Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 augustus 2016, 10:37   #41
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob Bekijk bericht
Waarom spreken ze nog altijd van 'migranten' en 'asielzoekers'. Het zijn criminelen zoals iedereen kan zien, die ook als zodanig moeten behandeld moeten worden. De vraag is: Waarom gebeurt het niet?
Omdat het niet politiek correct is. De mensenrechten weet je wel. Hulporganisaties en NGO's zouden nogal op hun achterste poten staan indien hun lievelingen, naar hun normen, te hard worden aangepakt.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 11:16   #42
Het Verzet
Europees Commissaris

Het Verzet's schermafbeelding

Standaard

10 lege vrachtwagen klaarzetten, en aan de gelukszoekers ginder uitleggen dat deze naar Engeland rijden en dat de inzittenden direct genaturaliseerd worden.
Er wel niet bijvertellen dat deze vrachtwagens noch via de boot, noch via de kanaaltunnel het vasteland gaan proberen bereiken.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 11:30   #43
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Wanneer gaat dit nu eens in de schedel van dat groezelig volkje doordringen?
Britain says "No, no, no!!!" (pronounce:"Neuow, neuow, neuow!!!")

http://int.search.myway.com/search/v...st=tab&tpr=sbt
Oud 23 augustus 2016, 14:54   #44
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Het is een verschrikkelijk gevaarlijke situatie dat het 'vuilbakkenras' (het woord ontleende ik uit een boek van Preston & Child -Twee Graven) van dat soort barricades legt/bouwt aan de autostrades.

Niet zolang geleden zag ik op de baan komende van Jabbeke verder door richting Veurne twee vrachtwagens eensklaps uitwijken, de éne ging vol op de pechstrook de andere week uit naar de linker rijbaan.

Al goed dat die mensen dat gedaan hebben want er lagen stukken 'afval' op de weg en als zij daar vol overgegaan waren had het aankomende verkeer dat minstens tegen de wagen laats staan vol op de voorruit gekregen.

Ik ben niet altijd mild voor 'sommige' vrachtwagenbestuurders maar langs deze weg bedank ik die mensen wel die het gevaar hebben kunnen ontwijken.

Tussen elk koren zit er kaf hé ...

En die chauffeurs zijn ook de mensen die ons eten en andere noodzakelijke waren vervoeren, ook dat mogen we even niet vergeten.

Om die bende barricadebouwers tegen te houden post ik van vorig jaar al een afbeelding die bij sommigen misschien wel in het verkeerde keelgat geschoten is maar toch ... tegenwoordig zit er bijna niets anders op. (Doet Victor Orban dat niet?)

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 augustus 2016 om 14:55.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 augustus 2016, 15:05   #45
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Omdat het niet politiek correct is. De mensenrechten weet je wel. Hulporganisaties en NGO's zouden nogal op hun achterste poten staan indien hun lievelingen, naar hun normen, te hard worden aangepakt.

Erfenis van het naziregime. Iedereen is zo bang van iets te organiseren dat 'ergens' kan vergeleken worden met toen, dus doen ze maar niets.
Oud 23 augustus 2016, 17:29   #46
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dan is het aan de chauffeurs om eens even in actie te komen. Van politiekers moet je toch niets verwachten.
Een probleem van de Britten? Calais ligt m.i. nog steeds in Frankrijk.
Eigenlijk kan dit eenvoudig opgelost worden maar de politieke wil ontbreekt alweer, naar goeie traditie. Oppakken en het vliegtuig op, terug naar land van herkomst,is de enige optie.
Allé, begin maar met zen allen te roepen over het EVRM en conventies allerhande zodat de boel verder kan blijven stinken.
Niets met zijn allen. Ik vind dat ge overschot van gelijk hebt. Allemaal dikke zever die conventies en dergelijke. Alleen krachtdadig optreden kan soelaas brengen.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 augustus 2016, 13:46   #47
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Het is een verschrikkelijk gevaarlijke situatie dat het 'vuilbakkenras' (het woord ontleende ik uit een boek van Preston & Child -Twee Graven) van dat soort barricades legt/bouwt aan de autostrades.

Niet zolang geleden zag ik op de baan komende van Jabbeke verder door richting Veurne twee vrachtwagens eensklaps uitwijken, de éne ging vol op de pechstrook de andere week uit naar de linker rijbaan.

Al goed dat die mensen dat gedaan hebben want er lagen stukken 'afval' op de weg en als zij daar vol overgegaan waren had het aankomende verkeer dat minstens tegen de wagen laats staan vol op de voorruit gekregen.

Ik ben niet altijd mild voor 'sommige' vrachtwagenbestuurders maar langs deze weg bedank ik die mensen wel die het gevaar hebben kunnen ontwijken.

Tussen elk koren zit er kaf hé ...

En die chauffeurs zijn ook de mensen die ons eten en andere noodzakelijke waren vervoeren, ook dat mogen we even niet vergeten.

Om die bende barricadebouwers tegen te houden post ik van vorig jaar al een afbeelding die bij sommigen misschien wel in het verkeerde keelgat geschoten is maar toch ... tegenwoordig zit er bijna niets anders op. (Doet Victor Orban dat niet?)
Laat ons hopen dat Viktor Orban op de conferentie van Bratislava (16 sept),
samen met de andere Visigradlanden, op tafel slaat.
Liefst vóór de neus van "Wir schaffen das".

Laatst gewijzigd door Boduo : 24 augustus 2016 om 13:50.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be