Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2017, 19:54   #41
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder Bekijk bericht
Ondertussen kan die idioot wel atoombommen lanceren en wereldoorlogen starten. Als deze clown het alternatief is voor het poco establishment dan mogen ze dat establishment snel terugbrengen voor mij.
Idem ditto.

Obama heeft de VS economie 10 % doen groeien en bijna volledige werkzaamheid bezorgd.

Nu mag er weer een republikein de boel om zeep helpen he. Zo gaat dat altijd in de VS.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2017, 22:46   #42
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

http://www.lemonde.fr/ameriques/arti...0614_3222.html

Canada ontslaat zijn minister van buitenlandse zaken omdat hij wat teveel kritiek op Trump had. Begrijpelijk ergens, de US is de grootste klant van Canada. Soms is het beter van uw mulle te hoeden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2017, 22:49   #43
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

De nieuwe minister is de dame die wenend het Waals parlement verliet.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2017, 22:55   #44
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De nieuwe minister is de dame die wenend het Waals parlement verliet.
Pussy for Trump dus.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 00:10   #45
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Is dit hier al geplaatst?

Meryl Streep is retarded https://www.youtube.com/watch?v=gBpkMCa_D50&t=116s

Ik heb nooit begrepen wat men zag in dit potsierlijk mens. Slechte acteur eerste klas.
Oud 11 januari 2017, 10:18   #46
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Afgevoerd in een straight jacket
Wel, het zou niet het eerste geval zijn van een president die wordt afgezet na een "inpeachment"-procedure door het Congres. Herinner u Nixon...
quercus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 10:32   #47
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Is dit hier al geplaatst?

Meryl Streep is retarded https://www.youtube.com/watch?v=gBpkMCa_D50&t=116s

Ik heb nooit begrepen wat men zag in dit potsierlijk mens. Slechte acteur eerste klas.
Wel, ik vind dat Meryl Streep zich van een politiek gekleurd commentaar beter onthouden had. Ik heb altijd een afkeer gehad van dergelijk frequent voorkomend verschijnsel. Een artiest slaagt met brio in een carrière en plots voelt hij/zij zich geroepen om te orakelen en te pontificeren omtrent toestanden die met hun carrière hoegenaamd niets te maken hebben. Het is natuurlijk ook wel voor een flink stuk de fout van de politici, die graag zichzelf gefotografeerd zien in een "ernstig gesprek" met dergelijke beroemdheid.

Niettemin is en blijft Meryl Streep een zeer goede actrice. Bv. in haar vertolking van de rol van Margaret Thatcher was ze schitterend.
Oud 11 januari 2017, 10:40   #48
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
http://www.lemonde.fr/ameriques/arti...0614_3222.html

Canada ontslaat zijn minister van buitenlandse zaken omdat hij wat teveel kritiek op Trump had. Begrijpelijk ergens, de US is de grootste klant van Canada. Soms is het beter van uw mulle te hoeden.
wat gaat BE met Michel doen dan?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 10:41   #49
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel, het zou niet het eerste geval zijn van een president die wordt afgezet na een "inpeachment"-procedure door het Congres. Herinner u Nixon...
Strikt genomen is Nixon niet door een impeachment afgetreden. Hij heeft zelf ontslag genomen voordat die procedure tot een afzetting kon leiden. Maar de procedure was inderdaad bezig.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 10:44   #50
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Strikt genomen is Nixon niet door een impeachment afgetreden. Hij heeft zelf ontslag genomen voordat die procedure tot een afzetting kon leiden. Maar de procedure was inderdaad bezig.
Waar ik wel begrip voor kon opbrengen. Het Watergate-schandaal had hem onherroepelijk de das omgedaan. Verder blijven plakken in het Witte Huis zou hem alleen maar nog verder vernederd hebben.
Oud 11 januari 2017, 12:39   #51
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar ik wel begrip voor kon opbrengen. Het Watergate-schandaal had hem onherroepelijk de das omgedaan. Verder blijven plakken in het Witte Huis zou hem alleen maar nog verder vernederd hebben.
Er zijn al ergere zaken gebeurd dan microotjes plaatsen bij een andere politieke partij. Nixon heeft alleen de tegenslag gehad dat zijn mannen op heterdaad betrapt werden.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 13:24   #52
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel, ik vind dat Meryl Streep zich van een politiek gekleurd commentaar beter onthouden had. Ik heb altijd een afkeer gehad van dergelijk frequent voorkomend verschijnsel. Een artiest slaagt met brio in een carrière en plots voelt hij/zij zich geroepen om te orakelen en te pontificeren omtrent toestanden die met hun carrière hoegenaamd niets te maken hebben. Het is natuurlijk ook wel voor een flink stuk de fout van de politici, die graag zichzelf gefotografeerd zien in een "ernstig gesprek" met dergelijke beroemdheid.

