Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 december 2016, 08:40   #41
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1) Het is "... better THAN ...", niet "... better AS ..."

2) << Cosm:

From Wikipedia, the free encyclopedia

Cosm may refer to:

- Cosm (software), a family of open distributed computing software and protocols

COSM may refer to:

- Composite Object Sound Modeling, a proprietary digital amplifier modeling technology by Roland/Boss

CoSM may refer to:

- The Chapel of Sacred Mirrors, in Wappinger, New York, USA

>>

Wellicht bedoelde u: 'cosmos'

3) Er is een verschil tussen 'proof' en 'prove'.

Weet uw Microwezentjes-God dat niet?
De microwezentjes zullen dat wel weten, maar ik blijkbaar niet.
Ik heb het veranderd en bedankt voor de informatie....

Citaat:

4) Waar komen de microwezentjes vandaan?
De microwezentjes zijn eeuwig en hebben dus altijd al bestaan, zoals God eeuwig is en zoals de Logica eeuwig is als grondslag van hun bestaan.

Maar wel worden wij zelf in de verre toekomst ook microwezentjes, dus het hele systeem van mensen en microwezentjes doorloopt zichzelf constant als een eeuwig evolutionair systeem.
Zodat je in die zin zou kunnen zeggen dat alle microwezentjes eens mensen zijn geweest.

Die oneindige reeks heeft altijd al bestaan, is eeuwig, maar wel doorloopt het zichzelf constant van begin tot in de eindeloze oneindigheid als een constant evolutionair systeem.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 2 december 2016 om 08:52.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2016, 08:49   #42
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 Bekijk bericht
Die tekeningen van onze morosofische micro-vriend zien er wel vrolijk uit, en zijn theorieën zijn ook vermakelijk.
Mijn theorie is helemaal niet vermakelijk, dat lijkt allen maar zo als je niet de moeite neemt deze te bestuderen.
Het is de grootste ontdekking aller tijden.

Citaat:
Maar er praktisch iets mee doen en aardse problemen daarmee op te lossen? Tja...
Ons aardse probleem is vooral dat de mensen veel te materialistisch zijn en te kapitalistisch en een dieper inzicht missen omtrent God en het heelal.

Dat kan ik hen geven met mijn atoomtheorie om daaruit de inspiratie te putten deze wereld en aarde nog te kunnen redden.

Oud 2 december 2016, 08:56   #43
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een beetje zielig en treurig wanneer maar weinigen iets zien in je eigen wereldbeeld en geloof...
De mensen zijn bereid de grootst mogelijke nonsens te geloven, maar de waarheid willen zij niet weten, want dat kost hen te veel moeite om daar over na te denken.
Citaat:
Verder lijkt hij mij wel aardig met al die vrolijke tekeningen.

Vertaling: niemand heeft mij ooit kunnen vertellen waarom dit niet mogelijk is en ik heb vele sterke argumenten waarom dit waar moet zijn.

Laatst gewijzigd door harriechristus : 2 december 2016 om 08:59.
harriechristus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 december 2016, 09:07   #44
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht
liever de harry dan die smerige luie hangmatsossen die hier rondlopen, fier op het feit dat ze geld krijgen om niets te doen (valselijk gehandicapten, "autisten", swt'ers, huiltrollen op een eiland etc etc)
Zo is het maar net: ik heb al mijn hele leven gestudeerd aan de filosofie en gewerkt voor mijn atoomtheorie en nieuwe Bijbel.
Het heeft me alleen maar geld gekost en ik heb er heel weinig voor terug gekregen.
Maar goed: ik mag de staat dankbaar zijn dat ik van een uitkering heb mogen leven...

Oud 2 december 2016, 19:49   #45
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

edwin2's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Mijn theorie is helemaal niet vermakelijk, dat lijkt allen maar zo als je niet de moeite neemt deze te bestuderen.
Het is de grootste ontdekking aller tijden.

Ons aardse probleem is vooral dat de mensen veel te materialistisch zijn en te kapitalistisch en een dieper inzicht missen omtrent God en het heelal.

Dat kan ik hen geven met mijn atoomtheorie om daaruit de inspiratie te putten deze wereld en aarde nog te kunnen redden.

