![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze die snel plooien kan je herkennen aan het symbolische gebogen scherm
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan gebeuren als Obesitas patienten een telefoon in het achterzak steken en dan op hun vette reet gaan zitten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aluminium brol hé.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan u één en ander verduidelijken? Kan u me uit deze identiteitscrisis verlossen? Om het helemaal moeilijk te maken: ik heb ook nog een werkende 3310 die ik bijvoorbeeld gebruik om naar festivals te gaan. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 1 maart 2017 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben inmiddels ook overgeschakeld naar een veel goedkopere smartphone.
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 1 maart 2017 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vermoed dat meer mensen deze als bijkomende zouden zien, en gebruiken. voor wanneer ze zich in omstandigheden bevinden waar langere gebruiksduur gewenst is, stroom niet of moeilijk toegankelijk...vakanties, festivals etc... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de 2 jaar moet ik een nieuwe kiezen. Budget is voor abonnement en telefoon samen. Aangezien dat budget toch zo groot is en ik dat geld niet op krijg met bellen en surfen, pak ik de duurst mogelijke telefoon en dan kom je al snel bij Iphone uit. 2.5 jaar geleden zat ik dus met een 6, nu met een 7.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 1 maart 2017 om 14:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
altijd interessant toch als je kinderen hebt ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inleveren. Alé ja, ge kunt em zelf wel overpakken voor een prijsje. Nog nie achter gevraagd want kinderen zijn nog te klein.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, ik steek nooit dingen in mijn achterzak, ik kan daar niet tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behoor ik dan tot de sheeple of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De batterij krijg'tem iets minder rap recht. Voor de rest alles ok.
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En niet enkel omwille van je iPhone (die je volgens mij enkel 5 jaar hield om budgettaire redenen), al is dat op zich natuurlijk al voldoende. Maar ook je algemene houding en standpunten, je lullige manier van argumenteren (haha kijk een uitzondering, nu heb ik je!). 100% sheeple gedrag. Laatst gewijzigd door Thuleander : 2 maart 2017 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |