Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2004, 14:16   #41
Koenraad Maesschalck
Banneling

Koenraad Maesschalck's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Komt daar bij dat de baas van de firma die de e-stemmachines in Ohio leverde een overtuigd Republikein is en financier van Busch. The Truth is out There.
Jaja, er zijn uiteraard kapitalistische complotten geweest! Goed dat er nog echte "democratieën" zoals Cuba zijn hé Solidarnosc?
Koenraad Maesschalck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 14:20   #42
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Jaja, er zijn uiteraard kapitalistische complotten geweest! Goed dat er nog echte "democratieën" zoals Cuba zijn hé Solidarnosc?
Leer lezen wat ik schrijf. Ten ander denk ik dat de verstandige kapitalisten voor Kerry hebben gestemd want die is een veel betere vertegenwoordiger voor het VS kapitalisme dan Bush. Ik bedoel Kerry heeft zelfs talent voor zakendoen wat je van Bush niet kan zeggen.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 14:27   #43
VlaamsFront
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Eén van de voornaamste redenen waarom ik de vreugde voor Bush zijn overwinning nauwelijks kan wegstoppen, is de grandioze klap die de linkerzijde in het gezicht krijgt over de ganse wereld
Ja,

maar bij mij heeft Bush er toch gelegen nadat hij doodleuk kwam vertellen dat hij vond dat Turkije moet worden toegelaten to de EU.Bovendien heb ik ook geen behoefte aan mannetjes die komen zeggen dat er een "Oud Europa" is en een "Nieuw Europa" van de o zo fantastische Oostbloklanden. Van Kerry moet ik ook niks weten voor alle duidelijkheid...........de VS zijn wat mij betreft enkel geschikt als partner in het bestrijden van fundamentalisme en terrorisme, voor de rest mogen de cowboy's op hun ranch blijven en zich bij voorkeur niet moeien met onze zaakjes.
VlaamsFront is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 14:31   #44
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Leer lezen wat ik schrijf. Ten ander denk ik dat de verstandige kapitalisten voor Kerry hebben gestemd want die is een veel betere vertegenwoordiger voor het VS kapitalisme dan Bush. Ik bedoel Kerry heeft zelfs talent voor zakendoen wat je van Bush niet kan zeggen.
Z'n talent voor zakendoen heeft hem alvast niet het presidentschap opgeleverd, en wat is politiek in de liberaal-democratische "rechtsstaat" anders dan zakendoen?
Oud 3 november 2004, 14:34   #45
Koenraad Maesschalck
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamsFront
Ja,

maar bij mij heeft Bush er toch gelegen nadat hij doodleuk kwam vertellen dat hij vond dat Turkije moet worden toegelaten to de EU.Bovendien heb ik ook geen behoefte aan mannetjes die komen zeggen dat er een "Oud Europa" is en een "Nieuw Europa" van de o zo fantastische Oostbloklanden. Van Kerry moet ik ook niks weten voor alle duidelijkheid...........de VS zijn wat mij betreft enkel geschikt als partner in het bestrijden van fundamentalisme en terrorisme, voor de rest mogen de cowboy's op hun ranch blijven en zich bij voorkeur niet moeien met onze zaakjes.
Inderdaad, ik ga bijlange niet in alles akkoord met wat Bush zegt en doet, ik zou indien hij kandidaat was geweest op Buchanan gestemd hebben. Dat hij Turkije aan Europa opdringt is inderdaad ergerlijk vanuit Europees perspectief. Het komt er nu op aan in Europa mensen te hebben met een ruggegraat die zeggen: geen sprake van. Maar juist op dat vlak is Bush misschien net een goede keuze, Bush draagt er toe bij dat de kloof tussen Amerika en Europa wijder wordt door ondermeer zijn unilateraal optreden.
Oud 3 november 2004, 14:44   #46
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Ik ben pro-Kerry maar moest die winnen zou ik me nooit verlagen tot jouw idiote natrappen.
Oud 3 november 2004, 14:49   #47
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieterjan
maar de beïnvloeding door filmpjes en andere propaganda gaat boven argumenten...
Je bedoelt al die democratische filmpjes die op TV kwamen en eindigden met: I am John Kerry and I approved this message?
Oud 3 november 2004, 15:07   #48
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Interessant dat je zoiets schrijft maar tegelijk in eenzelfde wc pist met je vlag van de palestijnen, het strijdpaard bij uitstek van wat jij noemt "de verzuurde azijnpissers met op kop de linkse rioolrat Neruda en alle andere conservatievenvreters hun azijnzuur smoel"
Ik weet dat het voor een burgerlijk rechtse associale liberale zak als u Antoontje het zéér moeilijk te begrijpen is dat er een verschil bestaat tussen conservatief-rechts en burgerlijk-liberaal rechts. Ik voel mij absoluut niet geroepen om de zionistenstaat Israël te verdedigen diens nog steeds doorgaat met haar laffe wreedheden tegen gewone Palestijnse burgers. Verwijzen we maar naar Israëlische IDF-militairen die deze week wéér een palestijns kind "per ongeluk" doodschoten. Men mag al blij zijn dat Israël mag blijven bestaan maar dan volgens de grenzen van 1967 zoals oorspronkelijk.

Wat de Islam betreft: Ik ben in tegenstelling tot vélen (o.a u) géén "islamietenhater". De Islam is een volksvreemde religie in Europa en buitenlanders horen niet in Europa. Deze dienen dan ook gedeporteerd te worden naar hun landen van herkomst uiteraard op een humane wijze. Ik verzet mij ook tegen de "gedwongen democratisering" of het opdringen van de verwerpelijke liberaal-kapitalistische ideologie in Irak en het gehele midden-oosten van de ZOG-maffia in Washington. Laat de Islam baas spelen in Noord-Afrika, het midden-oosten of whatever maar NIET In Europa!!!!!!

En wat de V.S betreft vind ik idd Bush een véél betere keuze dan de liberaal Kerry die wat mij betreft totaal géén uitstraling heeft hoewel ik véél liever iemand als Pat Buchanan in het Witte Huis had gezien als de zionistenvriend Bush.
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be