![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
maar bij mij heeft Bush er toch gelegen nadat hij doodleuk kwam vertellen dat hij vond dat Turkije moet worden toegelaten to de EU.Bovendien heb ik ook geen behoefte aan mannetjes die komen zeggen dat er een "Oud Europa" is en een "Nieuw Europa" van de o zo fantastische Oostbloklanden. Van Kerry moet ik ook niks weten voor alle duidelijkheid...........de VS zijn wat mij betreft enkel geschikt als partner in het bestrijden van fundamentalisme en terrorisme, voor de rest mogen de cowboy's op hun ranch blijven en zich bij voorkeur niet moeien met onze zaakjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat de Islam betreft: Ik ben in tegenstelling tot vélen (o.a u) géén "islamietenhater". De Islam is een volksvreemde religie in Europa en buitenlanders horen niet in Europa. Deze dienen dan ook gedeporteerd te worden naar hun landen van herkomst uiteraard op een humane wijze. Ik verzet mij ook tegen de "gedwongen democratisering" of het opdringen van de verwerpelijke liberaal-kapitalistische ideologie in Irak en het gehele midden-oosten van de ZOG-maffia in Washington. Laat de Islam baas spelen in Noord-Afrika, het midden-oosten of whatever maar NIET In Europa!!!!!! En wat de V.S betreft vind ik idd Bush een véél betere keuze dan de liberaal Kerry die wat mij betreft totaal géén uitstraling heeft hoewel ik véél liever iemand als Pat Buchanan in het Witte Huis had gezien als de zionistenvriend Bush. |
|
![]() |
![]() |