![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb dit gisteren al aangekondigd... Ik heb nog nooit een oproep op dit forum gedaan maar ik wil jullie via deze weg verzoeken mij de weg te wijzen waar en hoe je zoiets kan doen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 november 2004 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Hoeveel wetswijzigingen waren nodig om tot zo'n uitspraak te kunnen komen?
Een zaak vergeten de politici, ze kunnen niemand beletten om te denken. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
D�*�*�*�*�*g democratie...
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- ik ben geen franskiljon - ik spreek geen frans - ik kom niet uit de bourgeoisie En waarom zijn we nu plots intellectueel? Je formulletje valt aan diggelen! ![]()
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang zal er snel staan nog veel groter worden als tevoren en zal keihardhard terugslaan... democratisch hé !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() De eerste stap naar dictatuur is gezet ...
Verbod politieke partij, verbod vrije meningsuiting, geen vrijheid van politieke ideeën meer ... De wet op het racisme is een wet gemaakt door de politieke tegenstanders van het Vlaams Blok en bedoeld voor de vernietiging van de partij. Dit heeft dus niets met racisme te maken, maar met het buitenspel zetten en het criminaliseren van bijna 1 miljoen vlaamse kiezers. tja wie is er ook minister van justitie ? Kwam die niet uit de PS. Intussen mogen ze in de moskeeën wel doen en zeggen wat ze willen ... Een echte schande is dat ![]() VLAAMS BELANG --> go for it !! en schop met de steun van de Vlaamse bevolking die corrupte maoïsten de wetstraat uit bij de verkiezingen van 2006 en 2007. Het geluk van de linksen zal van korte duur zijn .... |
![]() |
![]() |
#50 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() kan iemand me laten weten waar en vanaf wanneer ik een partijkaart van de nieuwe partij kan kopen ???????
![]() k'ben het beu om steeds te moeten zeggen dat k'het niet weet, en k'zou er zélf ook wel een willen ! k'heb vandaag op het werk al ne keer of twintig die vraag gehad ! zelfs van mensen waarvan ik dacht dat politiek hun gééne zak aanging !
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Schepen
|
![]() Deze veroordeling is geen veroordeling louter omwille van racisme, maar omwille van het feit dat het Belzieke establishment dit politiek proces als één van de ultieme redmiddelen ziet tegen het nakende einde van Belziek. Nietwaar, geachte heren onafhankelijke franskiljonse rechters, leden van Lions de Gand, et cetera.
Geachte heren van het Belzieke establishment en linkse ratten, geniet van de pyrusoverwinning, maar wie vandaag nog lacht zal morgen groen lachen!
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() Mag ik de zondag ook mee kome luisteren.
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
P.S: Bij het gewone volk behoren ook de vlaamse ondernemers, uiteraard géén blauwbloedige dikkenekskes!! Laatst gewijzigd door Westland New Post : 9 november 2004 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En wie ben jij dan in datzelfde plaatje? Die Vlaamse boerekinkel met het verstand van een garnaal?
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() En nog maar eens...
![]() Hier zit een mens achter zijn tokkelbakje die kennelijk en herhaaldelijk wil aanzetten om van deze dag een nationale feestdag te maken!! ![]() ![]() België is een democratie waar iedereen gelijk is voor de wet. [size=3]HIEP HIEP HOERA!!!![/size] |
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Intellectuelen zetten we meestal in een hoekje op de studiedienst. Laat ze de boel sturen en alles loopt in het honderd.
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat: