Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 april 2017, 18:28   #41
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

AnarchoChristophe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Waarom?
Omdat N-VA een partij van en voor cucks is. Ik mag hopen dat mensen zich uncucken.

Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 6 april 2017 om 18:28.
AnarchoChristophe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 18:29   #42
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door demonen Bekijk bericht
Had U liever dat ik Oostfronter was?
Dan had je een held geweest, vergeleken met een ACW'er, je komt er niet zo mooi uit.
Oud 6 april 2017, 18:30   #43
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Omdat N-VA een partij van en voor cucks is. Ik mag hopen dat mensen zich uncucken.
En op wie stemmen we ondertussen?
Oud 6 april 2017, 18:41   #44
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En op wie stemmen we ondertussen?
VB. Tegen onze goesting eigenlijk, want dat zijn secht een beetje minder cucks, en die hebben geen excuus (want die worden toch al nazi's genoemd).
Oud 6 april 2017, 18:41   #45
AnarchoChristophe
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Had U liever dat ik Oostfronter was?
Ja
Oud 6 april 2017, 18:51   #46
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Wever heeft toch een neger in dienst?
Foei demonen! Volgens de politiek correcte code mag een "neger" geen neger meer genoemd worden. Heb je last van racisme?
Oud 6 april 2017, 18:54   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De hoogste wolkenkrabber van Antwerpen wordt momenteel ontruimd.
Burgers lopen in paniek uit het gebouw.
Ik neem aan dat De Wever dadelijk de Antwerpenaren gaat toespreken via de Vlaamse huiszender.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Politie en militairen stromen in grote getalen naar de wolkenkrabber!!!
Heb zojuist CNN opgezet maar nog steeds geen nieuws.
Waar blijft de persconferentie!?
Demonen heeft dat al in de plaast van De Wever gedaan.
En hoe!

Zo geminimaliseerd de vorige "attack op Antwerpen" was, zo gedramatieerd wordt deze op de boerentoren.
Oud 6 april 2017, 18:58   #48
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mevrouw, ik kom uit een biotoop waar men bruggen bouwt, waar men auto's en vliegtuigen en onderdelen voor de ruimtevaart ontwikkelt en bouwt.
En U komt uit de statutaire ambtenarij, toch?
Hoeveel patenten en octrooien heeft uw "sector" reeds opgebracht?
Hoeveel welvaart hebben uw ambtenarenbrains en -handen reeds gegenereerd?
Hoeveel welvaart hebben Bourgeois, De Wever, Becaus, de Roover, Peumans en de rest van uw ambtenarenzooi opgeleverd?
Of waren zij enkel een molensteen rond de nek vd economie?
Euh... even corrigeren: deze "Mevrouw" heeft wel degelijk een penis met alles wat er bij hoort.
Tot een volgende keer, juffrouw Demonen.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 18:59   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Den Antwerp heeft nog 4u25 min tijd om 6 miljoen te storten op de rekening van Wouters anders degradeert het naar de amateurliga.
De sterke man van Antwerp is Paul Gheysens, de eigenaar van Ghelamco.
Indien De Wever zijn volledige toezegging geeft dat het Eurostadion in Brussel er komt dan wordt dat geld vandaag gestort.
Doet De Wever die schriftelijke toezegging niet dan kan hij het burgemeesterschap op zijn buik schrijven en kan jij ander werk zoeken, Khil.
De attack op Antwerpen was dus de zoveelste aanleiding voor demonen om zijn slangengif te kunnen spuien.
Typisch gedrag van een van door ziekelijke haat aangevreten sujet.
Oud 6 april 2017, 19:02   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In mijn dorp is de N-VA de 6de partij.
Over wiens frustratie heeft u het?
Waarom reageerde enkel op de laatste regel van deze tekst?

Citaat:
Dé Monen.

Belg.

Beroep: Ambtenaar. Zit al jaren ziek thuis met een uitkering van 2500 euro. 33% werkonbekwaam, maar er gaan geruchten dat het eerder onbekwaam is om te werken. Heeft chauffeur en kan elke nieuwe S klasse uitkiezen. Gaat altijd voor de S600.

Hobby: Een archief aanleggen over de N-VA. Bevat krantenknipsels, foto's, partijprogramma's, flyers en dergelijke.

Grootste frustratie: geen N-VA lijsttrekker mogen worden in zijn gemeente. Carapils.
Oud 6 april 2017, 19:18   #51
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mevrouw, ik kom uit een biotoop waar men bruggen bouwt, waar men auto's en vliegtuigen en onderdelen voor de ruimtevaart ontwikkelt en bouwt.
Hoeveel welvaart hebben Bourgeois, De Wever, Becaus, de Roover, Peumans en de rest van uw ambtenarenzooi opgeleverd?
Je bedoelt de fabriek die om één of andere reden verkoos om haar activiteiten elders dan in Belgique verder te zetten?

Wat welvaart genereren betreft. Je bedoelt toch dat het dankzij de voorgaande federale regeringen was waardoor er een meer dan één auto-én andere fabrieken Belgique ruilde voor beter? En waar de huidige regering de lijken van moet opruimen die uit kist en kast kwamen vallen?

Wat de amtenaren betreft waar je je afgrijselijke haat op afreageert. De gehate Bourgeois doet het met 1000 Vlaamse ambtenaren minder. In Brussel en Wallonië blijft hun aantal stijgen. En dat aantal was, in vergelijking met Vlaanderen, al veel te hoog. Over d�*t overaantal aan ambtenaren hebben we jou nog nooit horen klagen. Behoort jouw familie en vriendenkring daar soms toe dat je daar nog met geen konijnenkeutel op gekakt hebt?

Hoe zit het nu met die attack op Antwerpen? Of was dat alleen maar de zoveelste aanleiding om je bilspleet wijdopen te kunnen zetten?
Oud 6 april 2017, 19:27   #52
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Dé Monen.

Belg.

Beroep: Ambtenaar. Zit al jaren ziek thuis met een uitkering van 2500 euro. 33% werkonbekwaam, maar er gaan geruchten dat het eerder onbekwaam is om te werken. Heeft chauffeur en kan elke nieuwe S klasse uitkiezen. Gaat altijd voor de S600.

Hobby: Een archief aanleggen over de N-VA. Bevat krantenknipsels, foto's, partijprogramma's, flyers en dergelijke.

Grootste frustratie: geen N-VA lijsttrekker mogen worden in zijn gemeente.
Carapils.

Jij mocht ook geen lijsttrekker worden in je gemeente van N-VA hee ? Mag ik aannemen dat als je daarover lacht met demonen dat je het even sportief gaat opnemen als ik met die situatie lach ?

Wat is eigenlijk het grote verschil, tussen iemand die (idd...) in een flut-statuut nog een paar jaar vegeteert en iemand die puur op politieke horigheid vanuit een pseudo-job van gemeenschapswacht mocht evolueren naar één klein stapje hoger in de pikorde en nu de telefoon mag opnemen ?

Is de ene maatschappelijk bekeken belangrijker dan de andere ?
Heeft de ene die in een hangmat in Pataya ligt een hogere nuttigheidsgraad dan de andere die een artificiële subsidie job heeft met een hoog gehalte aan bezigheidstherapie ?

En hou jij eigenlijk van cara-pils ?

Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 april 2017 om 19:32.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 19:41   #53
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Heb jij ooit de illusie gekoesterd dat je intelligent genoeg was om je bij N-VA aan te sluiten? Ik denk dat ze bij de N-VA jou nog wat geld zouden geven om van jou verlost te zijn.

Kijk hier ! N-VA is volgens onze eik een sektarische partij, de instapdrempel/voorwaarde is een (vooralsnog onbekend) IQ hebben. Interessant ! (Al vraag ik mij af waarom Bean Weyts dan -evident- een vrijstelling op die test kreeg... )
Hoe zijn de gemeenschapswachten eigenlijk ooit kunnen lid worden ? En mogen die nog stemmen of is dat ook niet meer okee ?
Hoe zijn de senioren van RVT Sint Franciscus dan door de screening geraakt ? Hebben die zelf hun test moeten afleggen of heeft een jong neefje dat in hun plaats mogen doen ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 19:41   #54
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Alex Agnew - More Human Than Human - Terrorisme

Komt in het laatste stuk de boerentoren ook in voor.

Oud 6 april 2017, 19:46   #55
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
VB. Tegen onze goesting eigenlijk, want dat zijn secht een beetje minder cucks, en die hebben geen excuus (want die worden toch al nazi's genoemd).
Het Belgisch establishment - koning kerk staat - gruwelt van de N-VA, van het VB hebben ze geen schrik, die staan opzij gezet, dat is ondertussen traditie geworden.

Zoals ik het zie hebben we geen andere keuze dan N-VA stemmen.
Oud 6 april 2017, 19:47   #56
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je bedoelt de fabriek die om één of andere reden verkoos om haar activiteiten elders dan in Belgique verder te zetten?

Wat welvaart genereren betreft. Je bedoelt toch dat het dankzij de voorgaande federale regeringen was waardoor er een meer dan één auto-én andere fabrieken Belgique ruilde voor beter? En waar de huidige regering de lijken van moet opruimen die uit kist en kast kwamen vallen?

Wat de amtenaren betreft waar je je afgrijselijke haat op afreageert. De gehate Bourgeois doet het met 1000 Vlaamse ambtenaren minder. In Brussel en Wallonië blijft hun aantal stijgen. En dat aantal was, in vergelijking met Vlaanderen, al veel te hoog. Over d�*t overaantal aan ambtenaren hebben we jou nog nooit horen klagen. Behoort jouw familie en vriendenkring daar soms toe dat je daar nog met geen konijnenkeutel op gekakt hebt?

Hoe zit het nu met die attack op Antwerpen? Of was dat alleen maar de zoveelste aanleiding om je bilspleet wijdopen te kunnen zetten?
Oud 6 april 2017, 19:57   #57
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Kijk hier ! N-VA is volgens onze eik een sektarische partij, de instapdrempel/voorwaarde is een (vooralsnog onbekend) IQ hebben. Interessant ! (Al vraag ik mij af waarom Bean Weyts dan -evident- een vrijstelling op die test kreeg... )
Hoe zijn de gemeenschapswachten eigenlijk ooit kunnen lid worden ? En mogen die nog stemmen of is dat ook niet meer okee ?
Hoe zijn de senioren van RVT Sint Franciscus dan door de screening geraakt ? Hebben die zelf hun test moeten afleggen of heeft een jong neefje dat in hun plaats mogen doen ?
Ik zal komende zomer toch eens moeten naar Brakel rijden en informeren naar die RVT Sint Franciscus. Er moet iets bijzonder aan zijn want je kunt er gewoon niet over zwijgen. Heb je soms jouw plaatsje daar reeds gereserveerd?
Dat ik Demonen laat weten dat ik twijfel of hij voor N-VA in aanmerking komt zal vele mede-forummers niet verbazen. Alleen jij geeft blijk van enige aarzeling op dat punt.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 19:59   #58
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wanneer gaat die De Wever een atoomschuilkelder bouwen voor de Antwerpenaren? Dat volk staat constant onder beleg!
Onder wiens "beleg" bedoel je, demonen?
Toch niet onder het beleg van het soort "Fransen" dat "dronken" op een onschuldig volk inrijdt en dat volkomen ongevaarlijke wapens verstopt in zijn wagen?

Zorg maar voor goede gasmaskers als je met je "poes" naar Belgique komt, want naar het schijnt bouwt De Wever geen schuilkelders tegen atoomaanvallen maar bunkers om gifgas in te stockeren.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 6 april 2017 om 20:07.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 april 2017, 20:06   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Ik zal komende zomer toch eens moeten naar Brakel rijden en informeren naar die RVT Sint Franciscus. Er moet iets bijzonder aan zijn want je kunt er gewoon niet over zwijgen. Heb je soms jouw plaatsje daar reeds gereserveerd?
Dat ik Demonen laat weten dat ik twijfel of hij voor N-VA in aanmerking komt zal vele mede-forummers niet verbazen. Alleen jij geeft blijk van enige aarzeling op dat punt.
Wat mij het meest opvalt is dat demonen hier een gelijkaardig discours rijdt als Marie van Durbuy, maar terwijl Marie de boksbal is van panda en co krijgt demonen bijval in zijn haatspeech.

Begrijpelijk, daar niet van, maar het zegt toch veel over de dubbele standaard die belgische nationalisten hanteren.
Oud 6 april 2017, 20:09   #60
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Den Antwerp heeft nog 4u25 min tijd om 6 miljoen te storten op de rekening van Wouters anders degradeert het naar de amateurliga.
De sterke man van Antwerp is Paul Gheysens, de eigenaar van Ghelamco.
Indien De Wever zijn volledige toezegging geeft dat het Eurostadion in Brussel er komt dan wordt dat geld vandaag gestort.
Doet De Wever die schriftelijke toezegging niet dan kan hij het burgemeesterschap op zijn buik schrijven en kan jij ander werk zoeken, Khil.
We zijn die 4u30min ruim gepasseerd inmiddels...

Antwerp al gedegradeerd ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be