![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het niet hebben van...": Dat is overduidelijk maar dat soort armen heeft wel x aantal €'s over om wekelijks op de Lotto te spelen. Vorig jaar werd in Belgie voor (bijna) 1.000.000.000 € gespeeld op de kansspelen. Als je in bv een krantenwinkel in de rij staat te wachten om 1,6 € kwijt te raken voor je gazetje dan zie vóór je bijna iedereen lotjes kopen. Zowel "armen" als niet-armen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De armoede grens: is dat het leefloon ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Enne...hoe wordt je tegenwoordig arm?
Ik herinner me wel wat armoede is. De armen van nu zouden toen in goede doen geweest zijn. ( jaren '50 ) Laatst gewijzigd door Don Quichote : 6 februari 2017 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
voor 2015 is dat: € 12.993 op jaarbasis. M.a.w. zonder dat er iemand ook maar één eurocent meer inkomen had daalde het aantla dat onder de armoedegrens leefde. bron: http://www.armoedebestrijding.be/cij...ntal_armen.htm [quote]Wie een inkomen van minder dan 971 euro per maand heeft, leeft onder de armoedegrens.[quote] bron: http://www.metronieuws.nl/nieuws/bin...s-van-971-euro M.a.w. in Nederland val je pas onder de armoedegrens met een inkomen lager dan € 11.652 op jaarbasis. Dat is dik 1.000 euro verschil. Oftewel: het is best de echte statistieken te bekijken en vergelijken i.p.v. te luistenren naar het geleuter (de leugens en halve waarheden) van politici. Laatst gewijzigd door pajoske : 6 februari 2017 om 14:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kan er niemand een poll starten met de vraag of we Coro en Marie nog gaan terugzien in deze draad? ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Gouverneur
|
![]() In feite geeft ze dus een compliment aan haar voorgangster Ingrid Lieten en federaal aan Di Rupo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() nee, dat klopt niet, je uitkering komt volledig van de staat, je spekt de staatskas niet omdat er daar een deeltje van terugvloeit, je blijft een netto kost voor de staat op die manier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Laat je pluimen door de financiële terreur van de belastingen en de sociale bijdragen in werkende armoede job.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of we dat normaal moeten vinden is een andere zaak! Zou het kunnen dat de centen toch ooit zullen opgeraken? En dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel miljoenen zit men hier niet te verbrassen in dit landje elke maand... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw voorstel om "mijn pensioen in te ruilen voor dat van een werknemer" wordt dus afgewezen om de eenvoudige reden dat ik zelf een werknemer geweest ben. Volgend punt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het hoogste pensioen in de privé is de ondergrens bij de statutairen! Capisci?! Ik zal tegen dit grove onrecht blijven vechten tot het gelijkgeschakeld is nl IEDEREEN DEZELFDE VOORWAARDEN! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar de dokter gaan kost 3 euro (derde betaler regeling).
|
![]() |
![]() |