![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar heeft u het niet goed gelezen.
Artikel misschien nog eens lezen. Zie de link hieronder. http://www.hbvl.be/cnt/dmf20170116_0...60e-verjaardag |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik vooral zie, is dat het Vlaamse parlement de zaken ernstiger opvat dan de andere parlementen.
Waarom verwondert mij dat niet ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de B-overheid kost de burger 8% van het BNP terwijl dit in Nederland 'slechts' 5% is 16 miljard Euro PER JAAR ... waar geen betere dienstverlening of infrastructuur tegenover staat ... integendeel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...Read 32 and keep standing corrected.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil niet 'pietlullig' doen, maar die 3% kunnen mij niet overtuigen om toe te treden tot de Verenigde Nederlandse Kroketten-Uit-De-Muur genootschap!
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is afzinken naar Walbanese toestanden. en t enige wat je daar tegenover kan zetten is een banale niche in de frituurcultuur??? nu veras je me JP, ik had in jou niet zo'n nostalgisch nationalist gezien. Laatst gewijzigd door Anna List : 17 januari 2017 om 08:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dan zijt ge volgens mij gewoon heel slecht bezig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat staat daar compleet los van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nationalist? Wie, ikke?? Zal't gaan ja, epicurist ja!
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zie je dus verkeerd. Het Vlaams parlement gaat niet ernstig om met de pensioenberekening van haar parlementsleden die cumuleren. Als het Vlaams parlement de zaak ernstig opvatte was ze al lang meegegaan met de strengere regeling die van de andere parlementen kwam. Ook over de oprotpremie wordt in het Nederlands en andere talen gezwegen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ze maar 4 van de 6 jaar iets kunnen doen, krijgen ze dan toch nog loon voor die andere jaren? Die zijn nog beter af dan onderwijzers, 2 jaar verlof en dik doorbetaald. |
|
![]() |
![]() |