![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat de NVA dat beeld over België ging bijstellen. Ik dacht verkeerd. Citaat:
Citaat:
En kun je nu eindelijk eens antwoorden op de vraag: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we met zen allen even wat mee 'jammerklachten' ...
Volgens Homans is er niets aan de hand, maar vluchtelingen staan weer op straat Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Woningen vinden voor vluchtelingen? Onbegonnen werk’
Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks noppes nada noegabollen.
Behalve de naam van de kapper. Als je er vanuit gaat dat niemand die vluchtelingenstroom heeft zien aankomen, dan kunnen ze zo ineens, plots bij je op de stoep staan, maar je zag hen al van mijlenver, zelfs vanuit zovele andere, veilige landen aankomen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Vluchtelingen slapen in Antwerpen op straat"
Detail tekst: Citaat:
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nva heeft een basishouding die het toepast op het individu, het gezin (breed, zeer breed gedefinieerd), .... enz. tot aan Vlaanderen, de EU, de Westerse wereld, de globale wereld. En die basishouding wordt geprojecteerd op de politiek, op het partijprogramma (het uiteindelijk doel) en de weg daar naar toe (kiesprogramma, regeerprogramma). Geen visie van het Blok, en geen visie van de Sos, gaat die basishouding en de politieke houding die daar uit vloeit, wijzigen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit eigen ervaring?
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef je zelfs een paar voorbeelden. Mezelf na mijn scheiding en mijn eigen woning verkocht werd. Ik werkte.
Een andere gescheiden vrouw die ik bijzonder goed kende met één dochter werkte eveneens toen zij op de wachtlijst stond voor een sociale woning. Of denk jij soms dat je van een uitkering een huurwoning in de privé kan betalen, je levensonderhoud én de universitaire studie van je kind? Allebei onze dochters hebben een universitair diploma op zak. Het k�*n dus ook al heb je een sociale woning nodig, maar het kan NIET zonder te werken.
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je vergeet voor het gemak (of uit brutaliteit) dat er de dag van vandaag twee inkomens uit werk nodig zijn om een eigen huis te kunnen kopen. Men kan ook beginnen met een piepklein appartementje of krotje dat men gaandeweg woonwaardig maakt, maar zelfs d�*t lukt niet als "hangmatter". Ik wil de mensen niet de kost geven die met twee werken en die toch niet het huis van hun dromen kunnen kopen. Die vaak een hele tijd moeten huren omdat ze niet het volledige bedrag voor een woning plus de bijkomende kosten kunnen lenen. Als je zélf een eigen woning had wist je dat.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat een behoorlijk percentage kiezers van de N-VA uit "vb-tuig" bestaat. En dat de N-VA wel degelijk rekening houdt met dat uitschot. Dat uitschot is namelijk een flink deel van haar electoraat.
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, het verstand komt met de jaren...
![]() Vive la Belgique! Vive la démocratie! Migratie is van alle tijden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |