![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige punt dat je maakt is dat moslims doorgaans zichzelf hier komen verrijken, de ware verrijking blijft grotendeels in eigen land. Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 december 2016 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder de westerse technologie zat het hele Islamitische Midden oosten nog steeds kamelenkak te kneden.
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat mij betreft is er een groot verschil tussen een huwelijk en kindermisbruik. Natuurlijk dient dit laatste strafbaar te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en om die olie te ontginnen en te raffineren, zijn ze te lui en te dom. Dus moet de Westerse Wereld de klus klaren.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Ja, en? We leven in een tijdperk van technologie maar het is de technologie die de mens nodig heeft en niet omgekeerd. Als we massaal stoppen met computers, smartphones, auto's,... te gebruiken, sterven die zaken uit... niet de mens. En er zijn nog steeds mensen die dat allemaal niet hebben.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 december 2016 om 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() O, jij lijkt daar heel wat over te weten. Is er geen landbouw in moslimlanden. Documenteer uitgebreid aub. Wat ik kan het tegendeel posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Ah ja ik ben de heroïne vergeten in Afghanistan. En wat irrigatie in Egypte. Het stelt toch allemaal niet veel voor, denk ik zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Tja, zo kan ik ook beginnen. Veel meer dan wat beton zie ik hier ook niet in het Westen. En toch ligt er elke dag vers fruit en groente, vlees, melk, etc in de bazaar.. Aleja 'vers'. Waarvoor dient landbouw anders.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 december 2016 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De honger naar olie voor de oorlog heeft ervoor gezorgd dat die kamelenhoeders plots een hoop Britse ingenieurs en bijhorende technologie over de vloer kregen, en dat de olie per kubieke kilometer uit de woestijn gezogen werd. Maar het resultaat was wel dat de kamelenkakkneders alles voor hen lieten doen, en dat het nu nog steeds niet anders is. Het hele midden oosten zit vol met "dhimmi" ingenieurs en technici en heidense winkeliers en bouwvakkers.
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Om met een positieve noot af te sluiten, de verjaardag van Mohamed vzmh was gisteren! Heel wat salawat (darood Sharif) gelezen.
Ya Habibi ya rasooli - Junaid Jamshed (nasheed) https://youtu.be/F_S-4PZWSJo |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het midden oosten heeft hier en daar wat landbouw. En daar waar het efficiënt gebeurd is het met westerse of zelfs joodse technologie. Indonesië is nog niet volledig verloren, alhoewel ze goed bezig zijn met de kaalslag van de oerwouden en de misplaatste palmolieplantages.
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Positief, het vereren van een woestijnrover, verkrachter en grootheidswaanzinnige?
Ik zie het al voor me, binnen 1500 jaar een Dutroux cultus in deze regio....
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bol het hier dan af, en keer terug naar uw perfecte islamitische heilstaat.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 12 december 2016 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Wat dacht je van zoiets simpel als regen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het al eens regent in die zandbak, verzuipen er mensen in de wadi's.