Welk inzicht je ook hebt , het gaat er uiteindelijk om wat je er mee doet. Dus het handelen naar de kennis is belangrijk. Dus welke praktische informatie krijgt men door om de wereld te veranderen. Het bewijs van het bestaan van kleine wezentjes zegt mij helemaal niets, net zo min als van virussen, olifanten etc. Ik kan er zonder verdere inspirerende informatie helemaal niets mee. Het bestaan van kleine wezentjes is leuk, maar zegt denk ik de meeste mensen helemaal niets.

Laatst gewijzigd door edwin2 : 2 december 2016 om 19:50.
edwin2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2016, 08:06   #46
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welk inzicht je ook hebt , het gaat er uiteindelijk om wat je er mee doet. Dus het handelen naar de kennis is belangrijk.
Nu, we gaan het hele heelal volbouwen met ruimteschepen, dus dat lijkt mij wel praktijk genoeg.
Terwijl het heelal van de wetenschap geen toekomst heeft, maar onder gaat, heeft mijn heelal een eeuwige evolutie en dus ook een eeuwige toekomst.

Citaat:
Dus welke praktische informatie krijgt men door om de wereld te veranderen.
Deze wereld moet een nieuwe religieuze cultuur worden om de grote problemen aan te pakken tot behoud van onze wereld en onze aarde.
Maar daarvoor is ten eerste kennis van mijn atoomtheorie nodig: aan de praktijk gaat namelijk de theorie vooraf.
De moderne materialistische wetenschap voldoet niet meer, want deze is juist de oorzaak dat onze wereld bezig is onder te gaan, want de moderne wetenschap is de grondslag van het kapitalisme en daarmee de milieuvervuiling.

vertaling: wetenschap, techniek en kapitalisme zijn de drie-eenheid van de duivel door God te ontkennen, de natuur te vernietigen en naar een economische catastrofe zal leiden en tot een derde wereldoorlog.

Citaat:

Het bewijs van het bestaan van kleine wezentjes zegt mij helemaal niets, net zo min als van virussen, olifanten etc. Ik kan er zonder verdere inspirerende informatie helemaal niets mee. Het bestaan van kleine wezentjes is leuk, maar zegt denk ik de meeste mensen helemaal niets.
Dat is dan jammer, dat je zo onverschillig bent, want de geest der kennis is het aller hoogste wat er is, en is tevens de basis van alle praktijk.

Zonder kennis blijft de mens dom.
Zou het werkelijk zo zijn als jij zegt, dan was het met de mensheid zeer slecht gesteld en zouden we nog bij de apen in het oerwoud leven.

Maar zouden de mensen de moeite nemen mijn atoomtheorie te willen lezen en te begrijpen, dat kan ik me niet voorstellen dat hun dat helemaal niks zegt.
De mensen zijn toch ook gefascineerd door de moderne wetenschap?
Nu: mijn atoomtheorie gaat dat nog eens verre en verre te boven.
Het is de eeuwige waarheid van God en het heelal, waar de mensheid altijd al naar gezocht heeft, is hier gevonden.

Maar het probleem is hier dat de massa traag is en tijd nodig heeft om zich voor een totaal nieuw idee open te stellen.

Vertaling: elke waarheid passeert drie stadia.
Eerst wordt het belachelijk gemaakt.
Ten tweede wordt het in hevige mate tegen gesproken.
Ten derde wordt het als vanzelf sprekend geaccepteerd.
Oud 3 december 2016, 17:08   #47
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nu, we gaan het hele heelal volbouwen met ruimteschepen, dus dat lijkt mij wel praktijk genoeg.
Terwijl het heelal van de wetenschap geen toekomst heeft, maar onder gaat, heeft mijn heelal een eeuwige evolutie en dus ook een eeuwige toekomst.

