![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb persoonlijk nog nooit censuur ondervonden op dit forum, ik denk dat de moderators op dit forum voldoende integer zijn om de juiste grens te leggen tussen de vrijheid van expressie en oproep tot fysiek geweld tegen welbepaalde personen.
(en nee, ik wil niet slijmen bij de mods) ![]()
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Hoewel de meerderheid van de forumgebruikers nogal aan de rechtse kant hangen en ik ne linkse ben heb ik toch nog geen vorm van sensuur ondervonden. Sinds de 2 weken dat ik hier actief ben op het forum, heb ik nog maar 1 mailtje gekregen dat ik me beter niet met de politiek kon bemoeien. Ik moest dat maar aan verstandige mensen overlaten.
Er zijn misschien mensen die daar niet tegen kunnen, maar voor ik ga mijn mond of typvingers niet in bedwang houden voor zo'n mailtje. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Voor alle duidelijkheid dat is geen mail van ons
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt 100 % gelijk ! Wie schrijft die blijft ! |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het opstapje naar fysiek geweld gebeurt altijd via vrijheid van expressie. Of dacht je dat Hitler al in 1922 joden begon te vergassen? Dat heeft nog 20 jaar vrijheid van expressie (propagandabteilung) gekost vooraleer het Duitse volk klaar was gestoomd om zowat alles te slikken wat er stond te gebeuren en effectief ook gebeurde. Op Ijzerwake zag ik mensen met een keltisch runeteken deelnemen aan de alternatieve IJzerbedevaart van het Vlaams Behang. Datzelfde teken stond ook door de daders geschilderd op de ruiten van de scholen en moskeeën die in Nederland in de fik werden gestoken. Laat het ene toe en je krijgt onvermijdelijk een sneeuwbaleffect. ![]()
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes Laatst gewijzigd door Distel : 18 november 2004 om 09:32. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg gasten, doe eens nie zo ingewikkeld
![]()
#52 |
|
![]() Censuur ???
Censuur ????? [size=3]Censuur ????[/size] [size=4]Censuur ?????[/size] [size=5]Censuur ?????[/size] [size=6]Censuur ????[/size] [size=7]Censuur ???[/size] Welke censuur ? Moest der hier censuur heersen dan was ik hier ook weg, maar tot hiertoe hebben de moderators mij gerust gelaten dus blijf ik nog wat hangen. 't kan der ook mee te maken hebben dat ik wel graag een kutgeur ruik natuurlijk...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
goddamn my navel itches Laatst gewijzigd door doggy : 18 november 2004 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() rotflmayonaise of zo iets in dien aard Doggy...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef eens een goed voorbeeld van wat je hier beweert. Dat van uw aanbeden Dolf deugt niet. Dolf was allesbehalve een voorstander van de vrije meningsuiting. Dolf had zelfs de communisten uit het bestuur gegooid. Distel heeft gelijk: dictatuur begint waar de zedenmeestertjes en de betweters hun gelijk via censuur proberen halen. Waar vrije meningsuiting kan, is het gevaar op dictatuur veel kleiner. Dat snapt het kleinste kind. Enkel fasco's (cryptos en ex-) proberen anderen het zwijgen op te leggen via censuur en desnoods via geweld als het niet lukt.
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() Beste forumleden,
Velen hebben het reeds gedaan sommigen ook gezegd, sommigen ook gezegd en gedaan en nu is het mijn beurt: Ook ik ga. Ik ga, echter, met een net iets rustiger gemoed dan degene die deze post in leven riep. Ik heb nog wel een kelder vol moed en geduld, maar hoe investeer ik die het best, vraag ik me af? Als je na zoveel posts nog steeds aan een dovemansgesprek bezig bent, moet ik me dan verplicht blijven voelen mijn goed hart te tonen terwijl de andere partij rustig verder "dooft"...Ik weet het niet. Dialoog komt altijd van twee kanten, zeg ik en-raarmaarwaar-velen op dit forum. Toch heb ik de indruk dat het wel degelijk van 1 kant komt: die van mij. Je legt dingen uit en antwoordt op vragen en toch luidt het op het einde nog altijd dat je als vreemdeling niet actief meehelpt aan het interculturele & interreligieuze debat. Ik weet niet wat je nog meer kan doen dan luisteren naar frustraties van mensen, proberen te achterhalen waarom het ze frustreert, proberen uit te leggen waarom de oorzaak een oorzaak werd, proberen een oplossing te vinden, etc. Ik heb in mijn bestaan op dit forum tot zover steeds respect proberen tonen tegenover andere godsdiensten, nationaliteiten en leeftijden wat-zeker op dit forum-niet vanzelfsprekend is. Dit woord, respect, vliegt hier elke dag zo'n duizend keer rond, maar slaagt er nooit in zich ook te nestelen en open te bloeien, het wordt nooit wat het kan worden, maar blijft steeds...een woord. Soms denk ik dat de dialoog mislukt omdat ik niet genoeg van mijn godsdienst afstap: als in: Waarom een hoofddoek? Waarom geen varkensvlees? Waarom besnijdenis?...Dat is godsdienst en daar kies je voor, je kiest ervoor om zo te leven, je kiest ervoor om bewust je bewegingsvrijheid als mens op deze aarde te beperken; sommigen vinden het gek, maar ik geloof erin en daarom koos ik ervoor...Tegelijkertijd staan er bij mij genoeg deuren open voor anders(andere godsdienst)-belijders en ook niet-belijders. Maar op dit forum heeft men te kennen gegeven dat dat niet genoeg is en dat men bij voorbaat best niets aanhangt. Als dit het ideaal van integratie is, wel dan, volmondig: neen. Elk individu heeft recht op persoonlijke opvattingen en idealen binnen de grenzen van de wet, wie daar niet mee kan leven heeft gewoon pech. Dan mag je nog 1000 Vlaamse Belangen oprichten, niemand kan mij dwingen om af te stappen van de overtuiging dat een Schepper ons geschapen heeft en over ons waakt en dat wij tot diezelfde Schepper zullen terugkeren en ook hoe ik die overtuiging tot uiting wil brengen is volledig mijn zaak, opnieuw binnen de grenzen van de wet. Maar aan sommige forumleden-met hoe weinig ze ook waren-heb ik zeker wel wat gehad. Afsluitende noten: Aan Circe: doe het rustig aan met de copy-past uit de Koran, zoek liever ook eens een keertje op wat je eigenlijk aan het copy-pasten bent. Aan Wreker: jouw naam zegt genoeg Aan Bobke: Fijne dialoog, ondanks onenigheid. Aan Logocom: Nog nooit zo goed gebabbeld met ne racist ![]() Aan Filo: - Aan Dorus: Ik weet dat het waarschijnlijk niet lang meer zal duren, maar hoe je ook sterft moge het met een hart vol liefde zijn. Gegroet iedereen, Salaam.
[font=Book Antiqua]Do not say, that if the people do good to us, we will do good to them and if the people oppress us, we will oppress them; but determine that if people do you good, you will do good to them and if they oppress you, you will not oppress them[/font] [font=Book Antiqua]He is not strong and powerful who throweth people down; but he is strong who witholdeth himself from anger[/font] [font=Book Antiqua]The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr[/font] [font=Book Antiqua]Do you beat your own wife as you would a slave? That must you not do.[/font] [font=Book Antiqua](Mohamed, saas)[/font] |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#60 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Gegroet Ibeke, het ga je goed