![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij begrijpt 't!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedere keer dat ik aan het Mestputteke passeer hangt hij aan de toog.
Whiskey zuipen en pietjesbakken.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Et Pierre pour Casanova. Et moi, moi qui étais le plus fier, Moi, moi, je me prenais pour moi.
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() C'est bien vrai ça !
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() La Brigitte Bardot est en forme, lol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neem een anti depressie pil ... dan steun je nog de pillendraaiers en de economie ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat dan onze volksvertegenwoordigers EENDUIDIGE wetten dienaangaande stemmen. Dan weten lagere overheden waaraan zich te houden.Bovendien met goede beoordeling van gevolgen op andere domeinen van de wet.(zeg maar :goede sloten zetten waar nodig,of nog,achterpoortjes dichtlijmen,zoniet zullen advokaten vinden die vinden!) Het is absoluut niet het enige voorbeeld hoe volksgezondheid,justitie en handelswetgeving elkaar op de meest waanzinnige wijze in de haren zitten en het onmogelijk maken om eenduidig te handelen. Ondertussen moeten burgemeesters dan maar roeien met de riemen die ze hebben en krijg je zelfs verschillende situaties op het "uitgestrekte" Vlaamse grondgebied.... ![]() Ik geef toe dat er een probleem is met het politiek personeel van ALLE partijen in onze volksvertegenwoordigingen.....ze lijken niet bezig met grondige verbeteringsprojecten (zoals in de industrie) maar in elkaars vliegen vangen ,nieuwe wetjes en voorstellen verzinnen omdat er iets tranerigs op de TV was,en verder de waan van de dag...bijna zoals teenagers... Laatst gewijzigd door kelt : 6 augustus 2016 om 08:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Wever heeft ongelijk, maar zijn voorganger was ook al op dat pad vertrokken dus die had ook ongelijk. En wat Termont zegt is helemaal van de pot gerukt... Een burgemeester die zich het recht zou toe eigenen om café's in zijn stad definitief te sluiten is buitenproportioneel. Die man is geen rechter. Dat hij dan nog meent te mogen beslissen zodat de cafébaas in kwestie in een andere stad geen nieuw café mag beginnen is nog zotter. De burgemeester zijn bevoegdheid beperkt zich tot zijn stad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het plezantste vind ik die drugrazzia's..wat een klucht..straten worden afgesloten....blaffende honden...gevaarlijk uitziende politie
![]() ![]() En dan vinden ze tussen die bende zatlappen die liggen te lallen en met moeite op hun benen staan en dikwijls nog wat agressief doen met veel geluk een oude hippie die nog 1 gram wiet in zijn binnenzak is vergeten ![]() ![]() De dag erna spreken ze dan van een grote drugvangst tijdens razzia.....hilarisch vind ik dat ![]() ![]() Drugscafé's ?? haha ..bestaan er dan andere ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2016 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Uw trolbericht samen met mijn draadje in K&K naar hier verplaatst of hebt U in deze draad getrold? Toch een betekenisvol verschil voor de weldenkende meerderheid.
Mijn punt werd wel gemaakt nu. Copied very clear that last one. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 6 augustus 2016 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss moet Bartjeeeeuh eens met 'Maggie superfood zonder zout' praten. Laatst gewijzigd door zonbron : 6 augustus 2016 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
By the way, zou men in Nederland niet beter eens ophouden met die verbale schijnheiligheid die "coffeeshop" heet. Benoem het ding toch eens met een naam die de werkelijkheid weergeeft: drugsshop.
![]() |