![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ingrijpende staats-wijzigingen gebeuren pas na een oorlog.
Wil je misschien dat de UN de kaart even komt hertekenen met blauwhelmen en alles ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu? Ben ik nu minder Vlaming? Wat was het alternatief? Aan mijn recht van democratische controle verzaken omdat er nu eenmaal een federale wet mij verplichtte om trouw te zweren aan iets waar ik tegen ben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals je weet zitten dezer dagen de "aller-echtste" bij het VB hé ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een flamingant kloten: genoeg linkse ambtenaren die op de loer liggen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de koning, dat is in wezen de uitvoerende macht. Geen probleem. De Grondvod: die bevat een artikel en een procedure om deze te wijzigen. Geen probleem. De wetten naleven: ik ben daar grote voorstander van. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk ben je zoals de volledige supertsjeven N-VA top. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat u, als overtuigde linkse (en ik veronderstel dus ook republikein), dan die eed zweren? Of dompelt u uw jong gezin in de problemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet er soms wat voor over hebben, om te infiltreren in het vijandelijk gebied.
En als de commies daar kritiek op hebben, dan is dit wel lachwekkend: zij zijn daar echte meesters in. .
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() De realiteit kan soms pijnlijk zijn.