvlies dat je toch langs geen kanten kan vatten, vs iets daadwerkelijk registreren en in je opnemen. Je ziet dat zelfs als je ergens je blik op richt maar niet direct weet wat het is. Wat deze zwaar getraumatiseerde slachtoffers allicht niét wilden doen is zo snel mogelijk naar de pers hollen en verslagen afleggen over wat ze allemaal gezien hadden. De terroristen zouden drugs hebben gepakt die leidde tot extreem agressief gedrag. Eentje speelt zelfs gezellig xylofoon. Lijkt me niet gek dat er nog veel ergere dingen gebeurden. |
|
![]() |