![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die partij krijgt te pas en te onpas zendtijd in prime time. En zwijg maar over zich populair maken in de slimste mens, als BDW daar niet wereldberoemd mee was geworden in Vlaanderen, had enkel zijn 2% volgelingen van hem gehoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bemerken we,vermoeden we,dat onderhand alle politieke partijen eigenlijk gefinancierd worden door de overheid.(dat is wettelijk zo geregeld).
Misschien zijn "politieke partijen" wel het "restafval van de twintigste eeuw" aan het worden? (een steeds gedesillusioneerder wordende burger die zonet gezien heeft dat meer dan 50% van zijn eindejaarspremie in de staatskassen verdwenen is en wed dat hij op de rest ook nog eens zal belast worden.....mijn baas wilde mij eens iets geven) Laatst gewijzigd door kelt : 31 december 2016 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Peter Mertens zou nu geen verklaringen hebben afgelegd als het niet in de media was gekomen. Zoveel is ondertussen wel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Januskoppen en windhaantjes genoeg in de politiek. Mertens is vast en solide in zijn analyses, standpunten en boodschappen. . Maar het is geen marxisme. En al zeker geen puur. Dat zou ook stupide zijn. En stupide is hij niet. Daarmee wil ik niet zeggen dat het Marxisme niets meer bevat dat dienstig kan zijn als analyse instrument. Maar historisch heeft het totaal afgedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat ze dan al in 4 van de 5 regeringen samen zetelen. Dan is een doortrekking naar de 5de, de federale, niet ver te zoeken.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 31 december 2016 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Ik citeerde het artikel. Ik heb het ook gelezen. Dat Noord Korea gedoe bevalt me niet zei ik.
Laatst gewijzigd door eno2 : 31 december 2016 om 11:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaan wereldwijd honderden communistische partijen die elkaar zien op wereldcongressen. Zelf heb je geen vriendschapsbanden met die van Noord-Korea, maar de organisator bepaalt wie er wordt uitgenodigd. Dus je gaat gewoon vanwege die tientallen anderen, en houdt beleefd afstand van de Noordkoreanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft ook niet. Een beetje verder gaan dan wat in de reguliere media verschijnt en je komt er wel. Op dat vlak is internet een zegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat congres werd georganiseerd door de Vietnamese KP. De partij die in Vietnam aan de macht is.
Waar minister-president Bourgeois in 2012 op officieel bezoek ging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. De PvdA verkoopt nog steeds het Marxistisch Tijdschrift (en in feite geeft ze het ook uit).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Het loopt de Barttollah van Antwerpen duidelijk dun door zijn broek als die nu al zijn pijlen op de PVDA richt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat verklaarde Van Hees ook alweer in DS? Leest u mee? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Karel De Gucht zijn oneliner uit 2001 is 15 jaar oud maar nog steeds 100% correct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |