![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 januari 2017 om 00:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn allerlei sektes in dit land: Getuigen van Jehova, Pinkstergemeenten van allerlei slag, Hare Krishna, Scientology, Sathya Sai Baba, enzovoort. Geen verbod op dit alles. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rechter moet neutraal zijn. Een partij bij een rechtszaak niet. Die zijn daar niet om een overheidstaak uit te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
citaat: De islamitische sharia staat vol met middeleeuwse barbaarse voorschriften die strijdig zijn met algemeen aanvaarde beginselen van onze Europese beschaving zoals de bescherming van de persoonlijke vrijheden, de gelijkheid tussen man en vrouw en de lichamelijke integriteit. De sharia ontzegt het individu elke persoonlijke keuzevrijheid, legt de ongelijkheid op tussen de seksen, getuigt van een absolute onverdraagzaamheid tegenover andersdenkenden en promoot mensonwaardige lijfstraffen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is trouwens geen enkele wet die reguleert wat u in uw eerste zin stelt. Er is geen koppeling tussen erkenning als eredienst en het al dan niet dragen van een religieus gewaad voor de rechtbank. U kletst uit uw nek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dat sektes zouden zijn is een uitlating voor jouw rekening. Sektes worden in ons land niet erkent.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is iedereen die een hoofddoek draagt gelijkgesteld met een priester ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 januari 2017 om 00:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Het Vlaams Belang klaagt terecht de ongelijke behandeling van hoofddoekdragers aan.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterker nog: iedereen zou hem zot verklaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of sektes nu al dan niet worden erkend, speelt geen enkele rol m.b.t. het recht op vrije godsdienstbeleving. Dat grondrecht geldt nu eenmaal ook voor mensen die een religie beleven die niet door de overheid werd erkend. Of mogen wederdopers soms niet in alle vrijheid in geloof beleven in België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal uw eigen woorden maar nog eens onder uw aandacht brengen: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was u het niet die sprak over het gelijkheidsbeginsel van alle Belgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mijn religie zegt dat ik mijzelf niet mag wassen is dat dan radicaal? Als mijn religie zegt dat ik alleen maar frieten met bier mag eten en drinken is dat dan radicaal? Neen. Dat is niet radicaal het is alleen onlogisch, koppig en idioot....
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Koppig zijn doet geen pijn. Het is alleen vervuilend voor het straatbeeld voor bepaalde mensen. Snap je? Net zoals daklozen, junks, tuig, crapuul en andere marginale figuren dat zijn voor andere mensen.
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik snap het niet. Of meent u dat iedereen uw smaak moet volgen?
|
![]() |
![]() |