Deze wereld moet een nieuwe religieuze cultuur worden om de grote problemen aan te pakken tot behoud van onze wereld en onze aarde.
Maar daarvoor is ten eerste kennis van mijn atoomtheorie nodig: aan de praktijk gaat namelijk de theorie vooraf.
De moderne materialistische wetenschap voldoet niet meer, want deze is juist de oorzaak dat onze wereld bezig is onder te gaan, want de moderne wetenschap is de grondslag van het kapitalisme en daarmee de milieuvervuiling.

vertaling: wetenschap, techniek en kapitalisme zijn de drie-eenheid van de duivel door God te ontkennen, de natuur te vernietigen en naar een economische catastrofe zal leiden en tot een derde wereldoorlog.

Dat is dan jammer, dat je zo onverschillig bent, want de geest der kennis is het aller hoogste wat er is, en is tevens de basis van alle praktijk.

Zonder kennis blijft de mens dom.
Zou het werkelijk zo zijn als jij zegt, dan was het met de mensheid zeer slecht gesteld en zouden we nog bij de apen in het oerwoud leven.

Maar zouden de mensen de moeite nemen mijn atoomtheorie te willen lezen en te begrijpen, dat kan ik me niet voorstellen dat hun dat helemaal niks zegt.
De mensen zijn toch ook gefascineerd door de moderne wetenschap?
Nu: mijn atoomtheorie gaat dat nog eens verre en verre te boven.
Het is de eeuwige waarheid van God en het heelal, waar de mensheid altijd al naar gezocht heeft, is hier gevonden.

Maar het probleem is hier dat de massa traag is en tijd nodig heeft om zich voor een totaal nieuw idee open te stellen.

Vertaling: elke waarheid passeert drie stadia.
Eerst wordt het belachelijk gemaakt.
Ten tweede wordt het in hevige mate tegen gesproken.
Ten derde wordt het als vanzelf sprekend geaccepteerd.
Prachtig mooi die feitenkennis vanuit jouw wereldbeeld, maar de vraag is en blijft: wat doe je met het enkele feit dat er micro wezentjes bestaan? Of zit er achter je micro wezentjes niet een ander verlangen: respect en erkenning? Ook zonder micro wezentjes is dit mogelijk.
Het is enkel de mens op aarde die de mens op aarde kan veranderen, geen olifanten, micro wezentjes etc.
Oud 3 december 2016, 18:20   #48
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Prachtig mooi die feitenkennis vanuit jouw wereldbeeld, maar de vraag is en blijft: wat doe je met het enkele feit dat er micro wezentjes bestaan?
Ten eerste de theorie en daarmede ook een nieuwe, veel betere godsdienst op aarde voor alle mensen om een eenheid te scheppen.
En de grote wereldproblemen op te lossen vanuit een veel beter bewustzijn van God en het heelal.
En ten derde ook een veel betere visie op de toekomst van de aarde wat betreft het veroveren van het heelal.
Citaat:
Of zit er achter je micro wezentjes niet een ander verlangen: respect en erkenning?
Dat komt er zeker ook bij, want nu ben ik al mijn leven lang om die atoomtheorie in de maling genomen.
Dus erkenning zou wel zo leuk zijn.
Citaat:
Ook zonder micro wezentjes is dit mogelijk.
Neen, dat kan natuurlijk niet zonder de microwezentjes.
Dat zijn de ware Goden waar het helemaal om draait.
Zowel voor de wereld als wat betreft mijn persoon.
Citaat:
Het is enkel de mens op aarde die de mens op aarde kan veranderen, geen olifanten, micro wezentjes etc.
Dat is niet zo, want de mens heeft niet zichzelf geschapen.
Alles wat de mens doet en tot nu toe heeft gedaan is dank zij de microwezentjes zo gebeurd.

vertaling: Ons lichaam werkt niet vanzelf, maar door de super intelligentie van 10^42 microwezentjes, die de werkelijke goden zijn.
Oud 3 december 2016, 18:46   #49
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ten eerste de theorie en daarmede ook een nieuwe, veel betere godsdienst op aarde voor alle mensen om een eenheid te scheppen.
En de grote wereldproblemen op te lossen vanuit een veel beter bewustzijn van God en het heelal.
En ten derde ook een veel betere visie op de toekomst van de aarde wat betreft het veroveren van het heelal.
Dat komt er zeker ook bij, want nu ben ik al mijn leven lang om die atoomtheorie in de maling genomen.
Dus erkenning zou wel zo leuk zijn.
Neen, dat kan natuurlijk niet zonder de microwezentjes.
Dat zijn de ware Goden waar het helemaal om draait.
Zowel voor de wereld als wat betreft mijn persoon.
Dat is niet zo, want de mens heeft niet zichzelf geschapen.
Alles wat de mens doet en tot nu toe heeft gedaan is dank zij de microwezentjes zo gebeurd.

vertaling: Ons lichaam werkt niet vanzelf, maar door de super intelligentie van 10^42 microwezentjes, die de werkelijke goden zijn.
De centrale vraag is dus nu verplaatst naar bewustzijn, u geeft aan dat je bewustzijn niet van je zelf kan zijn, maar van micro wezentjed?
Dat is dus analoog aan wat men in het christendom de heilige geest noemt. Nogmaals de vraag dus, wat doe je met een verruimde geest? Vele mensen laten zich op verschillende manieren inspireren, ieder zal in mindere of meerdere mate daardoor een ander bewustzijn verkrijgen
Afgezien daarvan is de centrale vraag: wat doe je er mee? Dat is bepalend, je handelen, niet het bestaan van microwezentjes of iets overeenkomstig, is toch logisch?
ik kan verlicht zijn en toch de verkeerde dingen doen...
Oud 4 december 2016, 08:40   #50
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De centrale vraag is dus nu verplaatst naar bewustzijn, u geeft aan dat je bewustzijn niet van je zelf kan zijn, maar van micro wezentjed?
Ook van jezelf, maar van de microwezentjes het meest.
Dus het niet zo dat we alleen maar slaven van de microwezentjes zouden zijn.
We hebben ook ons eigen bewustzijn op ons eigen niveau.
Maar dat kan alleen bestaan in eenheid met de microwezentjes.
Citaat:
Dat is dus analoog aan wat men in het christendom de heilige geest noemt.
Zo is het: het is de eenheid van God en Mens, die de waarheid is.

Vertaling: in de naam van de Vader en de Zoon en de heilige microwezentjes.
Citaat:
Nogmaals de vraag dus, wat doe je met een verruimde geest?
In de eerste plaats gaat het om de Geest zelf, wat het aller hoogste is, het denken en begrijpen van mijn atoomtheorie en daarmede van God.
En dat dit als innerlijkheid ook de hemel is.

vertaling: de hemel kan zich openbaren in het mysterie van een droom, of in de schoonheid van de kunst, maar ook in het weten dat God het universum is.

Nu ben ik zelf in de eerste plaats een theoreticus, en geen praktisch mens.
Maar ik denk dat uit mijn atoomtheorie een veel betere godsdienst op aarde geboren moet worden in de toekomst en ook een veel betere cultuur voor de toekomst van deze wereld voor de komende miljarden jaren en de verovering van het heelal.

Citaat:
Vele mensen laten zich op verschillende manieren inspireren, ieder zal in mindere of meerdere mate daardoor een ander bewustzijn verkrijgen
Dat zal ook zeker het geval zijn dat iedere daar ook weer iets eigens van zal maken en er daardoor ook weer een verdere ontwikkeling ontstaat.
Citaat:
Afgezien daarvan is de centrale vraag: wat doe je er mee? Dat is bepalend, je handelen, niet het bestaan van microwezentjes of iets overeenkomstig, is toch logisch?
Ja, maar je kan niks doen als je het niet eerst wil begrijpen.
Je kunt geen timmerman worden als je eerst het vak niet wil leren.
En als je dokter wil worden zal je toch eerst jarenlang moeten studeren.

En ik heb ook in het algemeen aangegeven wat er moet gebeuren.
Maar aangezien nog steeds niemand mij wil geloven, zal het nog een hele tijd duren voor er sprake kan zijn van enige praktijk.
Voorlopig wil niemand mij helpen of ook maar iets doen om die atoomtheorie bekend te maken.
Citaat:
ik kan verlicht zijn en toch de verkeerde dingen doen...
Dat zou kunnen, maar ik denk dat de theorie toch wel invloed uit zal oefenen op de algemene praktijk van het leven.
Als de Geest van de mensen verandert, dan verandert ook de cultuur.

