![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In China bestaan er al lang fabrieken van al die merken die u daar opnoemt. In de US ook trouwens. 14 dagen geleden als ik in New York was zag ik van Hool bussen rijden. Die werden zonder twijfel in Oost Europa gemaakt. Bedrijven kennen geen grenzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem zit niet bij de politici maar bij de bedrijven/bazen zelf, die denken dat ze zich alles kunnen veroorloven.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, om de lokale overheid te paaien. Juist daarom ook dat ze in Europa gaan blijven, anders had b.v. VAG in Europa niet op zo'n clementie mogen rekenen voor hun gesjoemel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enne : ben er ook voorstander van om de Europese invoerrechten op producten van die landen serieus de hoogte in de trekken. Minstens zo hoog als die van China op buitenlandse producten.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 2 september 2016 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Succes.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet je gewoon incalculeren en je subsidies ergens anders aan geven. Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 september 2016 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ze in Duitsland nog auto's maken en exporteren. Als die allemaal in China gemaakt worden zullen ze ook wel de bankvijs aandraaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wilt U dat wij gratis werken? Laatst gewijzigd door demonen : 2 september 2016 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heb deze morgen nog een interview van Van Rimpelpuy gehoord. Inzake de afspraken met Turkije zei hij dat Merkel gelijk had met 'Wir schaffen das' maar dat ze iets moesten doen om te voorkomen dat in de rest van de EU de anti-EU stemmen zo krachtig zouden worden dat er een probleem uit zou voortvloeien. Zoals ik al zei, voorlopig heb je geluk.
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar in dat geval zou ik eerder in mijn hof gaan werken. Heb ik tenminste nog iets om te eten.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De autofabrieken zijn trouwens verplicht duurdere en chique versies te maken voor de Chinezen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 september 2016 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik denk dat de reden eerder de zeer hoge importrechten zijn...
Een Chevy die in China gemaakt is aan een Amerikaan verkopen...I don't think so.
![]() |
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In die zaken primeert nog steeds kwaliteit. ![]()
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België heeft al heel wat invoerrechten van accijnzen en btw op zich. Ten eerste zorgt dat er voor dat leveranciers hun producten te duur moeten invoeren en niet verkocht krijgen...exit leveranciers. Ten tweede doen ze dan zoals Tesla van plan is om hun producten deels te ontmantelen en in onderdelen in te voeren en vervolgens hier laten afmonteren. Brengt ook niks op. . Het enige dat België al lang had moeten doen is de loonkost, de accijnzen en de fiscaliteit drastisch doen zakken zonder ergens anders dat verlies te compenseren. Maar ja...eigen zak eerst en uw belang is de koning zijn behang.
![]() |