Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2004, 09:01   #41
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ge kunt met een zwartje poepen
viezerik
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 09:05   #42
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
je zou natuurlijk even democratisch ingesteld kunnen worden als bijvoorbeeld Nieuw-Zeeland..... daar is iederéén welkom.......

als je 100.000 € (of vier milj frankskes) op een rekening kunt zetten
én als je slaagt in je taal-examen
én als je binnen de 3 maand werk hebt
én als je géén dubbele nationaliteit hebt
én als je géén strafregister hebt

dan ben je welkom en mag je blijven........... anders blijft de deur dicht !
dat is pas de lat hoog leggen... hééééééééééél hooooooooooooog
Nieuw Zeeland is toch een democratie hoop ik
waarom kan dat hier ook niet
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 4 november 2004, 09:09   #43
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Ge bent dan wel een witte raaf (tenzij ge ne multikulturele bent). Waarom denkt ge dat de centrumpartijen (spa, vld, cdv) geen uitgesproken promulticulturele standpunten innemen ? Maar geen probleem, extreem links is er nog altijd.
Trouwens een vraag. Hebben allochtonen het recht, of de plicht om te werken ?
BTW: heb eigenlijk in principe ook niets tegen multikultureel, maar heb wel twee problemen
1)zolang de allochtonen naar hier komen, met het idee van te profiteren zal het nooit lukken
2)mijn sexuele geaardheid is zodanig dat ik niet geil op nietblanken (dus de oosteuropeanen geef ik nog krediet)

Dus als het is om mee te vozen, mogen ze komen ??!! Goed geargumenteerd.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 09:12   #44
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
dat is pas de lat hoog leggen... hééééééééééél hooooooooooooog
Nieuw Zeeland is toch een democratie hoop ik
waarom kan dat hier ook niet
Ooh maar dat bestaat hier ook al. De rijke Amerikaan of Hollander die zich in Vlaanderen vestigt mag blijven hoor.
Oud 4 november 2004, 09:14   #45
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
[size=4]Iedereen heeft genoeg de mond vol over multiculturele samenleving, maar wat verstaan de tegenstanders en voorstanders daaronder?[/size]

[size=7]???[/size]
Het Skill Effect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 09:22   #46
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Ooh maar dat bestaat hier ook al. De rijke Amerikaan of Hollander die zich in Vlaanderen vestigt mag blijven hoor.
dat is de uitzondering en die bezorgen het ocmw van Aaaantwaaaarpe geen gat in de kas van 30 miljoen euro en geen begrotingstekort van 3,6 miljard euro

wat doen al die honderduizenden "armoeizaaiers" dan hier
Oud 4 november 2004, 09:26   #47
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
dat is de uitzondering en die bezorgen het ocmw van Aaaantwaaaarpe geen gat in de kas van 30 miljoen euro en geen begrotingstekort van 3,6 miljard euro

