Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2004, 21:11   #41
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Ja, maar in delen van Europa moet je betalen voor de snelwegen. Het is onlogisch om dan andere delen gratis te maken en door belastingen te laten betalen.
Jamaar, de stelling was om de buitenlanders te laten betalen en de binnenlanders niet. Het is niet betalen of iedereen betalen. Ook in de taksheffende landen zal dit wel zo zijn (tenzij ze geen deel uitmaken van de europese unie). Verbeter mij als ik mij vergis.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 09:21   #42
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3
... dus ik ben ook niet met alles akkoord wat de topman van onze partij beslist
Gelukkig maar.
Stevaert staat niet bekend als een goed luisterend persoon.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 09:30   #43
PieterP
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Ik heb een onkel die landbouwingenieur is en die onder Stevaert heeft gewerkt en die zegt dat ie een ramp was om mee te werken. Was quasi nooit aanwezig en altijd op zoek naar mediamomenten + hij had geen verstand van zijn dossiers. Wat op zich niet erg is mocht hij naar zijn ambtenaren luisteren maar bon u kan het al raden.
Juist.
Er waren 800 onveilige verkeersknooppunten in Vlaanderen. Hij zou ze in kaart laten brengen.... Hij wist blijkbaar al op voorandhoeveel.
Stevaert Stunt is een mediageile populist zonder dossierkennis.
PieterP is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 10:46   #44
Gertj3
Minister

Gertj3's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PieterP
Gelukkig maar.
Stevaert staat niet bekend als een goed luisterend persoon.
Hoe kan jij dat nu weten? ik heb hem al gesproken en steve is wel bereid om naar uw problemen te luisteren maar ja da steve nie kan luisteren dat zeggen bijna alle vlaams blokkers zeker ik denk dat Dewinter ook niet zou luisteren als ik hem een probleem vertel
Gertj3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2004, 14:52   #45
Joris_Meys
Vreemdeling

Standaard

Om nu even terug te komen op de discussie (die ging niet over het karakter van Steve) :

Principieel vind ik ook dat men de slijtage aan de weg moet financieren door het gebruik van de weg te belasten, en niet het gebruik van de wagen.

Hier komt wel bij dat de wagen op zich ook voor vervuiling en overlast zorgt (onderhoud, parkeerproblemen, ...), en dus ook op zich belast mag worden.

Ik vraag mij echter wel af of er wel een optimaal systeem bestaat om de mensen te laten betalen. Voeren we tolwegen in, dan gaan onze secundaire wegen nog zwaarder belast worden dan nu al het geval is. Wegenvignetten zijn dan weer de bureaucratie zelve, en dat wordt dus ook moeilijk om te controleren.

Dus zitten we weer op een patstelling, en naar aloude Belgische gewoonte gebeurt er.... niets.

En den boer, hij ploegde voort.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be