Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 december 2016, 11:36   #41
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Westerlingen houden de wereld draaiend, terwijl islamieten op hun luie krent blijven zitten en zich beperken tot wat bidden. Geen enkel islamitisch land functioneert naar behoren (wat komen al die islamitische inwijkelingen hier in het Westen anders zoeken ??) ; dat alleen zou tot nadenken moeten stemmen.
Arrogante, iets of wat wereldvreemde, westerlingen denken dat ze de wereld draaiende houden. Ze denken dat ze letterlijk alles moeten managen of het loopt mis... moslims hebben op dat vlak in de 1ste plaats zeker ook vertrouwen in Allah swt, is Hij uiteindelijk niet de Rabb ul Alameen? En prayer can your destiny, my dear. Dus sorry hè, dat we ons niet zo opgejaagd voelen.
Het enige punt dat je maakt is dat moslims doorgaans zichzelf hier komen verrijken, de ware verrijking blijft grotendeels in eigen land.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 december 2016 om 11:38.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 11:47   #42
TV-verslaafde
Perm. Vertegenwoordiger VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Arrogante, iets of wat wereldvreemde, westerlingen denken dat ze de wereld draaiende houden. Ze denken dat ze letterlijk alles moeten managen of het loopt mis... moslims hebben op dat vlak in de 1ste plaats zeker ook vertrouwen in Allah swt, is Hij uiteindelijk niet de Rabb ul Alameen? En prayer can your destiny, my dear. Dus sorry hè, dat we ons niet zo opgejaagd voelen.
Het enige punt dat je maakt is dat moslims doorgaans zichzelf hier komen verrijken, de ware verrijking blijft grotendeels in eigen land.
Nog veel aardappelen gevonden in jullie woestijn? Van olie kan je niet eten, die hand hebben de lompe Arabieren nogal onderschat.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 11:48   #43
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee, ze komen ons hier verarmen door gratis te komen parasiteren (die 10% anderen uitgezonderd), en onze sociale zekerheid op te souperen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2016, 11:48   #44
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Zonder de westerse technologie zat het hele Islamitische Midden oosten nog steeds kamelenkak te kneden.
Oud 12 december 2016, 11:50   #45
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Tu quoque-argument waarmee je je eigen ruiten ingooit: hier is seks met kinderen strafbaar en wordt het maatschappelijk afgekeurd. Mohammed consumeerde zijn huwelijk met Aisha toen die 9 was (op die leeftijd is men nog kind, dacht ik zo).
Ik heb me niet zo verdiept in die materie, eerlijk gezegd. Weet niet of dat zo hoognodig is. Wat ik weet is dat de profeet vzmh meerdere vrouwen had. Met zijn 1ste vrouw, Khadija ra die 15a20 jaar ouder was dan hem, was hij getrouwd tot aan haar dood. Zij was de enige tot haar dood. Daarna kwamen er oorlogen, weduwen, Goddelijke geboden, rezen er verplichtingen enz. Het was trouwens de sahabi Abu Bakr (metgezel) die wou dat de profeet vzmh met zijn dochter Aisha trouwde. En God zei dat het goed was. Wat betreft het consumeren van een huwelijk: is een menstruerend meisje dat in staat is tot kinderen te baren nog kind? In onze tijd is een 9-jarige idd nog heel kinds maar toen... Alez, ze zal wat 'opleiding' hebben gekregen van de andere vrouwen, hè. Soit, God's gebod is finaal.
En wat mij betreft is er een groot verschil tussen een huwelijk en kindermisbruik. Natuurlijk dient dit laatste strafbaar te zijn.
Oud 12 december 2016, 11:50   #46
TV-verslaafde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zonder de westerse technologie zat het hele Islamitische Midden oosten nog steeds kamelenkak te kneden.
Ze hebben hun olie. Maar ze denken dat ze met hun olie heel de wereld even de les kunnen spellen. Landbouw is een totale afgang in hun woestijnen.
Oud 12 december 2016, 11:50   #47
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Nog veel aardappelen gevonden in jullie woestijn? Van olie kan je niet eten, die hand hebben de lompe Arabieren nogal onderschat.
en om die olie te ontginnen en te raffineren, zijn ze te lui en te dom. Dus moet de Westerse Wereld de klus klaren.

Citaat:
Oud 12 december 2016, 11:53   #48
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ja, en? We leven in een tijdperk van technologie maar het is de technologie die de mens nodig heeft en niet omgekeerd. Als we massaal stoppen met computers, smartphones, auto's,... te gebruiken, sterven die zaken uit... niet de mens. En er zijn nog steeds mensen die dat allemaal niet hebben.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 december 2016 om 11:54.
Oud 12 december 2016, 11:55   #49
TV-verslaafde

Standaard

Citaat:
Ja, en? We leven in een tijdperk van technologie maar het is de technologie die de mens nodig heeft en niet omgekeerd. Als we massaal stoppen met computers, smartphones, auto's,... te gebruiken, sterven die zaken uit... niet de mens.
Maar je ontwijkt de vraag is het niet zeer achterlijk om 1.5 miljard mensen te kweken op een stuk woestijn met bijna geen landbouw. Dat allemaal dankzij jullie domme Allah, accepteer de gevolgen van jullie kweekdrift en onderga massale hongersnoden.
Oud 12 december 2016, 11:56   #50
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze hebben hun olie. Maar ze denken dat ze met hun olie heel de wereld even de les kunnen spellen. Landbouw is een totale afgang in hun woestijnen.
O, jij lijkt daar heel wat over te weten. Is er geen landbouw in moslimlanden. Documenteer uitgebreid aub. Wat ik kan het tegendeel posten.
Oud 12 december 2016, 11:59   #51
TV-verslaafde

Standaard

Citaat:
O, jij lijkt daar heel wat over te weten. Is er geen landbouw in moslimlanden. Documenteer uitgebreid aub. Wat ik kan het tegendeel posten.
Ah ja ik ben de heroïne vergeten in Afghanistan. En wat irrigatie in Egypte. Het stelt toch allemaal niet veel voor, denk ik zo.
Oud 12 december 2016, 12:00   #52
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar je ontwijkt de vraag is het niet zeer achterlijk om 1.5 miljard mensen te kweken op een stuk woestijn met bijna geen landbouw. Dat allemaal dankzij jullie domme Allah, accepteer de gevolgen van jullie kweekdrift en onderga massale hongersnoden.
O was dat de vraag, dat heb ik idd even gemist'. Nee, dat is niet achterlijk en alhamdulilah hebben veel moslims het goed wat betreft eten en drinken. Onze slimme Allah swt heeft nl. de rizq (levensonderhoud) voor iedereen bepaald, net als de dood. Het maakt niet uit wat je die doet, die 2 zaken komen je achterna.
Oud 12 december 2016, 12:02   #53
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah ja ik ben de heroïne vergeten in Afghanistan. En wat irrigatie in Egypte. Het stelt toch allemaal niet veel voor, denk ik zo.
Tja, zo kan ik ook beginnen. Veel meer dan wat beton zie ik hier ook niet in het Westen. En toch ligt er elke dag vers fruit en groente, vlees, melk, etc in de bazaar.. Aleja 'vers'. Waarvoor dient landbouw anders.

Laatst gewijzigd door Guinevere : 12 december 2016 om 12:02.
Oud 12 december 2016, 12:05   #54
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En het was WO2 die ervoor gezorgd heeft dat de familie Saoud stinkend rijk werd.

De honger naar olie voor de oorlog heeft ervoor gezorgd dat die kamelenhoeders plots een hoop Britse ingenieurs en bijhorende technologie over de vloer kregen, en dat de olie per kubieke kilometer uit de woestijn gezogen werd.

Maar het resultaat was wel dat de kamelenkakkneders alles voor hen lieten doen, en dat het nu nog steeds niet anders is. Het hele midden oosten zit vol met "dhimmi" ingenieurs en technici en heidense winkeliers en bouwvakkers.
Oud 12 december 2016, 12:07   #55
Guinevere
Banneling

Standaard

Om met een positieve noot af te sluiten, de verjaardag van Mohamed vzmh was gisteren! Heel wat salawat (darood Sharif) gelezen.

Ya Habibi ya rasooli - Junaid Jamshed (nasheed)
https://youtu.be/F_S-4PZWSJo
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  IMG-20161212-WA0001.jpg‎
Bekeken: 41
Grootte:  42,9 KB
ID: 104997  

Oud 12 december 2016, 12:10   #56
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Islamlanden en midden oosten zijn niet het zelfde he.
Het midden oosten heeft hier en daar wat landbouw.
En daar waar het efficiënt gebeurd is het met westerse of zelfs joodse technologie.

Indonesië is nog niet volledig verloren, alhoewel ze goed bezig zijn met de kaalslag van de oerwouden en de misplaatste palmolieplantages.
Oud 12 december 2016, 12:11   #57
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Positief, het vereren van een woestijnrover, verkrachter en grootheidswaanzinnige?

Ik zie het al voor me, binnen 1500 jaar een Dutroux cultus in deze regio....
Oud 12 december 2016, 12:14   #58
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tja, zo kan ik ook beginnen. Veel meer dan wat beton zie ik hier ook niet in het Westen. En toch ligt er elke dag vers fruit en groente, vlees, melk, etc in de bazaar.. Aleja 'vers'. Waarvoor dient landbouw anders.
bol het hier dan af, en keer terug naar uw perfecte islamitische heilstaat.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 12 december 2016 om 12:14.
Oud 12 december 2016, 12:26   #59
TV-verslaafde

Standaard

Citaat:
Wat dacht je van zoiets simpel als regen?
Oud 12 december 2016, 12:36   #60
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat dacht je van zoiets simpel als regen?
Als het al eens regent in die zandbak, verzuipen er mensen in de wadi's.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be