![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu: wat heeft ze dan tussen haar billen? Ik zou het niet weten (wil het ook liever niet weten...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Misschien dat Opa het nog steeds weet. Enfin: ik zal pogen de oplossing van het raadsel duidelijk uit te leggen, want het was geïnspireerd door een post in Eigen zelfbedachte Spreuk van Schaakspeler: Zo getikt als thuis is het klokje nergens. Nu moest ik aan Peche denken die meende Jezus te zijn en volgens mij getikt is, dus gek. Maar dat met Pasen er een ei wordt gegeten die ook wordt getikt om gegeten te worden. En het ei symbolisch is voor Jezus die wedergeboren wordt. En Jezus volgens zij die Hem hebben gekruisigd eveneens getikt was te menen de zoon van God te zijn. En de wedergeboorte van Jezus ben ik als Heilige Geest. Kortom: de oplossing van het raadsel: Ik ben getikt om opgegeten te worden. Ra, ra, wie ben ik? ...is: Peche met Pasen. Als Peche als ei getikt zal worden en opgegeten om wedergeboren te worden in mij. Dus ik is zowel Peche als ik harriechristus. Overigens is Peche al weer van zijn Jezus zijn genezen. En Pasen is nog ver weg.
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stond zelf ook verbaasd, dus ik denk dat het eigenlijk van de microwezentjes komt. ![]() Er is ook nog een verdere uitleg dat het raadsel van Samson de liefde (Delila) is uit de Leeuw (God) en mijn verhaal precies omgekeerd: uit de dood van de liefde (Jezus en Peche) uitstaat de heilige geest van het denken (de Leeuw).
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 januari 2017 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freaks
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Riddle?
Let me guess.....you yourself?..... ![]() Nice a freak to be. No problem for me...... ![]()
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Hoezo ik gek?
Ik ben een normale reactie op wat zich allemaal afspeelt in deze wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Temeer daar je meende als oplossing een atoombom op het Midden-Oosten te moeten gooien. Dat is echt niet normaal, zeker niet voor Jezus, wel voor de Duivel. Blijkbaar heb je dat zelf ook al ingezien, want je hebt er al weer afstand van genomen. Ik wens je overigens van harte beterschap nog eens tot een meer evenwichtige levensvisie te komen, dus ik zeg dit alles echt niet uit enige haat.
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Mijn levensvisie mag niet zijn.
Die dingen die ik zei zijn misschien niet normaal. Echter wel normale reacties gezien de omstandigheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan zul je ongetwijfeld ook mij wel begrijpen, dat mij zo te binnen is geschoten: "die Peche is getikt". Lijkt mij ook een zeer normale reactie te zijn, hoewel dat natuurlijk als persoonlijke aanval strikt verboden is te zeggen, schoot dat mij zo maar te binnen. Overigens samen met Jezus dan die volgens mij ook "getikt" was, nog extra dan als ei, Paasei dus, ter wedergeboorte. Excuses dan als je je daarmee aangevallen voelt. Laten we zeggen dat jouw ideeën nogal extreem overkomen en van het ene in het andere springen, tegenstrijdig zijn, zoals ook die van Jezus. Lucas 19: 27 alleen: mijn vijanden, die niet wilden dat ik koning over hen werd, brengt die hier en slacht ze voor mijn aanschijn af! Dat is dan de "lieve" Jezus, nu dan kan die atoombom van jou er ook nog wel bij. Maar nu heb ik toch ook een raadsel voor je: "Hoe noem je een Belg die niet weet dat hij een Belg is?"
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het licht zal de verlossing brengen. Zijn wederkomst brengt vrede. Een atoombom komt met een paddenstoelen wolk en het geeft veel licht af. Het veroorzaakt dat de aarde beeft in Syrië zoals beschreven in de openbaringen van Johannes. Daarna zal er vrede op aarde heersen want de slechte mensen zijn weggevaagd. Zoals geschreven staat bij het vetgedrukte. Het is maar hoe je er naar kijkt zeker? ![]() Is dat getikt? Helemaal van het lotje me dunkt. Ik weet het antwoord niet op je vraag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank je wel Anna, maar van stoned zijn, daar heb ik geen enkele last van.
En het is bovendien heel lang geleden dat ik een stickie heb gerookt, met veel hoesten en een verbrandde keel en waar ik ook weinig plezier aan heb beleefd.
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi antwoord....
![]() Zou Peche (die ontkent een Belg te zijn) dan een Moslim zijn?.... ![]()
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() (Zuid-)Nederlander (pre 1830)
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 januari 2017 om 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe slecht zou hij dan zijn als dat waar is.
Het gebruik van paddestoelen blijkt dus iemand krankzinnig te kunnen maken. Getikt is in deze nog heel zwak uitgedrukt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Probleem is dan wel hoe het met de olietoevoer zal worden en met alle blanken die in het Westen wonen, of die er ook zo blij mee zullen zijn. En dan alle handel met het Midden Oosten. Wat daarmee? En of Poetin er zo blij mee zal zijn, die misschien uit wraak een bom op Europa zal gooien en Amerika vervolgens een bom op Rusland. Einde wereld dus. Dan ligt Israel aan de rand van het stralingsgebied. Hoevelen mensen zullen daar dan wel geen kanker krijgen? Dus heb je wel goed over de gevolgen nagedacht? Zou vrede op aarde en wat meer geduld met de Moslims niet veel beter zijn? Geen wraak, maar Liefde en Vrede dus overeenkomstig met het streven van Jezus. De goede nieuwe Jezus dus, en niet die oude, die ook nog een diepe schaduw had iedereen in de hel te willen laten branden en zelfs voor eeuwig, die niet in Hem gelooft.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké, ook dat is een mogelijk antwoord.
Misschien dat Peche opnieuw een Nederlander wil worden? Want hij heeft het nogal hoog op van de Nederlandse cultuur. Ik kan dat zelf helaas niet objectief bekijken of dat zo is, weet te weinig van België af. En het gaat dan speciaal om de Vlamingen. Een gespleten volk in een Frans en Vlaams deel?
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan het probleem dat niet te doen?
![]() |