wat doen al die honderduizenden "armoeizaaiers" dan hier
Oh de uitzondering, maar zo ken ik nog wel een paar paar. Vind je het trouwens niet erg dat die uitzonderingen de arme Vlamingen hier hun werk komen afpakken ?
Oud 4 november 2004, 09:31   #48
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ge kunt met een zwartje poepen
Zitten we aan de pis en kak les ?
Het wordt pas een probleem als men een racist zou zijn, als men niet geilt op een zwartje.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 09:37   #49
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh de uitzondering, maar zo ken ik nog wel een paar paar. Vind je het trouwens niet erg dat die uitzonderingen de arme Vlamingen hier hun werk komen afpakken ?
Vind het erger dat de arme Vlamingen nog armer gemaakt worden door een import van laaggeschoolden, die hier zonder toekomst aanbelanden.
Trouwens het bovenstaande slaagt op niks. De enige reden dat Brussel het nog min of meer red zijn trouwens de rijke Amerikanen (welliswaar aangevuld door de abnormaal hoogbetaalde eurocraten). En de rijke Hollanders, voor zover zij nog niet terug naar Nederland zijn, die wonen hier enkel.
Oud 4 november 2004, 09:57   #50
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Vind het erger dat de arme Vlamingen nog armer gemaakt worden door een import van laaggeschoolden, die hier zonder toekomst aanbelanden.
Trouwens het bovenstaande slaagt op niks. De enige reden dat Brussel het nog min of meer red zijn trouwens de rijke Amerikanen (welliswaar aangevuld door de abnormaal hoogbetaalde eurocraten). En de rijke Hollanders, voor zover zij nog niet terug naar Nederland zijn, die wonen hier enkel.
De 'arme' Vlaming behoort tot de rijkste regio's in de wereld. Maar wij Vlamingen (of toch een aantal) lijden aan het BMW-syndroom. De meeste Amerikanen wonen hier ook enkel, want zij werken voor Amerikaanse multinationals of de NAVO. Ze hebben trouwens hun eigen winkels (met uitsluitend Amerikaanse producten die je alleen met dollars kan betalen) Hun eigen scholen, hun eigen mc Donalds, zelfs hun eigen cola, want de Europese cola lusten ze niet. Van integratie gesproken.
Oud 4 november 2004, 11:26   #51
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De 'arme' Vlaming behoort tot de rijkste regio's in de wereld. Maar wij Vlamingen (of toch een aantal) lijden aan het BMW-syndroom. De meeste Amerikanen wonen hier ook enkel, want zij werken voor Amerikaanse multinationals of de NAVO. Ze hebben trouwens hun eigen winkels (met uitsluitend Amerikaanse producten die je alleen met dollars kan betalen) Hun eigen scholen, hun eigen mc Donalds, zelfs hun eigen cola, want de Europese cola lusten ze niet. Van integratie gesproken.
Ze hebben trouwens ook niet de bedoeling van zich hier te vestigen, laat staan van heel hun familie te laten overkomen, ouders inclusief.
Twijfel er eigenlijk aan, of de gemiddelde Vlaming (ge noemt hem "rijk", maar denk dat hij zowat de grootste staatsschuld ter wereld meedraagt - als morgen de intresten stijgen, is Belgie failliet) aan het BMW-syndroom lijd. Daarvoor is hij, volgens mij, te weinig macho.
Oud 4 november 2004, 11:34   #52
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Ze hebben trouwens ook niet de bedoeling van zich hier te vestigen, laat staan van heel hun familie te laten overkomen, ouders inclusief.
Twijfel er eigenlijk aan, of de gemiddelde Vlaming (ge noemt hem "rijk", maar denk dat hij zowat de grootste staatsschuld ter wereld meedraagt - als morgen de intresten stijgen, is Belgie failliet) aan het BMW-syndroom lijd. Daarvoor is hij, volgens mij, te weinig macho.
Inderdaad, ze hebben dan ook geen enkele reden om zich hier te vestigen. En de Vlaming is misschien niet macho (allé, gij en ik toch niet) maar wel een tikkeltje te materialistisch misschien. En wat betreft de staatsschuld : 'Wij hebben inderdaad (allé, onze voorouders, gij en ik toch niet) een beetje op grote voet geleefd. Een BMW gekocht, terwijl we eigenlijk maar geld hadden voor een Toyota.
Oud 4 november 2004, 12:03   #53
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen, ik ben te grappig. Of wou je beweren dat de vorige lijn niet grappig is?
Grappig mss,plezant wel
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 12:04   #54
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zitten we aan de pis en kak les ?
Het wordt pas een probleem als men een racist zou zijn, als men niet geilt op een zwartje.
als jij pis en kak met sex associeert, dan heb ik daar geen problemen mee, maar het is niet direct my cup of tea
Oud 4 november 2004, 12:21   #55
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als jij pis en kak met sex associeert, dan heb ik daar geen problemen mee, maar het is niet direct my cup of tea
Ge zij nog naief (of ge doet naief ?). Als ge over poepen begint, opent ge wel de doos van pandora.
Oud 4 november 2004, 12:24   #56
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
die mensen komen hier rentenieren en hun geld opdoen !!!!!!!!

en profiteren niet van de ocmw's en andere sociale kassen dat is het [SIZE=7]heel grote verschil [/SIZE]
Oud 4 november 2004, 12:26   #57
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
[size=7]???[/size]
al wat met cul begint is KUL ! net zoals clutuur is ook dikwijls KUL !

logisch gezien dus ook multi[SIZE=4]kul [/SIZE]
Oud 4 november 2004, 12:30   #58
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
die mensen komen hier rentenieren en hun geld opdoen !!!!!!!!

en profiteren niet van de ocmw's en andere sociale kassen dat is het [size=7]heel grote verschil [/size]
Neen dus, zij werken voor Amerikaanse multinationals of de NAVO. Ze hebben trouwens hun eigen winkels (met uitsluitend Amerikaanse producten die je alleen met dollars kan betalen) Hun eigen scholen, hun eigen mc Donalds, zelfs hun eigen cola, want de Europese cola lusten ze niet. Van integratie gesproken.
Zij doen dus inderdaad hier hun geld op aan hun eigen producten die ze laten overvliegen in hun eigen winkels waar wij niet binnenmogen.
Oud 4 november 2004, 12:33   #59
Dorian
Parlementslid

Dorian's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge zij nog naief (of ge doet naief ?). Als ge over poepen begint, opent ge wel de doos van pandora.
Misschien wordt de sfeer dan vrolijker ? Het is ook net lunchpauze ...
Dorian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 12:33   #60
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2)mijn sexuele geaardheid is zodanig dat ik niet geil op nietblanken (dus de oosteuropeanen geef ik nog krediet)
Dat heeft niets te maken met sexuele geaardheid : u bent gewoonweg een racist, plain and simple.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be