Niettemin is en blijft Meryl Streep een zeer goede actrice. Bv. in haar vertolking van de rol van Margaret Thatcher was ze schitterend.
Het mens boeit mij echt niet. Out of Africa is één film die ik mij herinner . Veel van die movies zijn vergeten en oninteressant tegenwoordig.
Oud 11 januari 2017, 20:03   #53
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Idem ditto.

Obama heeft de VS economie 10 % doen groeien en bijna volledige werkzaamheid bezorgd.

Nu mag er weer een republikein de boel om zeep helpen he. Zo gaat dat altijd in de VS.
Dat is een hele vuile leugen. De essentie va het betoog van Obama.
Werkloosheid is NIET 4.7% maar wel 20%, omdat discouraged workers die het werk zoeken hebben opgegeven niet zijn opgenomen in die statistieken. Zo werd er vroeger gemeten, maar Obama heeft het veranderd om zijn eigen leugens te kunnen verspreiden.

En de sheeple die alles wat op TV komt geloven, nemen dat klakkeloos aan.
Wees eens kritisch en zoek het zelf op. 100 miljoen Amerikanen zijn niet aan het werk!

Het is misselijk makend in welke mate jullie je laten manipuleren.
Die vent heeft in 8 jaar tijd de staatsschuld verdubbeld van 10 triljoen naar 20 triljoen, waarvan de helft werd uitgegeven aan oorlog in het Midden Oosten.

De economie is volledig naar de kloten en de wereld is in oorlog. Dat hebben we aan Obama gehad. Maar een paar sentimentele complimentjes aan zijn vrouw, hier en daar een paar traantjes en de mensen zijn gepakt.
Oud 11 januari 2017, 20:09   #54
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Dat is een hele vuile leugen. De essentie va het betoog van Obama.
Werkloosheid is NIET 4.7% maar wel 20%, omdat discouraged workers die het werk zoeken hebben opgegeven niet zijn opgenomen in die statistieken. Zo werd er vroeger gemeten, maar Obama heeft het veranderd om zijn eigen leugens te kunnen verspreiden.
Nope. Trump leugen.

Citaat:
En de sheeple die alles wat op TV komt geloven, nemen dat klakkeloos aan.
Wees eens kritisch en zoek het zelf op. 100 miljoen Amerikanen zijn niet aan het werk!
De realiteit is dat in 2009 112 miljoen mensen voltijds aan het werk waren en in 2015 121,5 miljoen. Bijna 10 miljoen extra banen.

Citaat:
Het is misselijk makend in welke mate jullie je laten manipuleren.
Die vent heeft in 8 jaar tijd de staatsschuld verdubbeld van 10 triljoen naar 20 triljoen, waarvan de helft werd uitgegeven aan oorlog in het Midden Oosten.
Wie heeft die oorlog gestart ?

Citaat:
De economie is volledig naar de kloten en de wereld is in oorlog. Dat hebben we aan Obama gehad. Maar een paar sentimentele complimentjes aan zijn vrouw, hier en daar een paar traantjes en de mensen zijn gepakt.
De cijfers spreken u tegen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2017, 22:18   #55
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Nope. Trump leugen
Er is in heel de USA geen econoom met een grotere staat van dienst dan Jim Rickards, en die verklaarde dit al jaren voor Trump nog maar kandidaat was.

Ook dat fabeltje van nieuwe jobs creëren. Wat er gebeurt is dat de zelfde job gesplit wordt in 2 part time jobs om wille van belastingszaken.

Verder liegt Obama over inflatie, want hij schrijft prijsstijgingen toe aan kwaliteitsverbetering van een product.

En Obamacare, daarmee schuift hij de rekening door naar de werknemer die nu veel minder geneigd is om mensen aan te nemen.

Allemaal heel idealistisch voorgesteld, maar er klopt geen jota van en er zijn nog veel bekwame mensen die het uit de doeken deden.

Jim Rickards: The US is weaker than the numbers

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be