Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 augustus 2016, 13:38   #41
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Heeeeeeeeeeeela!

Ik probeer gewoon even de leemte gelaten door dempers' writers block in te vullen hoor.
Awel ja.
Is het dan geen compliment dat je tijdens die poging meer Demper bent dan Demper zelf?
Het origineel overtreffen is niet voor iedereen weggelegd.
Oud 29 augustus 2016, 13:39   #42
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Awel ja.
Is het dan geen compliment dat je tijdens die poging meer Demper bent dan Demper zelf?
Het origineel overtreffen is niet voor iedereen weggelegd.
Nou, in dit geval is het twijfelachtig

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 16:44   #43
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Bij de meeste mensen werkt het versterkend.
Voel je je goed, dan ga je je na gebruik nog beter voelen.
Voel je je slecht, dan ga je je na gebruik nog slechter voelen.

Maar dat is geen vaste regel.

Als ik 's avonds voor het slapen nog iets rook wordt ik er loom van, omdat ik op die moment al moe ben.
Als ik echter overdag in mijn tuinhuis/werkplaats iets ineen aan't knutselen ben en ik rook dan iets krijgt mijn creativiteit een dusdanige boost dat ik de ideeen op moet schrijven omdat ik zo een uur later alweer vergeten ben wegens te talrijk.
Bij hele sterke soorten kan dat echter wel eens foutlopen. 's Namiddags een jointje roken kan dan betekenen dat ik de verdere rest van de dag nog amper uit de zetel raak wegens 'loden benen'. Gelukkig heb ik ondertussen ervaring genoeg om zulke 'ongelukken' te voorkomen.
Het gebeurt ooit wel als ik bij een vriend ben die me iets aanbiedt wat ik niet ken of waarvan ik de sterkte niet kan inschatten.
Vandaar dat ik persoonlijk dan ook niet zo'n voorstander/fan ben van de overdreven sterke soorten van tegenwoordig.
Ja herkenbaar. Maar eens ik het gewoon ben blijft het effect hetzelfde. Als ik pas 's avonds blow is het effect heel hard bij de eerste, en dan blijft het effect gebalanceerd hangen.

Bij de zware soorten ben ik eerder goed in mijn vel. We moeten er voor zorgen dat er niet teveel regels rond ontworpen worden. Gewoon decriminaliseren. Dat zou al meer dan voldoende zijn (om te beginnen).

Ge hebt soorten man met 17 tot 21 weken bloeitijd en dat vindt ge niet in de shop. Dat vindt ge heel uitsluitend. Dat is ook zo'n zwaar soortje, maar damn man... Als je dat met alle nodige zorgen afbloeit en opsteekt nadat het gedroogd is weet je wel waarom. Door het rijpen wordt het er alleen maar beter op.
En dat is een vrijheid die iedere blower moet genieten vind ik. Ieder moet zijn eigen smaak en gevoel najagen. Of zelf samenstellen. Dat was in mijn jonge jaren de tijd van mijn leven. Weckpotten vol en mijn geld bleef schoon in mijn zakken zitten.

Laatst gewijzigd door Peche : 29 augustus 2016 om 16:46.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2016, 16:52   #44
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij de meeste mensen werkt het versterkend.
Voel je je goed, dan ga je je na gebruik nog beter voelen.
Voel je je slecht, dan ga je je na gebruik nog slechter voelen.

Maar dat is geen vaste regel.

Als ik 's avonds voor het slapen nog iets rook wordt ik er loom van, omdat ik op die moment al moe ben.
Als ik echter overdag in mijn tuinhuis/werkplaats iets ineen aan't knutselen ben en ik rook dan iets krijgt mijn creativiteit een dusdanige boost dat ik de ideeen op moet schrijven omdat ik zo een uur later alweer vergeten ben wegens te talrijk.
Bij hele sterke soorten kan dat echter wel eens foutlopen. 's Namiddags een jointje roken kan dan betekenen dat ik de verdere rest van de dag nog amper uit de zetel raak wegens 'loden benen'. Gelukkig heb ik ondertussen ervaring genoeg om zulke 'ongelukken' te voorkomen.
Het gebeurt ooit wel als ik bij een vriend ben die me iets aanbiedt wat ik niet ken of waarvan ik de sterkte niet kan inschatten.
Vandaar dat ik persoonlijk dan ook niet zo'n voorstander/fan ben van de overdreven sterke soorten van tegenwoordig.
Oeioei, gebruiken in groep, verzwarende omstandigheden.

Zie dat je maar geen slachtoffer wordt in onze heilige oorlog tegen drugs.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be