Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2016, 15:38   #41
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Theo volgt klakkeloos het Europese "wir schaffen das" beleid van Merkel...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2016, 16:05   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Is er iemand die van mening is dat die 'Theo' nog geloofwaardig overkomt?
Dat gaan we te weten komen als we zijn voorkeurstemmen zullen gaan tellen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2016, 16:07   #43
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Natuurlijk volgt die dat, de rest is Keeping Up Appearances (schone schijn)

Met alle respect voor Miss Hyacinth Bucket ('Bouquet')
Oud 31 juli 2016, 16:08   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
Hoeveel met dubbele nationaliteit zitten er bij de Belgen, een 85% voorzichtig uitgedrukt.
gij en uw partij zijn de grootste leugenaars.
De mededeling ging over het aantal vreemdelingen;
niet over de snelbelgwet-wezens.
Die laatste beschikken inderdaad over meer rechten. Dank daarvoor de oude machtspartijen die die snelbelgwet gestemd hebben, en zelfs nu nog tegengas geven in de actuele meerderheid.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 31 juli 2016, 16:09   #45
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Ja ja, zo meteen zijn we nog linkser dan groen, en francofieler dan het fdf ...

.

Oud 31 juli 2016, 16:31   #46
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja ja, zo meteen zijn we nog linkser dan groen, en francofieler dan het fdf ...

.
Als het op uitspraken aankomt niet nee.

Maar enkel het gevoerde beleid is van tel, en dat is wel degelijk "wir schaffen das"...
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2016, 16:47   #47
Peche
Banneling

Standaard

Ergo NVA is een tradio ... lopen tussen de lijntjes die de EU dicteert.
De enige stemmen van verandering.
https://www.youtube.com/watch?v=tXKSRl6HIv0
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2016, 04:27   #48
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard Alleen diagonaal gelezen...

Maar al meerdere tinten grijs manieren gezien om de praktische uivoering met de middenvinger te bekronen.
Wie biedt meer?
Citaat:
Theo Francken (N-VA) veroorzaakte in 2012 nog ophef toen hij pleitte voor een ‘illegalenboete’. Die boete is er nu.
In de Vreemdelingenwet staat al lang de mogelijkheid om een boete van 200 euro op te leggen aan vreemdelingen die niet correct in ons land verblijven. Die mogelijkheid werd nooit toegepast omdat er nooit een koninklijk besluit (KB) kwam. Francken maakte daar nu werk van. Sinds 24 juli kan Vreemdelingenzaken een administratieve boete van 200 euro geven aan vreemdelingen die hier niet volgens de regels verblijven.

Strijd tegen fraude en misbruik

‘Deze maatregel past in onze strijd tegen fraude en misbruik, zoals in het regeerakkoord staat’, zegt de woordvoerster van Francken. ‘De boodschap moet duidelijk zijn dat wie naar ons land komt, zich in regel moet stellen. We willen echt de malafide dossiers en flagrante misbruiken aanpakken. Zo komen Fransen zich hier soms vestigen zonder zich aan te melden, om bepaalde taksen te ontlopen.’

Alleen Vreemdelingenzaken kan beslissen om al dan niet een boete op te leggen, na vaststellingen van de politie- en gemeentediensten. Overtreders moeten de boete onmiddellijk betalen, via storting of overschrijving. Een agent kan een vreemdeling ook vragen om cash te betalen als die geen verblijfplaats in België heeft. Wie weigert te betalen, wordt desnoods door Financiën gedwongen, via een invorderingsprocedure.
Uit de ex-AVV/VVK gazet.
Oud 5 augustus 2016, 07:37   #49
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In de Vreemdelingenwet staat al lang de mogelijkheid om een boete van 200 euro op te leggen aan vreemdelingen die niet correct in ons land verblijven. Die mogelijkheid werd nooit toegepast omdat er nooit een koninklijk besluit (KB) kwam.
Beetje weinig denk ik die 200€ daar de illegaal zich daar niet zal door laten afschrikken.

Maak van dat bedrag 2000€ het kan de 'lege' staatskas alleen maar ten goede komen.
Oud 5 augustus 2016, 19:17   #50
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
En wat doet Theoke met de 'vluchtelingen' die over de schreef gaan, behalve een cursusje geven?
Tja, de NVA kan niets goed doen, of niet voldoende doen!
En hoe deden al die andere helden uit de andere regeringspartijen het vroeger? Welke harde optredens kunnen zij voorleggen?
Het is dank zij hen dat het land uitpuilt van vreemdelingen die we liever kwijt dan rijk zijn...
andev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2016, 19:19   #51
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anitta Bekijk bericht
Vergelijk theo asiel met een zak bakbloem, smijt hem daar en het blijft liggen, als het van luiheid is of dommigheid laat ik in het midden.
Hoe zielig...
Oud 5 augustus 2016, 19:22   #52
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Tut tut,
iedere dijkbreuk begint met een klein gaatje.

Theo heeft inmiddels al vele kleine gaatjes geslagen.

Die daar staan te roepen en te stampen boven op de dijk, hebben die dijk alleen maar vaster aangestampt.

.
Kom kom zeg ze konden in die 2 jaar al harder knopen doorgehakt hebben.. terwijl ZE aan de macht waren.... jongens toch ,,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 augustus 2016 om 19:22.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2016, 19:23   #53
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Terwijl ZE aan de macht waren...
Oud 5 augustus 2016, 19:24   #54
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik denk dat er van Jambon die van ons eist dat wij respect hebben voor de islam/koran meer dan een hoek af is.
Of van Francken die in volle asielcrisis even komt zeggen dat migratie positief voor ons land is.
Wat een zielige komedie...
We hebben dringend weer een PS en een Groene regering nodig om die problemen op te lossen, jullie zullen dan zoooo blij zijn met de resultaten!
Zinnetjes uit zijn context rukken, zitten wachten tot iemand een "verkeerde" zin maakt... en dan groot kabaal dat 1000 keren moet herhaald worden!
En hadden ze het anders gezegd, dan zaten jullie hier voortdurend over racisten en nazi's bezig zeker?
Oud 5 augustus 2016, 19:27   #55
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wat een zielige komedie...
We hebben dringend weer een PS en een Groene regering nodig om die problemen op te lossen, jullie zullen dan zoooo blij zijn met de resultaten!
Zinnetjes uit zijn context rukken, zitten wachten tot iemand een "verkeerde" zin maakt... en dan groot kabaal dat 1000 keren moet herhaald worden!
En hadden ze het anders gezegd, dan zaten jullie hier voortdurend over racisten en nazi's bezig zeker?
Teveel gedronken andev? ik versta het hoor...
Oud 5 augustus 2016, 19:33   #56
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Terwijl ZE aan de macht waren...
En aan handen en voeten gebonden bleven door "Europa"! De sossen enz zaten voortdurend klaar om iedere zet die niet kon voor Europa via de media uit te roepen en te tieren!
ZE doen wat ze kunnen en mogen, de vorigen deden niets. Ja: als er eindelijk eens een op het vliegtuig werd gezet hem/haar via één van hun vrienden-rechters er weer afhalen!
Sinds ZE wat meer aan de macht zijn is dat precies niet meer gebeurd.
Oud 5 augustus 2016, 19:35   #57
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Teveel gedronken andev? ik versta het hoor...
Nu sta ik echt schaakmat met zo'n antwoord!
Allé, santé en drink er ook ene!
Oud 5 augustus 2016, 19:38   #58
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Nu sta ik echt schaakmat met zo'n antwoord!
Allé, santé en drink er ook ene!
Heb ik just gedaan zie en ze hebben gesmaakt ... ik was vroeg begonnen... voil�*
Oud 5 augustus 2016, 19:48   #59
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
En aan handen en voeten gebonden bleven door "Europa"! De sossen enz zaten voortdurend klaar om iedere zet die niet kon voor Europa via de media uit te roepen en te tieren!
ZE doen wat ze kunnen en mogen, de vorigen deden niets. Ja: als er eindelijk eens een op het vliegtuig werd gezet hem/haar via één van hun vrienden-rechters er weer afhalen!
Sinds ZE wat meer aan de macht zijn is dat precies niet meer gebeurd.
Ik ga Theo en co nu niet heel afbreken .. maar ZE lopen teveel op de toppen van hun tenen , ze zijn te beschaafd of willen dat tonen dat ze dat zijn , ik kom nu juist van de grensstreek en op onze terug weg , we hebben ze geteld , 9 op de 10 die op straat liepen waren ? raad eens ? 1 blanke op 10 mensen...van niet Westers , ben ik een racist ? omdat ik dat nu schrijf ? dit is gewoon fucking Africa en geen Menen meer .. ... en allemaal uitkeringsgerechtigden ,, dus ? we hebben werkelijk een echt probleem hoor .... en wij moeten opdraaien voor heel die klerezooi ?? langer werken ?? méér belastingen !! fuck Belgium !!

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 5 augustus 2016 om 19:49.
Oud 7 augustus 2016, 09:48   #60
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ga Theo en co nu niet heel afbreken .. maar ZE lopen teveel op de toppen van hun tenen , ze zijn te beschaafd of willen dat tonen dat ze dat zijn , ik kom nu juist van de grensstreek en op onze terug weg , we hebben ze geteld , 9 op de 10 die op straat liepen waren ? raad eens ? 1 blanke op 10 mensen...van niet Westers , ben ik een racist ? omdat ik dat nu schrijf ? dit is gewoon fucking Africa en geen Menen meer .. ... en allemaal uitkeringsgerechtigden ,, dus ? we hebben werkelijk een echt probleem hoor .... en wij moeten opdraaien voor heel die klerezooi ?? langer werken ?? méér belastingen !! fuck Belgium !!
Wanneer oh wanneer zal men die onhoudbare situatie eens aanpakken en al die lieden terug jagen naar de streek vanwaar ze komen! Dat ze daar zelf proberen een maatschappij op poten te zetten die naam waardig ipv die van andere landen naar de bliksem te komen helpen!
Zal er echt moeten gewacht worden op een nieuwe Hitler?
Die komt er vroeg of laat, en dan zal het weer niet goed zijn...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be