![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus, nogmaals, wat verstaat u zelf onder de term 'lik op stuk geven' in de door u gequoteerde tekst? Of zijn het toch maar wat holle woorden? ![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat geeft linkiewinkies de gelegenheid om meer aandacht te doen vestigen op die stront, dan op die kaart. En eerlijk gezeit: wie speelt nu graag met kaarten waar zoiets op hangt ? Afijn: de boodschap is en blijft hoe we die dingen verder aanpakken "met propere handen". Een basisvereiste, volgens mij, is de sossen en de groenen uit de regering te houden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat u ook niet al te veel moet rekenen op uw coalitiepartners OVLD en CD&V. Dat is ondertussen al zeer duidelijk geworden. De NVA zit na de volgende verkiezingen ook in de oppositie, wees daar maar zeker van. ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 12 september 2016 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Up yours met uw NVA, misschien kan Het Weverken nog wat K3 liedjes zingen, dat past hem nog 't best. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Loltopic
Forumleden die blijkbaar niets anders doen dan blogs en facebooks volgen over de moslims, en dat hier dan komen copypasten, om dan als klap op de vuurpijl te zagen dat ze overal waar ze kijken moslims zien... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het schijn dat ze later mijn pensioen gaan betalen. Ik maak me zorgen vraag daar toch ietwat meer duidelijkheid en garanties voor. ![]() De Mahomet, die vorig jaar in het derde studiejaar, in zowat 85 procent van de testen gewoon 0 haalde zit nu met mijn dochter gewoon in het vierde studiejaar, zo goed als analfabeet zijnde. ![]() Allemaal zeer vreemd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Maar ZE zijn ook overal IRL. Je kan nergens komen of ze zijn daar ook. Op de bus met buggy's, in de stad, recreatieparken, scholen tsjokvol moslims die onze koene jeugd achteruit drukt.
Overal en altijd zijn ZE daar. Nu ook zandapen uit Afrika ergo de economische. Doe daar toch gvd iets aan. Deporteer die marginale onbeschaafde barbaren. Europeans only please. Laatst gewijzigd door Peche : 13 september 2016 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een massa in woestijngewaad en naar school met 2 kinderen aan de hand eentje in de koets (een vast gegeven) en eentje in de buik. Ze gaan hier de volgende 30 - 40 jaar gewoon niets doen, tenzij kweken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij moeten al wat islamitisch is uit Europa weren. Hoe sneller hoe beter. De islam heeft hier geen thuishaven en NIETS historie behalve een billenkletser. Weg met die achterlijke barbaarse cultuur. Ge kunt gvd geen OV meer nemen zonder gommelah dit en gommelah dat rond uw oren. Geen Nederlands? Geen OV! Laatst gewijzigd door Peche : 13 september 2016 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat doe je er aan om jouw voorkeur van die twee opties te doen slagen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 september 2016 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ja de Skob heeft hier alle gelijk hoor , wat heeft uwen NVA nu al gerealiseerd in verband met de instroom en onbeteugelde immigratie van moslims en massa profiteurs of moet ik zeggen gelukzoekers ? uit Afrikaanse landen enz... ze laten ze maar instromen en "we blijven ze maar onderhouden uit onze OCMW S nog méér belastingen op komst naar het schijnt voor de werkende man / vrouw en de gepensioneerde en de 55 plusser ... om te horen hebben ze weer zoveel tekorten in hun begrotingen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelden een duidelijker geval van zelfverwijt gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan het debieler? Ofwel ZIEN en BESEFFEN ze dus dat hun land naar de knoppen gaat, en kijken ze gewoon de andere weg op. Uit debiliteit, of omdat ze er niks aan willen/durven/mogen doen. Ofwel ZIEN en BESEFFEN ze gewoon niet NIET dat hun land naar de knoppen gaat. Dit noemen ze dus welvaart, democratie, rechten van de mens en zulke zever. |
|
![]() |
![]() |