Maar eerst komt de theorie en dan pas de praktijk, dus alles op zijn tijd.
En na mij zullen er ongetwijfeld wel mensen komen die meer praktisch zijn ingesteld en praktische problemen op kunnen lossen.

Ik ben er niet om individuele mensen van hun persoonlijke problemen te verlossen, zo van: je moet dit of dat doen.
Dat is meer een taak voor de psychologie.

Mijn taak is die van de Geest van het denken en begrijpen.

Oud 4 december 2016, 11:51   #51
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ook van jezelf, maar van de microwezentjes het meest.
Dus het niet zo dat we alleen maar slaven van de microwezentjes zouden zijn.
We hebben ook ons eigen bewustzijn op ons eigen niveau.
Maar dat kan alleen bestaan in eenheid met de microwezentjes.
Zo is het: het is de eenheid van God en Mens, die de waarheid is.

Vertaling: in de naam van de Vader en de Zoon en de heilige microwezentjes.
In de eerste plaats gaat het om de Geest zelf, wat het aller hoogste is, het denken en begrijpen van mijn atoomtheorie en daarmede van God.
En dat dit als innerlijkheid ook de hemel is.

vertaling: de hemel kan zich openbaren in het mysterie van een droom, of in de schoonheid van de kunst, maar ook in het weten dat God het universum is.

Nu ben ik zelf in de eerste plaats een theoreticus, en geen praktisch mens.
Maar ik denk dat uit mijn atoomtheorie een veel betere godsdienst op aarde geboren moet worden in de toekomst en ook een veel betere cultuur voor de toekomst van deze wereld voor de komende miljarden jaren en de verovering van het heelal.

Dat zal ook zeker het geval zijn dat iedere daar ook weer iets eigens van zal maken en er daardoor ook weer een verdere ontwikkeling ontstaat.
Ja, maar je kan niks doen als je het niet eerst wil begrijpen.
Je kunt geen timmerman worden als je eerst het vak niet wil leren.
En als je dokter wil worden zal je toch eerst jarenlang moeten studeren.

En ik heb ook in het algemeen aangegeven wat er moet gebeuren.
Maar aangezien nog steeds niemand mij wil geloven, zal het nog een hele tijd duren voor er sprake kan zijn van enige praktijk.
Voorlopig wil niemand mij helpen of ook maar iets doen om die atoomtheorie bekend te maken.
Dat zou kunnen, maar ik denk dat de theorie toch wel invloed uit zal oefenen op de algemene praktijk van het leven.
Als de Geest van de mensen verandert, dan verandert ook de cultuur.

Maar eerst komt de theorie en dan pas de praktijk, dus alles op zijn tijd.
En na mij zullen er ongetwijfeld wel mensen komen die meer praktisch zijn ingesteld en praktische problemen op kunnen lossen.

Ik ben er niet om individuele mensen van hun persoonlijke problemen te verlossen, zo van: je moet dit of dat doen.
Dat is meer een taak voor de psychologie.

Mijn taak is die van de Geest van het denken en begrijpen.

De wereld van een microstructuur op quantum niveau is reëel. Of dat levende kenmerken heeft is het onderzoeken waardig. Dus dat proces gaat door. Misschien krijgt u uw gelijk, misschien niet.

Nu het punt van de timmerman, op school kun je timmeren leren. Maar of je een goede timmerman bent hangt af hoe je met die kennis in de markt brengt en of je je werk goed doet. Daarom zeg ik ook u: wat doe je praktisch met die kennis? Het gaat om de ervaring te gebruiken in de praktijk.

U zegt zelf dat u theoretisch ingesteld bent. Ik zou u willen uitdagen om wat meer vanuit uw theoretische toren te komen en zaken meer praktisch vorm te geven. Dat zult u meer positieve weerklank vinden dan nu het geval is.

Laatst gewijzigd door edwin2 : 4 december 2016 om 11:52.
Oud 4 december 2016, 13:01   #52
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De wereld van een microstructuur op quantum niveau is reëel. Of dat levende kenmerken heeft is het onderzoeken waardig. Dus dat proces gaat door. Misschien krijgt u uw gelijk, misschien niet.
Ik denk van wel, want het heelal van de wetenschap deugt van geen kanten en die van mij zit veel en veel beter in elkaar.

Zo kan ik bijvoorbeeld de evolutie en de werking van het lichaam veel beter verklaren.
En ook hoe het heelal uit een oneindig klein punt (een singulariteit) zou kunnen komen, want dat is toch ook wel heel erg onlogisch.

Vertaling: Ons heelal is niet uit een singulariteit voortgekomen - LOL - maar uit een oneindig aantal hogere micro-culturen.

Maar goed: voor de wetenschap wakker geworden is kan nog wel even duren en dan moet nog het feitelijke bewijs geleverd worden.

Zo hadden de Grieken al een atoomtheorie, maar dat is pas nu in onze tijd bewezen waar te zijn.
Citaat:
Nu het punt van de timmerman, op school kun je timmeren leren. Maar of je een goede timmerman bent hangt af hoe je met die kennis in de markt brengt en of je je werk goed doet. Daarom zeg ik ook u: wat doe je praktisch met die kennis? Het gaat om de ervaring te gebruiken in de praktijk.
Nu, dat heb ik al zo in het algemeen uitgelegd, maar ik ben een theoreticus en geen practicus.
En zo ver is het ook nog lang niet dat de praktijk aan bod zal komen en dat moeten dan andere mensen doen.

In het algemeen gaat het dan om de verandering van onze cultuur.
Nu gaat het eerst om de theorie, en aangezien de mensen die nog niet eens willen geloven is dat het probleem en de praktijk nog lang niet.

Dus zou je alleen een praktisch mens zijn dan heb je niks aan mijn atoomtheorie.
Ik zou dan wel kunnen zeggen: help me met mijn atoomtheorie te verspreiden, dan is dat zinloos als je niet eerst bereid bent mij te willen geloven.

Citaat:

U zegt zelf dat u theoretisch ingesteld bent. Ik zou u willen uitdagen om wat meer vanuit uw theoretische toren te komen en zaken meer praktisch vorm te geven. Dat zult u meer positieve weerklank vinden dan nu het geval is.
Wat stel je je voor bij een praktische vorm?
Moet ik soms ruimteschepen gaan bouwen of een nieuwe kerk?

Ik daag de mensen uit mijn atoomtheorie te willen bestuderen en mij te willen helpen die te verspreiden, dat zou opportuun zijn en niet om bezig te willen zijn met dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn.

Onze wereld is al veel te praktisch, technisch en uiterlijk bezig.
Het gaat juist om een verinnerlijking, tot het begrijpen van mijn atoomtheorie die veel en veel dieper gaat dan de huidige kennis.

En dat ik in een ivoren toren zit (de eenzaamheid van mijn kluizenaarsbestaan) dat is niet mijn schuld, maar de schuld van de wereld die mij niet wil geloven.

Maar ik moet dan twee dingen doen voor jou: niet alleen de theorie, maar ook nog de praktijk.
Dat is echt wel teveel van het goede.
En de wereld doet helemaal niks.
Dat is toch echt onredelijk.

Oud 4 december 2016, 17:06   #53
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik denk van wel, want het heelal van de wetenschap deugt van geen kanten en die van mij zit veel en veel beter in elkaar.

Zo kan ik bijvoorbeeld de evolutie en de werking van het lichaam veel beter verklaren.
En ook hoe het heelal uit een oneindig klein punt (een singulariteit) zou kunnen komen, want dat is toch ook wel heel erg onlogisch.

Vertaling: Ons heelal is niet uit een singulariteit voortgekomen - LOL - maar uit een oneindig aantal hogere micro-culturen.

Maar goed: voor de wetenschap wakker geworden is kan nog wel even duren en dan moet nog het feitelijke bewijs geleverd worden.

Zo hadden de Grieken al een atoomtheorie, maar dat is pas nu in onze tijd bewezen waar te zijn.
Nu, dat heb ik al zo in het algemeen uitgelegd, maar ik ben een theoreticus en geen practicus.
En zo ver is het ook nog lang niet dat de praktijk aan bod zal komen en dat moeten dan andere mensen doen.

In het algemeen gaat het dan om de verandering van onze cultuur.
Nu gaat het eerst om de theorie, en aangezien de mensen die nog niet eens willen geloven is dat het probleem en de praktijk nog lang niet.

Dus zou je alleen een praktisch mens zijn dan heb je niks aan mijn atoomtheorie.
Ik zou dan wel kunnen zeggen: help me met mijn atoomtheorie te verspreiden, dan is dat zinloos als je niet eerst bereid bent mij te willen geloven.

Wat stel je je voor bij een praktische vorm?
Moet ik soms ruimteschepen gaan bouwen of een nieuwe kerk?

Ik daag de mensen uit mijn atoomtheorie te willen bestuderen en mij te willen helpen die te verspreiden, dat zou opportuun zijn en niet om bezig te willen zijn met dingen die nog helemaal niet aan de orde zijn.

Onze wereld is al veel te praktisch, technisch en uiterlijk bezig.
Het gaat juist om een verinnerlijking, tot het begrijpen van mijn atoomtheorie die veel en veel dieper gaat dan de huidige kennis.

En dat ik in een ivoren toren zit (de eenzaamheid van mijn kluizenaarsbestaan) dat is niet mijn schuld, maar de schuld van de wereld die mij niet wil geloven.

Maar ik moet dan twee dingen doen voor jou: niet alleen de theorie, maar ook nog de praktijk.
Dat is echt wel teveel van het goede.
En de wereld doet helemaal niks.
Dat is toch echt onredelijk.

Het beeld wat u van de wereld heeft klinkt behoorlijk pijnlijk. Probeer te vertrouwen op jezelf. Verder moet u uw wereldbeeld anders aan de man brengen via marketing. U moet toch echt duidelijker maken wat de dagelijkse voordelen zijn van uw wereldbeeld, anders blijft u eenzaam.

Geef uw geloof een meer praktische vorm. Dus zeg er wat je er mee kunt in je dagelijkse werkzaamheden. Zoek dus naar of dit inzicht mensen kan bevrijden en dat mensen bijvoorbeeld inteligenter hierdoor worden of iets dergelijks.

Vertel niet iedere keer feiten maar over eigen gevoelens en openbaringen. Dat is toch echt iets anders.

Laatst gewijzigd door edwin2 : 4 december 2016 om 17:08.
Oud 5 december 2016, 07:20   #54
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het beeld wat u van de wereld heeft klinkt behoorlijk pijnlijk. Probeer te vertrouwen op jezelf. Verder moet u uw wereldbeeld anders aan de man brengen via marketing. U moet toch echt duidelijker maken wat de dagelijkse voordelen zijn van uw wereldbeeld, anders blijft u eenzaam.
De wereld is zeker pijnlijk voor mij omdat niemand mij wil geloven.
En mijn eigen wereldbeeld, dus mijn atoomtheorie is zeer glorieus.
En voor marketing daar heb ik echt het geld niet voor, ik ben arm.
Noch heb ik daar de mentaliteit voor, want ik ben geen extravert, werelds mens.
En met de dagelijkse voordelen, daar heeft mijn atoomtheorie niks mee te maken.
Dat is juist de oppervlakkigheid van onze wereld,die verkeerd is.
Mijn atoomtheorie betreft het hogere denken over Gods eeuwigheid en oneindigheid.

Citaat:
Geef uw geloof een meer praktische vorm. Dus zeg er wat je er mee kunt in je dagelijkse werkzaamheden. Zoek dus naar of dit inzicht mensen kan bevrijden en dat mensen bijvoorbeeld inteligenter hierdoor worden of iets dergelijks.
Neen: met de praktijk heeft mijn atoomtheorie voorlopig helemaal niks te maken.
Ieder zijn eigen taak en mijn taak is de theorie.
En dat komt het eerste, en de praktijk zal iemand anders moeten doen of zo dat iemand mij daarmee zou willen helpen, maar die iemand die is er niet.

En zoals het bekende spreekwoord zegt: "de beste stuurlui staan aan wal",... mensen die die precies weten te zeggen wat ik allemaal moet doen, maar zelf niks doen.
Als jij dan praktisch zo goed bent, laat dan eens zien wat je kan, in plaats dat je dat mij ook nog eens te willen laten doen.

Citaat:

Vertel niet iedere keer feiten maar over eigen gevoelens en openbaringen. Dat is toch echt iets anders.
Dat betreft dan mijn eigen leven en is op mijn website te lezen.

Maar mijn atoomtheorie, dat is het belangrijkste en dat komt eerst.
Begin daar nu eens aan, in plaats van steeds maar weer met kritiek te komen en te zeggen wat ik allemaal moet doen.
Daar heb ik helemaal niks aan.

Vertaling: Nooit was de wereld zo doof en blind mijn atoomtheorie niet te erkennen en dat voor meer dan 40 jaar.

Ik heb genoeg gedaan, al meer dan 40 jaar lang.
Maar wat doet de wereld?
Helemaal niks, behalve dan dat ik genegeerd word en in de maling genomen en dat sommigen precies weten te zeggen wat ik moet doen, maar zelf te beroerd zijn om mij te willen helpen.
Oud 5 december 2016, 08:11   #55
Peche
Banneling

Standaard

See as I see, feel as I feel.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2016, 13:56   #56
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
See as I see, feel as I feel.
En....heb je de microwezentjes al gezien en gevoeld....

Oud 5 december 2016, 17:08   #57
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
De wereld is zeker pijnlijk voor mij omdat niemand mij wil geloven.
Helemaal niks, behalve dan dat ik genegeerd word en in de maling genomen en dat sommigen precies weten te zeggen wat ik moet doen, maar zelf te beroerd zijn om mij te willen helpen.
Treurig u berichten, maar ik ben verder blij dat u zelf blij bent.
Verder vertrouw eerst op u zelf, niemand anders doet dit voor u.
Ten slotte alles draait om het gevoel en wanneer het gevoel goed is, dan komt alles vanzelf.
Dus zorg goed voor u zelf.
Oud 5 december 2016, 21:32   #58
edwin2
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Harrie, nog iets dat je misschien op weg kan helpen..
Zoek het niet in de subatomaire levende microwezens nog in het leven op macro schaal zoals levende melkwegstelsels.
Maar doorzoek de mogelijkheden van je eigen bestaan in je eigen geest. Dat is pas de ware ontdekkingsreis.

Het mappen van sterren en micro structuren help je niet verder, omdat macro en micro er nu eenmaal zijn omdat je die waarneemt. De waarneming is dus krachtiger dan alles in het heelal. De waarneming beïnvloed wat je waar wilt nemen....

Gebruik net als de vleermuizen je spreken en luisteren als sonar om te reflecteren en in synchronisatie met anderen te komen. Gebruik je ogen als scanner om te herkennen de ander als de afgeleide reflectie jezelf, maakt met contact met anderen ook contact met je eigen innerlijke wezen zonder oordeel. Wees niet bang voor pijn, maar geef het geen lading mee het gaat allemaal om het moment en in het moment..Tijdloosheid zal dan in je kunnen komen...

Laatst gewijzigd door edwin2 : 5 december 2016 om 21:45.
Oud 5 december 2016, 21:37   #59
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Doodsrochel , gekuch met een bloedwonde.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/vi...ideo=1.2836850

Alle microkomsi ten spijt.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2016, 08:25   #60
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Treurig u berichten, maar ik ben verder blij dat u zelf blij bent.
Verder vertrouw eerst op u zelf, niemand anders doet dit voor u.
Daar heb ik geen problemen mee.
Wel met de wereld die mij niet geloven wil.
Want het gaat niet alleen om mij, noch alleen om mijn atoomtheorie, maar de wereld is eveneens zeer belangrijk in deze.

En dat is dan wat de drie-eenheid is: God en de wereld en mij.

En dan komt de Liefde er nog bij.
Citaat:
Ten slotte alles draait om het gevoel en wanneer het gevoel goed is, dan komt alles vanzelf.
Dus zorg goed voor u zelf.
Dank je wel voor je goede wensen, nochtans gaat het zeker niet alleen om het gevoel, maar om het denken in de eerste plaats, want dat is het allerhoogste en dat is de heilige geest.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be