![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De keuze is : moslims of democratie. Samen kan niet. Laatst gewijzigd door andev : 6 augustus 2016 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik zie het anders. Gelovigen staan hoopvol, positief in het leven en zijn optimistisch.
Ongelovigen, zoals de Wever, staan negatief in het leven: Ich shaffe das nicht Ich hasse dich Ich habe eine kleine Ich bin ein arshloch Ich will nicht mehr leben!! Und du auch nicht.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Zeg Guinevere? Dewever pakt wel aan he?
De NVA plooide voor de EU en niets veranderde voor het betere. Meer van alles. Ja zo kan ik ook veranderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gelovigen hebben geen argumenten, het is iets wat ze persoonlijk "geloven" en daarmee is de kous af. Geen enkel mens en met geen enkele argumenten kan je die mensen overtuigen. Dat zijn kortom bijzonder gevaarlijke mensen wanneer ze een machtspositie bekleden. Ze blinken uit in goedgelovigheid, wereldvreemdheid en naïviteit. Merkel is christelijk fundamentalistisch en ziet het als haar morele plicht, voortvloeiend uit haar geloof als dochter van een dominee, om mensen in nood te helpen. Vandaar dat ze alle vluchtelingen wil opvangen, ongeacht de desastreuze gevolgen die dat heeft. Dergelijke mensen zijn maatschappij gevaarlijk. Regeren moet je doen op basis van rede, niet op basis van godsdienst en een persoonlijke overtuiging die daaruit voortvloeit.
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() De Filipijnse president Rodrigo Duterte heeft gedreigd de VN te verlaten. Die hebben opgeroepen een einde te maken aan de golf van dodelijk geweld tegen vermeende drugscriminelen in het land. Ook kondigde de omstreden president in een tv-toespraak aan dat duizenden ambtenaren worden ontslagen wegens corruptie, zonder dat de beschuldigingen tegen hen zijn bewezen. De VN-oproep wekte de woede van de president. Duterte liet weten de VN misschien te willen verlaten om samen met China en Afrikaanse landen een nieuwe organisatie te vormen. http://www.demorgen.be/buitenland/om...e-vn-b09f9d45/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Moslims horen elders thuis ...." die dwaling moet nu eens begrepen worden ,, wat is daar nu zo brutaal aan dat ik dat hier zeg ? (in het wekend was ik in de Normandië , op de namiddag waren we op een pleintje waar een bende motards stonden lawaai te maken met hun moto's tussen de moslimvrouwen met hun lange zwarte kleden ... je had die hun smoel moeten zien ze waren echt in de war van die moto's en die vrouwen in lederpakken achteraan op die moto en dat lawaai .. ... ik had medelijden met die moslimvrouwen... echt . Het was een groot maatschappelijk contrast naar mijn gedacht.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 augustus 2016 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar, of beter....tot waar is dan de grens voor de katholieken ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu echt wel het eerste wat ik ervan hoor. Merkel mag dan wel een domineedochter zijn, ze was ook een figuur die zich al snel heeft genesteld in de DDR-structuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hopen wellicht gans de wereld onder hun bewind te krijgen. Maar wat zouden er wel mee doen als het zover is??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat dit zo is. Men bewijst het voortdurend en daarom zitten we in de problemen en doen we alsof er niets kan/mag aan gedaan worden! Onze democratie kan straks onze ondergang worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ach laat ons dan oorlogen en terug strijden om dat stuk grond en de eigen waarden. wie wil nu een ondergang meemaken andev ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |