![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Jajaja en straks komen "de Turken" massaal ,,als hun land in oorlog zal vergaan ,want het is er nu al al dagelijks vuurwerk om te beginnen.... begin al maar plaats te ruimen om nog méér vluchtelingen te huisvesten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() misschien eens met varkensmest en verse varkenskop proberen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik pas mij aan ,, ziet u aan het forum....
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 7 januari 2017 om 18:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dat u het beseft, zaagt u aan de boom waaraan onze vrijheden zijn gegroeid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat houdt in dat wij hier via een democratie besturen en niet via een religie. Dat burgerschap voor je religie komt en dat staat en geloof hier gescheiden is. Dat zal dus inhouden dat religie uit de scholen verdwijnt en een themavak wordt waarin misschien 4 lesuren per jaar de religies van de wereld worden voorgesteld. De moslims dienen zich dus aan te passen aan de democratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meehuilen met de wolven in het bos?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 januari 2017 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Neen maar wel onze democratie aanvaarden zonder eigen cultuur eerst te zetten. Islam en democratie gaan niet samen. Bdw strijdt niet tegen islamterrorisme maar legt er verder eieren onder. Bdw is pro islam. Een fascistische collaborateur dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alleszins liefst geen "hutsepot".
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessante stellingname. Maar ik kan het er alleen maar mee oneens zijn. Culturele en levensbeschouwelijke stellingnames binnen de contouren van de grondwet zijn perfect toelaatbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp is dat vele moslims hier onze waarden en normen verachten (vrije meningsuiting, gelijkheid van man en vrouw,...). Als ze onze normen en waarden dan toch zo verachten; waarom komen ze dan feitelijk naar hier? Kan je daar een zinnig antwoord op geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp is dat vele moslims hier onze waarden en normen verachten (vrije meningsuiting, gelijkheid van man en vrouw,...). Als ze onze normen en waarden dan toch zo verachten; waarom komen ze dan feitelijk naar hier? Kan je daar een zinnig antwoord op geven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Noch godsdienstvrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle de-radicalisatie campagnes ten spijt. Nu is het tijd het roer te keren en besturen aan te stellen die wel de ballen hebben de problemen te benoemen zoals ze zijn. De islam is niet conform met de kernwaarden van de democratie en kunnen dat dus verbieden. Net zoals nazisme verboden is. Waar ligt het verschil? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |