![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Stevaert staat niet bekend als een goed luisterend persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Er waren 800 onveilige verkeersknooppunten in Vlaanderen. Hij zou ze in kaart laten brengen.... Hij wist blijkbaar al op voorandhoeveel. Stevaert Stunt is een mediageile populist zonder dossierkennis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Om nu even terug te komen op de discussie (die ging niet over het karakter van Steve) :
Principieel vind ik ook dat men de slijtage aan de weg moet financieren door het gebruik van de weg te belasten, en niet het gebruik van de wagen. Hier komt wel bij dat de wagen op zich ook voor vervuiling en overlast zorgt (onderhoud, parkeerproblemen, ...), en dus ook op zich belast mag worden. Ik vraag mij echter wel af of er wel een optimaal systeem bestaat om de mensen te laten betalen. Voeren we tolwegen in, dan gaan onze secundaire wegen nog zwaarder belast worden dan nu al het geval is. Wegenvignetten zijn dan weer de bureaucratie zelve, en dat wordt dus ook moeilijk om te controleren. Dus zitten we weer op een patstelling, en naar aloude Belgische gewoonte gebeurt er.... niets. En den boer, hij ploegde voort.
![]() |