Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Discussietools
Oud 9 november 2004, 18:07   #41
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Acid
Ik doe mee !
Ik ook!
Ik heb dit gisteren al aangekondigd...

Ik heb nog nooit een oproep op dit forum gedaan maar ik wil jullie via deze weg verzoeken mij de weg te wijzen waar en hoe je zoiets kan doen.

Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 november 2004 om 18:07.
Fieseler is offline  
Oud 9 november 2004, 18:07   #42
Pieter de Coninck
Banneling

Pieter de Coninck's schermafbeelding

Standaard

Hoeveel wetswijzigingen waren nodig om tot zo'n uitspraak te kunnen komen?
Een zaak vergeten de politici, ze kunnen niemand beletten om te denken.
Pieter de Coninck is offline  
Oud 9 november 2004, 18:10   #43
Wreker
Staatssecretaris

Wreker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Skill Effect
vanaf nu plakken ze achter het Vlaams Behang!
Inderdaad, voor die woorspeling was ik al bang met "Belang"...
Wreker is offline  
Oud 9 november 2004, 18:10   #44
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Hahaha, ik kom niet meer bij. Jaloers dat je nooit afgestudeerd bent aan een Hogeschool/Unief?
Absoluut niet, ik ben de verdediger van het gewone werkvolk niet van een hoop links-intellectuele en Franssprekende bourgeois-franskiljons 8)
Westland New Post is offline  
Oud 9 november 2004, 18:12   #45
Acid
Schepen

Acid's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Hoeveel wetswijzigingen waren nodig om tot zo'n uitspraak te kunnen komen?
Een zaak vergeten de politici, ze kunnen niemand beletten om te denken.
Het was simpel:
  1. Lees het partijprogramma van het Vlaams Blok
  2. Herdefinieer het begrip 'racisme' zodanig, opdat het partijprogramma geviseerd wordt
  3. Gebruik uw invloed om zo snel mogelijk een proces te laten plaatsvinden
  4. Zoek een rechter die het Vlaams Blok wil veroordelen.
Wie denkt dat dit vonnis objectief was, moet zich opnieuw beraden. De scheiding tussen wetgevende en rechterlijke macht is hier deftig met de voeten getreden.
D�*�*�*�*�*g democratie...
Oud 9 november 2004, 18:14   #46
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Absoluut niet, ik ben de verdediger van het gewone werkvolk niet van een hoop links-intellectuele en Franssprekende bourgeois-franskiljons 8)
- Ik ben niet links
- ik ben geen franskiljon
- ik spreek geen frans
- ik kom niet uit de bourgeoisie

En waarom zijn we nu plots intellectueel?

Je formulletje valt aan diggelen!
Oud 9 november 2004, 18:15   #47
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gewone werkvolk zal de economie niet draaiende houden. Daar zijn intellectuelen voor nodig die het boeltje coördineren.
Oud 9 november 2004, 18:16   #48
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Domme zet, die veroordeling.

Het Blok komt hier -helaas- veel sterker uit....
NIEUWE NAAM... NIEUW PROGRAMMA... TOT ZONDAG !

Vlaams Belang zal er snel staan nog veel groter worden als tevoren en zal keihardhard terugslaan... democratisch hé
!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 9 november 2004, 18:16   #49
obiwan
Banneling

obiwan's schermafbeelding

Standaard

De eerste stap naar dictatuur is gezet ...

Verbod politieke partij, verbod vrije meningsuiting, geen vrijheid van politieke ideeën meer ...

De wet op het racisme is een wet gemaakt door de politieke tegenstanders van het Vlaams Blok en bedoeld voor de vernietiging van de partij. Dit heeft dus niets met racisme te maken, maar met het buitenspel zetten en het criminaliseren van bijna 1 miljoen vlaamse kiezers. tja wie is er ook minister van justitie ? Kwam die niet uit de PS.

Intussen mogen ze in de moskeeën wel doen en zeggen wat ze willen ...

Een echte schande is dat !

VLAAMS BELANG --> go for it !! en schop met de steun van de Vlaamse bevolking die corrupte maoïsten de wetstraat uit bij de verkiezingen van 2006 en 2007. Het geluk van de linksen zal van korte duur zijn ....
obiwan is offline  
Oud 9 november 2004, 18:20   #50
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door obiwan
De eerste stap naar dictatuur is gezet ...

Verbod politieke partij, verbod vrije meningsuiting, geen vrijheid van politieke ideeën meer ...

De wet op het racisme is een wet gemaakt door de politieke tegenstanders van het Vlaams Blok en bedoeld voor de vernietiging van de partij. Dit heeft dus niets met racisme te maken, maar met het buitenspel zetten en het criminaliseren van bijna 1 miljoen vlaamse kiezers. tja wie is er ook minister van justitie ? Kwam die niet uit de PS.

Intussen mogen ze in de moskeeën wel doen en zeggen wat ze willen ...

Een echte schande is dat !

VLAAMS BELANG --> go for it !! en schop met de steun van de Vlaamse bevolking die corrupte maoïsten de wetstraat uit bij de verkiezingen van 2006 en 2007. Het geluk van de linksen zal van korte duur zijn ....

Oud 9 november 2004, 18:26   #51
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

kan iemand me laten weten waar en vanaf wanneer ik een partijkaart van de nieuwe partij kan kopen ???????

k'ben het beu om steeds te moeten zeggen dat k'het niet weet,
en k'zou er zélf ook wel een willen !
k'heb vandaag op het werk al ne keer of twintig die vraag gehad !
zelfs van mensen waarvan ik dacht dat politiek hun gééne zak aanging !
Oud 9 november 2004, 18:27   #52
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mulder7
Grafschennis, te Desteldonk? Op de beelden waren er geen geschonden grafzerken te zien. Integendeel, die graven zijn nog geen klein beetje opgefleurd door die mottige vlaggen te verwijderen. Ben je er wel zeker van dat die doden zo gelukkig waren met die Belzieke vlaggen op hun graf in het kader van de recuperatie van hun dood: een dode kan immers niets terugdoen.
Grafschennis is voor de BUB alleen maar verwerpelijk als het niet om een toren gaat.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 18:27   #53
mulder7
Schepen

mulder7's schermafbeelding

Standaard

Deze veroordeling is geen veroordeling louter omwille van racisme, maar omwille van het feit dat het Belzieke establishment dit politiek proces als één van de ultieme redmiddelen ziet tegen het nakende einde van Belziek. Nietwaar, geachte heren onafhankelijke franskiljonse rechters, leden van Lions de Gand, et cetera.
Geachte heren van het Belzieke establishment en linkse ratten, geniet van de pyrusoverwinning, maar wie vandaag nog lacht zal morgen groen lachen!
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12.
mulder7 is offline  
Oud 9 november 2004, 18:27   #54
Piet Hein
Minister

Standaard

Mag ik de zondag ook mee kome luisteren.
Piet Hein is offline  
Oud 9 november 2004, 18:28   #55
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gewone werkvolk zal de economie niet draaiende houden. Daar zijn intellectuelen voor nodig die het boeltje coördineren.
Bedankt nogmaals om te bevestigen dat de B.U.B een kaartersclubje is van de franssprekende intellectuele elite.

P.S: Bij het gewone volk behoren ook de vlaamse ondernemers, uiteraard géén blauwbloedige dikkenekskes!!

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 9 november 2004 om 18:30.
Westland New Post is offline  
Oud 9 november 2004, 18:29   #56
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fijn van je om er zoveel Belgische vlagjes bij te zetten. Het is inderdaad toepasselijk.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 9 november 2004, 18:31   #57
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt nogmaals om te bevestigen dat de B.U.B een kaartersclubje is van de franssprekende intellectuele elite.
Ok dan, als jij het zegt.

En wie ben jij dan in datzelfde plaatje? Die Vlaamse boerekinkel met het verstand van een garnaal?
Oud 9 november 2004, 18:31   #58
de metser
Banneling

de metser's schermafbeelding

Standaard

En nog maar eens...

Hier zit een mens achter zijn tokkelbakje die kennelijk en herhaaldelijk wil aanzetten om van deze dag een nationale feestdag te maken!!
België is een democratie waar iedereen gelijk is voor de wet.
[size=3]HIEP HIEP HOERA!!!![/size]
de metser is offline  
Oud 9 november 2004, 18:31   #59
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De meeste bedrijfsleiders en ondernemers zijn helemaal geen intellectuelen ... eerder harde werkers, doorzetters en risk-takers.

Intellectuelen zetten we meestal in een hoekje op de studiedienst. Laat ze de boel sturen en alles loopt in het honderd.
Oud 9 november 2004, 18:32   #60
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Daarom dat belgie niet werkt?????

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be