![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 125 miljoen euro per maand waarvan 40 miljoen voor "vluchtelingen"
1.5 miljard euro per jaar waarvan 500 miljoen voor "vluchtelingen" en voor wie dergelijke getallen in € nog niet goed kan interpreteren: 60 miljard bfr per jaar waarvan 20 miljard voor "vluchtelingen" ![]() Geen wonder dat de kas leeg is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Knuppel;8373418]
Citaat:
Volgens de kaart die ik vind met de spreiding der asielzoekers per 1.000 inwoners is hetgeen u schrijft niet waar. bron: http://www.gemeentekaart.be/#33f748b...1-4ea3016c79d3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verder wil ik er op wijzen dat dank zij de nva, het eigen woonhuis niet wordt meegeteld om erkend leefloner te kunnen worden. (wel, vanzelfsprekend, wordt rekening gehouden dat je geen huur moet betalen ... bla bla ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=pajoske;8373779]
Citaat:
In de praktijk echter mogen de asielzoekers zich elders vestigen, want er is vrij verkeer van personen intern ons tweeland. De asielzoekers verhuizen dus vrijwillig naar populaire steden. Dat herinner ik me van gelezen te hebben in de kranten, enkele maanden geleden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hevige commotie rond uitspraak Jan Jambon: 'Eerst huis verkopen, dan pas recht op leefloon' http://www.knack.be/nieuws/belgie/he...al-142627.html Uw partij is uitschot!! Laatst gewijzigd door demonen : 10 februari 2017 om 09:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=De schoofzak;8373785]
Citaat:
Ik vermoed dat er een bijkomende reden is. In een stad ga je gemakkelijker (sociale) contacten kunnen leggen met landgenoten of andere mensen die in eenzelfde situatie zitten. Ik wacht op een bron dat asielzoekers liever Vlaanderen kiezen dan Brussel of Wallonië. Het moet dan wel gaan over percentages per inwonersaantal, en niet over absolute cijfers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit uw eigen link: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Het Nieuwsblad liet weten dat Jambon het interview volledig heeft nagelezen én goedgekeurd vooraleer het werd gepubliceerd.
Laatst gewijzigd door demonen : 10 februari 2017 om 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het een karikatuur dat je eerst je huis moet verkopen en je spaargeld moet opmaken voor je recht hebt op een leefloon? Jan Jambon: 'Als je zo veel middelen hebt, moet je die toch eerst aanwenden voor je op de overheid afstapt? Een uitkering dient om mensen uit de armoede te houden.' Dat is hard. Jan Jambon: 'Nee, dat is niet hard. Het is de logica zelve.' Wouter Van Besien: 'Wat Jan Jambon hier zegt, is dat mensen met een vermogen boven het miljoen geen belastingen hoeven te betalen op de winst uit dat vermogen. Maar wie zijn job verliest omdat zijn fabriek sluit, en na drie jaar nog geen andere job gevonden heeft, moet zijn huis afgeven.' Jan Jambon: 'Ondertussen ben je wel begeleid door de overheid, die je ook nog een jobaanbod doet. Als je dat niet aanvaardt, weet je waar je aan toe bent.' http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20140509_01100040 Die Jambon zegt dat de overheid aan elke werkloze een jobaanbod doet. Die man is gestoord. Tenzij hij 1.3 miljoen mensen die een rva-uitkering krijgen een ambtenarenjob geeft. Laatst gewijzigd door demonen : 11 februari 2017 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |