Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 februari 2017, 10:15   #41
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Politie links en rechts heeft eigenlijk niets met racisme en zo verder te maken, links en rechts is een verschillende idee hoe de maatschappij er uit moet zien.
Links wenst een alle moet kunnen maatschappij.
Recht wil een maatschappij met normen en waarden, recht en orde waarin ieder kan leven.
Rechtse mensen zien beter het gewaar en kunnen op lange termijn plannen, linkse mensen zien weinig of geen gevaar, je vind dat ook terug in de opvoeding van hun kinderen (doe maar op) en leven meestal voor de dag van vandaag.
Bij universitair onderzoek is trouwens gebleken dat linksdenkenden een verbinding in hun hersenen missen, nml. die die gevaren signaleert.

Voil�* den Hoomer heeft weer maar eens heel veel mensen blij gemaakt met zijn deskundige commentaar ter zake.
.. ik begrijp het niet ? waarom moeten rechtse mannen het gevaar kunnen zien, in een rechts maatschappij heersen normen, waarden en een orde waarin ieder leven kan ..

[Bron : Hoomer]

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 10:41   #42
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Het zoontje van mijn baas is een 19-jarige ultra-liberaal.Lees,hij is gelukkig dat de dag dat hij zijn vleugels uitslaat in een villa zal wonen met mooie wagen en een paardenstal om zijn favoriete dieren onderdak te geven.En dat zonder een dag gewerkt te hebben.De jongen heeft een mooi diploma op een vakschool behaald,maar geen waarvoor men je 2000 euro net per maand zal betalen.Ik geloof dat er veel waarheid zit in wat communist Hedebauw zegt,je gaat denken volgens hetgeen je bezit.
Rahowa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 10:47   #43
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Het zoontje van mijn baas is een 19-jarige ultra-liberaal.Lees,hij is gelukkig dat de dag dat hij zijn vleugels uitslaat in een villa zal wonen met mooie wagen en een paardenstal om zijn favoriete dieren onderdak te geven.En dat zonder een dag gewerkt te hebben.De jongen heeft een mooi diploma op een vakschool behaald,maar geen waarvoor men je 2000 euro net per maand zal betalen.Ik geloof dat er veel waarheid zit in wat communist Hedebauw zegt,je gaat denken volgens hetgeen je bezit.
Wat is daar ultra-liberaal aan?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 10:54   #44
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat is daar gelukkig zijn aan ?
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 11:00   #45
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Wat is daar gelukkig zijn aan ?
Dat die jongen een pak minder financiële zorgen heeft dan een minder fortuinlijke generatiegenoot.
Oud 4 februari 2017, 11:02   #46
Rahowa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het feit dat ze in een hoger(nu ja)milieu opgegroeid zijn en ten allen prijze hun status willen beschermen.Zie maar hoe lonen voor ceo's de pan uit swingen en deze voor arbeiders niet laag genoeg kunnen zijn.Of zoals zager Van Eetvelt het mooi bedoelde,in de jaren '50 toen men werkte voor een slavenloon had iedereen werk.

Liberalen zijn het grootste uitschot ter wereld,ik stem nog liever op communisten als Mertens en Hedebauw dan op de blauwe maffia die ons neerbuigend bekijkt.
Oud 4 februari 2017, 11:04   #47
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat ze in een hoger(nu ja)milieu opgegroeid zijn en ten allen prijze hun status willen beschermen.Zie maar hoe lonen voor ceo's de pan uit swingen en deze voor arbeiders niet laag genoeg kunnen zijn.Of zoals zager Van Eetvelt het mooi bedoelde,in de jaren '50 toen men werkte voor een slavenloon had iedereen werk.

Liberalen zijn het grootste uitschot ter wereld,ik stem nog liever op communisten als Mertens en Hedebauw dan op de blauwe maffia die ons neerbuigend bekijkt.
Het feit dat je in een 'hoger' milieu opgroeit, maakt een liberaal van je?
Was dat maar waar...
Oud 4 februari 2017, 11:11   #48
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. hoezeer ik kameraad Hedebouw ook bewonderen mag, de gedachte dat men denkt alnaargelang men bezit, is niet de idee niet de zijne, noch een communistisch .. het gewoon een menselijk trekje om subjectief te zijn .. overigens hoop ik dat u uw baas niet poept ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 4 februari 2017 om 11:11.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 11:19   #49
Rahowa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
overigens hoop ik dat u uw baas niet poept ..
Nee hoor,ik zeg dat ook allemaal tegen hem,ik weet dat hij een partijkaart heeft van de OPEN-VLD.Toen het zoontje mij eens vertelde dat hij nooit in een rijhuis zou willen wonen,heb ik hem ook eens gevraagd hoe hij dat allemaal zou betalen?Toen er stilte volgde heb ik hem het antwoord gegeven,papa en mama.En dan heb ik nog beleefd mijn muil gehouden door er niet bij te zeggen dat het met het fortuin zou zijn van opa en oma.
Oud 4 februari 2017, 11:27   #50
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ik begrijp het niet ? waarom moeten rechtse mannen het gevaar kunnen zien, in een rechts maatschappij heersen normen, waarden en een orde waarin ieder leven kan ..

[Bron : Hoomer]
Er is zoveel dat jij niet begrijpt.
Er is hier geen sprake van "Moeten kunnen zien".
En wij leven in een extreem linkse maatschappij dus zeer zeker niet in een rechtse maatschappij.
Probeer op een ander nogmaals met dat infantiel gelul.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 11:27   #51
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat die jongen een pak minder financiële zorgen heeft dan een minder fortuinlijke generatiegenoot.
Maakt hem nog niet gelukkig ook al kan hij zich de duurste en beste psychiaters permiteren.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 11:33   #52
Rahowa
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Maakt hem nog niet gelukkig ook al kan hij zich de duurste en beste psychiaters permiteren.
Geldzorgen maken mensen ongelukkig,zeer ongelukkig.Ik heb nog nooit gehoord van mensen die zich zorgen maken omdat ze voldoende geld hebben.
Oud 4 februari 2017, 11:35   #53
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Het maakt hem zeker niet ongelukkiger...
Oud 4 februari 2017, 11:36   #54
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geldzorgen maken mensen ongelukkig,zeer ongelukkig.Ik heb nog nooit gehoord van mensen die zich zorgen maken omdat ze voldoende geld hebben.
Mensen met veel geld hebben dan weer gedoe omdat ze toch weer iets ambiëren dat ze niet kunnen betalen. Of gedoe in de liefde. Of kinderen die nietsnut worden omdat ze in het geld zwemmen.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 11:44   #55
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
http://www.knack.be/nieuws/belgie/zi...=2706232511883

Een overzicht van tientallen studies toont aan dat mensen die een rechtse ideologie aanhangen, gelukkiger zijn. In landen waar de veiligheid het hoog is, is het verschil echter miniem maar zijn rechtsen toch iets gelukkiger dan linksen.

Ik wil hier nog aan toevoegen dat rechtsen door de band ook minder oikofoob zijn en dus al minder ongelukkig zijn met zichzelf.
Natuurlijk zijn rechtse mensen meer tevreden. Die zitten niet zoals de linksen en de vakbondsmilitanten onafgebroken de Calimero uit te hangen en chagrijnig te hartenvreten.
Er zijn op dit forum ettelijke voorbeelden van dergelijke zwaar gefrustreerden die ons dagelijks met hun gemekker heel wat vermaak bezorgen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 11:46   #56
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Mensen met veel geld hebben dan weer gedoe omdat ze toch weer iets ambiëren dat ze niet kunnen betalen. Of gedoe in de liefde. Of kinderen die nietsnut worden omdat ze in het geld zwemmen.
Toch ken ik geen mensen die om dat te vermijden, hun geld weggeven.
Het zal dus al bij al nog meevallen, dat leed.
Oud 4 februari 2017, 12:00   #57
harriechristus
Secretaris-Generaal VN

harriechristus's schermafbeelding

Standaard

Rechts is het verstand en links is het hart en de ziel.
Om die reden moet links gelukkiger zijn.

Maar rechts is ook de werkgever, de baas en links de werknemer: de slaaf
En in die zin is rechts gelukkiger dan links.

En rechts is ook rijker dan links: het arme volk.
Maar maakt geld gelukkig?, is de vraag.

Maar hoe het ook zei: links en rechts tezaam is het beste van al en deze is God, die beide te boven gaat: de eenheid van Geest en Ziel, werkgever en werknemer en rijk en arm bovendien.
"All together is what I preach."

Dus: ook Trump weet het niet.
Oud 4 februari 2017, 12:03   #58
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Natuurlijk zijn rechtse mensen meer tevreden. Die zitten niet zoals de linksen en de vakbondsmilitanten onafgebroken de Calimero uit te hangen en chagrijnig te hartenvreten.
Er zijn op dit forum ettelijke voorbeelden van dergelijke zwaar gefrustreerden die ons dagelijks met hun gemekker heel wat vermaak bezorgen.
Ik schreef het al eerder maar wat de linksen eerst een moeten leren is:

Leer eerst verliezen voor je 'kan' winnen ...

Maar neen, ze jammerklachten liever, de armen hoog ten hemelsluizen zwaaiende in combinatie met wat rare geluiden uit te stoten, een ware kakofonie zeg maar.
Oud 4 februari 2017, 12:07   #59
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door harriechristus Bekijk bericht
Rechts is het verstand en links is het hart en de ziel.
Om die reden moet links gelukkiger zijn.

Maar rechts is ook de werkgever, de baas en links de werknemer: de slaaf
En in die zin is rechts gelukkiger dan links.

En rechts is ook rijker dan links: het arme volk.
Maar maakt geld gelukkig?, is de vraag.

Maar hoe het ook zei: links en rechts tezaam is het beste van al en deze is God, die beide te boven gaat: de eenheid van Geest en Ziel, werkgever en werknemer en rijk en arm bovendien.
"All together is what I preach."

Dus: ook Trump weet het niet.

"de slaaf"...
"het arme volk"...

Onze wegen slibben dicht door al dat slavenvolk dat dagelijks met de auto naar het werk tuft.
Onze luchthavens worden bij de aanvang van elke verlofperiode overspoeld door slaven die massaal naar exotische oorden trekken.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 12:11   #60
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tiens. Mijn indruk is omgekeerd. Op dit forum spat de zwarte gal af van heel wat rechtse posters.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be