![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
[Bron : Hoomer]
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Het zoontje van mijn baas is een 19-jarige ultra-liberaal.Lees,hij is gelukkig dat de dag dat hij zijn vleugels uitslaat in een villa zal wonen met mooie wagen en een paardenstal om zijn favoriete dieren onderdak te geven.En dat zonder een dag gewerkt te hebben.De jongen heeft een mooi diploma op een vakschool behaald,maar geen waarvoor men je 2000 euro net per maand zal betalen.Ik geloof dat er veel waarheid zit in wat communist Hedebauw zegt,je gaat denken volgens hetgeen je bezit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Het feit dat ze in een hoger(nu ja)milieu opgegroeid zijn en ten allen prijze hun status willen beschermen.Zie maar hoe lonen voor ceo's de pan uit swingen en deze voor arbeiders niet laag genoeg kunnen zijn.Of zoals zager Van Eetvelt het mooi bedoelde,in de jaren '50 toen men werkte voor een slavenloon had iedereen werk.
Liberalen zijn het grootste uitschot ter wereld,ik stem nog liever op communisten als Mertens en Hedebauw dan op de blauwe maffia die ons neerbuigend bekijkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Was dat maar waar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 februari 2017 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee hoor,ik zeg dat ook allemaal tegen hem,ik weet dat hij een partijkaart heeft van de OPEN-VLD.Toen het zoontje mij eens vertelde dat hij nooit in een rijhuis zou willen wonen,heb ik hem ook eens gevraagd hoe hij dat allemaal zou betalen?Toen er stilte volgde heb ik hem het antwoord gegeven,papa en mama.En dan heb ik nog beleefd mijn muil gehouden door er niet bij te zeggen dat het met het fortuin zou zijn van opa en oma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is hier geen sprake van "Moeten kunnen zien". En wij leven in een extreem linkse maatschappij dus zeer zeker niet in een rechtse maatschappij. Probeer op een ander nogmaals met dat infantiel gelul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met veel geld hebben dan weer gedoe omdat ze toch weer iets ambiëren dat ze niet kunnen betalen. Of gedoe in de liefde. Of kinderen die nietsnut worden omdat ze in het geld zwemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn op dit forum ettelijke voorbeelden van dergelijke zwaar gefrustreerden die ons dagelijks met hun gemekker heel wat vermaak bezorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zal dus al bij al nog meevallen, dat leed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rechts is het verstand en links is het hart en de ziel.
Om die reden moet links gelukkiger zijn. Maar rechts is ook de werkgever, de baas en links de werknemer: de slaaf En in die zin is rechts gelukkiger dan links. En rechts is ook rijker dan links: het arme volk. Maar maakt geld gelukkig?, is de vraag. Maar hoe het ook zei: links en rechts tezaam is het beste van al en deze is God, die beide te boven gaat: de eenheid van Geest en Ziel, werkgever en werknemer en rijk en arm bovendien. "All together is what I preach." Dus: ook Trump weet het niet.
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leer eerst verliezen voor je 'kan' winnen ... Maar neen, ze jammerklachten liever, de armen hoog ten hemelsluizen zwaaiende in combinatie met wat rare geluiden uit te stoten, een ware kakofonie zeg maar. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "de slaaf"... "het arme volk"... Onze wegen slibben dicht door al dat slavenvolk dat dagelijks met de auto naar het werk tuft. Onze luchthavens worden bij de aanvang van elke verlofperiode overspoeld door slaven die massaal naar exotische oorden trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |