![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Slachthuizen zijn voor mij oppie toppie genoeg, maar wel islamitische slachting en als dat ook niet gaat dan een Joodse slachting, maar anders niet.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als wij als staat harder gaan optreden tegen de moslims dan gaan de moslims harder optreden tegen de staat. Met de moord op Pim Fortuyn door extreem-links, de moord van het Marokkaanse kind op de Nederlandse leraar , en de moord van de Marokkaanse jongeman op cult producer Theo, als precedent, wordt het voor politici en zelfs gewone mensen zeer gevaarlijk om als individu uitspraken over dit onderwerp te doen of om in eigen naam op te treden en wetten te gaan aanpassen. Als men nu geen gezamelijke (inter)nationale acties onderneemt tegen de beweegruimtes van deze godsdienst dan graaft men hier in Europa toch zijn eigen graf ? Helaas vrees ik dat het inderdaa zover gaat komen want in bepaalde van mijn vriendenkringen is het onderwerp theo van gogh TABOE. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar in het Westen geldt een andere wet en daarom zei ik met het oog op de mogelijkheden binnen de Europese wetgeving dat een gevangenisstraf zou voldoen.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat Ibeke in haar keuken of slaapkamer doet, wat ze al dan niet op haar hoofd of de rest van haar lichaam draagt, hoe 'onwesters' het ook moge zijn, kan me geen moer schelen. Ik verwacht bescherming van mijn vrijheid door de staat. Ik wil in een rechtsstaat blijven leven. Wie meent dat iemand in de gevangenis moet worden gestopt 'liefst zonder veel luxe' (een eufemisme in mijn lezing) omdat hij een film als Submission maakt, is een vijand van de rechtsstaat. Ik wil Ibeke niet in de gevangenis omwille van haar extreem-rechts gedachtengoed, ik wil geen boete, geen censuur. Maar ik zal dergelijk gedachtengoed blijven aanvallen, met alle woorden die me ter beschikking staan. Zolang 'rechtsstaat' nog iets betekent.
![]() |
![]() |
#52 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
'Anarchistische bankier' een nick van een forumpersonage en de titel van een verhaal van Pessoa. Blijkbaar heb je geen probleem met Ibekes stelling dat mensen omwille van hun mening in de gevangenis moeten opgesloten worden. Of begrijp je nog altijd niet wat ze zegt. Je vergist je van vijand.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 5 november 2004 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Neen, liever een sneer ivm mijn nick. You just don't get the point.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 5 november 2004 om 11:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit geschreven dat ik daar geen probleem mee heb, jij trekt die conclusie en legt mij dat in de mond. 2) Speciaal voor jou : IK VEROORDEEL TE STELLIGSTE DAT MENSEN OMWILLE VAN HUN MENING IN DE GEVANGENIS WORDEN GESMETEN !!! 3) Verwacht nu niet dat ik van iedere idioot die onzin op dit forum schrijft, ik onmiddelijk mijn persoonlijke kritiek ga schrijven. Ik kan nu al niet volgen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat maakt mijn onzin eerder voorwerp van jouw kritiek dan de onzin van Ibeke?
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ook een hekel aan extreem-rechts en hun zever, maar ik verlaag mij niet tot blinde haat. En alhoewel ik bvb. PDW en FVH verschikkelijke kortzichtige en onverdraagzame eikels vind, wens ik ze zeker niet dood of zou ik enige vorm van geweld tegen hen goedkeuren. Ik was het ook helemaal niet eens met Pim Fortuyn, maar hem daarom koelbloedig doodschieten is gewoon walgelijk omdat je jezelf dan verlaagd tot hetgene waar je eigenlijk principiëel tegen bent. |
|
![]() |
![]() |