Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Mobiliteit & verkeersveiligheid
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum!

Antwoord

Discussietools
Oud 10 oktober 2016, 23:25   #41
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Wat bazel je toch, het gaat hier helemaal niet over de fucking belbus, dat sleurde jij erbij wegens gebrek aan argumenten.
een Ubertaxi concurreert toch met de belbus ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2016, 08:51   #42
pajoske
Perm. Vertegenwoordiger VN

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
neen dat is waar , maar ge zou ze kunnen verbeteren ...als iedereen wat beter méér nadenkt zou er véél kunnen veranderen , kijk ik ken persoonlijk een koppel die met 2 werken en een kindje hebben ze kiezen om ergens in een gemeente te gaan wonen 45 km van den een zijn werk en 75 km van de ander zijn werk en 25 km van de school voor hun kind ...dus dagelijks die sleur uren op de baan ... terwijl er woningen te betrekken staan dicht bij de een zijn werk en de school naast de deur ... zo zie je maar .... de luxe ziekte .
Ge moet niet te snel oordelen.

De tijd dat enkel vader kostwinnaar was is al lang voorbij. Als ge met twee werkende mensen moet rekening houden is al vele moeilijker.
De tijd dat men zijn ganse leven bij éénzelfde werkgever bleef is ook voorbij. Rekening houdend met de hoge koop- en verkoopkosten en taksen op verhandeling van onroerend goed in dit land is het niet raadzaam veel te verhuizen.

Maar dan nog. Mijn eigen kinderen zijn dicht bij het werk gaan wonen. Een kennis van mij is in de streek gebleven en rijdt iedere dag naar Brussel.
De eechtgenote werkt hier in de buurt.
De grootouders, kunnen hun kinderen opvangen voor en na school, en tijdens de schoolvakanties. Totdat ze 18 jaar zijn. Wat denkt gij dat die opvang kost? Hoe denkt gij dat de ouders zich anders in allerlei bochten zullen moeten wringen om die kinderen naar sportactiviteiten, muziekschool enz te brengen?
Kostprijs vervoer? met een bedrijfswagen is dat geen probleem.
En vergeet niet dat de prijs van de woningen hier veel lager zijn dan in Brabant. En als je dan van de ouders nog een stukje bouwgrond krijgt hoef je maar een beetje na te denken om de juiste,verstandige keuze te maken. Een keuze die in de ogen van anderen dom is.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2016, 08:57   #43
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeterCC Bekijk bericht
Dat herken ik.
Dat uur in de wagen tussen het werk en thuis werkt heel efficiënt om de overgang te maken van werk naar privé.

Vroeger, voor ik getrouwd was, woonde ik op 6km van het werk. Het was niet zeldzaam dat ik aan huis toegekomen doorreed en nog een toer maakte van 30-50km vooraleer ontspannen thuis toe te komen.
Toppunt van idiotie.

Om te ontstressen moet je bewegen, dat is een wetenschappelijk feit. Vandaar dat bijvoorbeeld fietsen naar het werk en omgekeerd in dit geval ideaal is.

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 11 oktober 2016 om 08:59.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be