![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Maar het �*s wel grappig.
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemeente medeverantwoordelijk !! Als ze dan van die troep zetten , kunnen ze beter gips of plastiek troep neerkwakken !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn de tieners vragen sommige zich nu weer af. Ik zal u het antwoord op die vraag geven. Onopgevoed crapuul. Wit, bruin, geel, het doet er niet toe, het is wat ze zijn dat telt,....crapuul. En ik ben atheïst en heb helemaal geen binding met katholieke rituelen, voor zover dat ge dat nog kunt afschilderen als iets christelijk. Het is eerder een ingebakken gebruik in onze samenleving, net zoals de uitvaart vaak gepaard gaat met een kerkelijk gebeuren. Velen onder ons hebben zich al decennia afgekeerd van het geloof maar wanneer ze komen te sterven worden ze binnen en buiten gedragen in de parochiekerk. t'Is zo wat vergelijkbaar met de meeste van die aangespoelde hier. Als je er commentaar op levert zijn ze allemaal Belg en hier geboren en hebben ze niet in het minste binding het het land van afkomst, tot ze dood gaan en dan willen ze niet anders dan dat ze in het land van afkomst begraven worden. Begrijpen wie 't begrijpen kan! Laatst gewijzigd door Garry : 21 december 2016 om 01:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, wat grappig!
Weerloze dieren doodslaan, stelletje psychopaten! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bekend als VL belanger, waren er een dikke twintig jaar terug, zo een paar die mijn huisgevel eens kwamen trakteren op graffiti. Het betrof een gevel met een hoge geripte arduinen plint. Alleen had dat crapuul niet gemerkt dat ik juist van achter de hoek aankwam. De eerste van hen die ik te grazen nam, daarmee heb ik met zijn smoelwerk de gevel terug opgekuist, de rest zette het op een loopje. Dergelijk crapuul moet zo varen dat ze eens van de een of andere een goed lesje krijgen. Laatst gewijzigd door Garry : 21 december 2016 om 02:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Maar is dit crapuul intussen reeds opgepakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://i1309.photobucket.com/albums/...psecfab18d.gif http://www.handfamilycompanies.com/f...olence_web.jpg https://christianlongdotorg.files.wo...r-sheep-18.png http://level7.nu/media/modules/artic.../19/Bild_2.png
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 23 december 2016 om 02:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() lam geslagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zal wel een hoax zijn want op dit ogenblik van het jaar zijn er zo goed als geen lammetjes.
Die worden maar in 't voorjaar geboren. Maar al waren het schapen, die smeerlappen mogen wat mij betreft ter plekke 't schurft krijgen en vervolgens myiasis in de wonden tot ze vragen om met een boekentas uit hun lijden verlost te worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Europees Commissaris