![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Theo volgt klakkeloos het Europese "wir schaffen das" beleid van Merkel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor Miss Hyacinth Bucket ('Bouquet') ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
niet over de snelbelgwet-wezens. Die laatste beschikken inderdaad over meer rechten. Dank daarvoor de oude machtspartijen die die snelbelgwet gestemd hebben, en zelfs nu nog tegengas geven in de actuele meerderheid. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar enkel het gevoerde beleid is van tel, en dat is wel degelijk "wir schaffen das"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ergo NVA is een tradio ... lopen tussen de lijntjes die de EU dicteert.
De enige stemmen van verandering. https://www.youtube.com/watch?v=tXKSRl6HIv0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar al meerdere tinten grijs manieren gezien om de praktische uivoering met de middenvinger te bekronen.
Wie biedt meer? Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak van dat bedrag 2000€ het kan de 'lege' staatskas alleen maar ten goede komen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe deden al die andere helden uit de andere regeringspartijen het vroeger? Welke harde optredens kunnen zij voorleggen? Het is dank zij hen dat het land uitpuilt van vreemdelingen die we liever kwijt dan rijk zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Kom kom zeg ze konden in die 2 jaar al harder knopen doorgehakt hebben.. terwijl ZE aan de macht waren.... jongens toch ,,
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 augustus 2016 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Terwijl ZE aan de macht waren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben dringend weer een PS en een Groene regering nodig om die problemen op te lossen, jullie zullen dan zoooo blij zijn met de resultaten! Zinnetjes uit zijn context rukken, zitten wachten tot iemand een "verkeerde" zin maakt... en dan groot kabaal dat 1000 keren moet herhaald worden! En hadden ze het anders gezegd, dan zaten jullie hier voortdurend over racisten en nazi's bezig zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En aan handen en voeten gebonden bleven door "Europa"! De sossen enz zaten voortdurend klaar om iedere zet die niet kon voor Europa via de media uit te roepen en te tieren!
ZE doen wat ze kunnen en mogen, de vorigen deden niets. Ja: als er eindelijk eens een op het vliegtuig werd gezet hem/haar via één van hun vrienden-rechters er weer afhalen! Sinds ZE wat meer aan de macht zijn is dat precies niet meer gebeurd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 augustus 2016 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal er echt moeten gewacht worden op een nieuwe Hitler? Die komt er vroeg of laat, en dan zal het weer niet goed zijn... |
|
![]() |
![]() |