![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nog iets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga straks eens een redenering van die tjseefse politica opzoeken. Ge valt daar van omver ! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neen, ik heb geen kinderen. Wel een neefje en een nichtje naast de deur die ik regelmatig opvang als hun mama een 24-urenshift heeft.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gevonden !
Uit De standaard van vandaag: Citaat:
Kunt ge nog straffer verkeerd zijn in uw redeneringen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij nichtje in de derde kleuterklas leert al Franse en Engelse woordjes en kan lezen.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() Die wil dokter worden. Maar dat ligt gewoon aan het feit dat zijn mama dat is.
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men leert kinderen niet lezen in de derde kleuterklas. Men leert ze ook geen Frans en Engels in de derde kleuterklas. Als dat kind die dingen leert dan zal dat buiten school zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet normaal welke druk sommige ouders kinderen opleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik u zeg dat die van mij een tijdje gewoon weigerde om in de hoek te gaan staan als hij zijn zus had omgeduwd (1.5 jaar, kind kan pas lopen) en niet inzag wat daar verkeerd aan was, dan zou ik graag eens willen horen van de pedagogische experts wat ik dan moet doen. De klets heeft er wel voor gezorgd dat hij nu in de hoek gaat staan, en dat hij braver is. Waardoor de klets niet meer zo vaak nodig is, tot bijna niet meer. Het was een snelle schok/straf die meteen volgede op het omduwen van zijn zus. Redeneren of alternatief straffen helpt niet bij zulke jonge kinderen. Ook straffen die in de tijd niet kort volgen op het feit (naar de kamer gaan, geen koeken meer, enz...) hebben weinig nut, want ze koppelen dat niet meer aan hun stout zijn. Mijn broer is pedagoog en leerkracht, en hij komt ook altijd af met zachte mumbo jumbo. Tot hij zelf kinderen heeft en snel moet ingrijpen. Langs de kant van de straat ga je met een opstandig kind dat zich wilt losrukken niet overleggen over zijn gedrag. Die krijgt een tik. Klaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je je kinderen niet op een normale manier kan opvoeden dan moet ze er maar geen produceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaat niet goed aflopen. Dat kind moet spelen en sociale contacten leggen met andere kinderen. Volgens mij zijn de ouders van uw nichtje monsters en zou de kinderbescherming beter eens langskomen. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 5 januari 2017 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk Asperger.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb petsen gehad met de vlakke hand op mijn gezicht en mijn zowat gehele lichaam, ik heb vuistslagen en stampen gekregen, stokslagen en kloppen in mijn nieren dat ik bloed piste. Er was een keer dat ons moeder me tegen mijn ballen probeerde stampen, het sloeg tegen, ik had een mes vast dat plots door haar voet stak, dat gezicht dat ze trok daar beleef ik vandaag nog plezier aan, die verbijstering, dat was ongelofelijk. En dan zwijgen we nog over de mentale terreur en het verbranden - heb nog een paar littekens op mijn rug staan - en dergelijke meer. Terwijl het toch duidelijk is dat het met mij goed gekomen is op alle vlakken, buiten dan misschien wat PTSD.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 januari 2017 om 12:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb als kind ook wel wat klop gekregen. 3 broers vlak na mekaar, mijn moeder heeft afgezien. We smeten met bakstenen en dart pijlen naar mekaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar vader dan mee trainde. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Jullie waren echt vooruitstrevend.
Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 5 januari 2017 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Een pets moet kunnen wanneer direct ingrijpen noodzakelijk is. Mijn zoon kon het destijds niet laten om in alles en nog wat te knijpen wat er in een warenhuis werd aangeboden. Fruit was zijn geliefkoosd doelwit. Overleg baatte niet want na een minuutje was hij het reeds vergeten. Ik ben toen maar van methode veranderd. Ik stelde mij steeds op achter hem en als zijn grijpgrage handjes richting snoepjes of fruit gingen kreeg hij een dreun op die handjes. Soms zagen ze wel rood hoor. Maar na drie weken was hij van zijn ziekte verlost. Het hielp dus wel. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 5 januari 2017 om 13:06. |
![]() |
![]() |