![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dan geen compliment dat je tijdens die poging meer Demper bent dan Demper zelf? Het origineel overtreffen is niet voor iedereen weggelegd.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou, in dit geval is het twijfelachtig
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij de zware soorten ben ik eerder goed in mijn vel. We moeten er voor zorgen dat er niet teveel regels rond ontworpen worden. Gewoon decriminaliseren. Dat zou al meer dan voldoende zijn (om te beginnen). Ge hebt soorten man met 17 tot 21 weken bloeitijd en dat vindt ge niet in de shop. Dat vindt ge heel uitsluitend. Dat is ook zo'n zwaar soortje, maar damn man... Als je dat met alle nodige zorgen afbloeit en opsteekt nadat het gedroogd is weet je wel waarom. Door het rijpen wordt het er alleen maar beter op. En dat is een vrijheid die iedere blower moet genieten vind ik. Ieder moet zijn eigen smaak en gevoel najagen. Of zelf samenstellen. Dat was in mijn jonge jaren de tijd van mijn leven. Weckpotten vol en mijn geld bleef schoon in mijn zakken zitten. Laatst gewijzigd door Peche : 29 augustus 2016 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie dat je maar geen slachtoffer wordt in onze heilige oorlog tegen drugs.
![]() |
![]() |