Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Vlaams Blok arrest
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht.

Bekijk resultaten enquête: Is dit forum vanaf 10.11.2004n in overtreding met de antiracismewet?
JA, elk medium dat ruimte verhuurt of verleent aan het VB is strafbaar 11 29,73%
JA, het is welletjes geweest, de feiten zijn bewezen 2 5,41%
NEEN, ik ben een racist en daar ben ik fier op 7 18,92%
NEEN, ik erken de Belgische rechtstaat niet 17 45,95%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 9 november 2004, 23:54   #41
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Waarom verander je u post zo dikwijls? Zo onzeker van u stuk?
Om u te pesten belgicist!!!! 8)
Westland New Post is offline  
Oud 9 november 2004, 23:59   #42
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Om u te pesten belgicist!!!! 8)
En daar slaag je echt wel in.

Denk je nu echt dat ik wakker lig van de mening van een neo-nazistische lowlife? Wat wel kan gezegd worden is dat ik onder mijn eigen naam post, en dat jij daar zelfs al te laf voor bent.

Ps.: heb je mama/papa nu al verteld hoe vork in de steel zit?
Oud 10 november 2004, 00:06   #43
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Volgens de rechtbank is dat ook zo.
Na elfendertig wetswijzigingen op maat van 'eender hoe we moeten ze veroordeeld zien te krijgen" is een slechte, in feite een losers tactiek Voor mij is heel het proces het bewijs dat de andere partijen niet staat zijn om het nog maar in een simpel debat van FDW te winnen, laat staan de kiezers van hun gelijk te overtuigen. Partijvoorzitters die géén debat kunnen winnen tegen Vb-kopstukken zijn lomperikken waarvan ik niet versta wat ze in de politiek komen doen...behalve aan de vetpotten zitten natuurlijk en bevriende bedrijven werken toestoppen zoals schering en inslag is bij de ocmw van Antwerpen, bij de etentjes in het Elzenveld met Kaviaar..jaja .
Oud 10 november 2004, 00:13   #44
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
En daar slaag je echt wel in.

Denk je nu echt dat ik wakker lig van de mening van een neo-nazistische lowlife? Wat wel kan gezegd worden is dat ik onder mijn eigen naam post, en dat jij daar zelfs al te laf voor bent.

Ps.: heb je mama/papa nu al verteld hoe vork in de steel zit?
Ik pas mij aan aan het niveau van de Belgicisten. Ik wist trouwens niet dat Yann(et) je voornaam was. Mss zie je er wel echt als een "Yann" uit

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 10 november 2004 om 00:15.
Westland New Post is offline  
Oud 10 november 2004, 00:18   #45
frederick
Vreemdeling

Standaard

Ik heb het niet zo met politiek-correcte statements, zowel niet uit linkse, centrum en/of rechtse hoek. De reden vindt je onderaan deze post in het citaat. De veroordeling van het VB wordt afgespiegeld als een 'overwinning' voor de democratie. Wat een onzin! Zelfs al ben je resoluut anti, dan nog kan je maar moeilijk ontkennen dat dit keer op keer ideale reclame is voor deze (intussen ex-)partij. Zo red je de democratie niet, maar help je ze integendeel naar de haaien. Voor zover je dit natuurlijk nog democratie kunt noemen...

Maar ja, dit forum zit hier blijkbaar overstelpt met fundamentalisten van beide zijden, enkel overtuigd van hun grote en enige gelijk, dat dit altijd wel een partijtje moddergooien zal blijven...

Citaat:
'The way men live is so far removed from the way they ought to live, that anyone who abandons what is for what should be pursues his downfall rather than his preservation, for a man who strives after goodness in all his acts is sure to come to ruin, since there are so many men who are not good.' (Niccolò Machiavelli, Il Principe)
@ the piano: hou es op met die ziekelijke neiging om subversieve polletjes te organiseren die op voorhand al je eigen gelijk moeten aantonen. Heel sportief vind ik dat...

Laatst gewijzigd door frederick : 10 november 2004 om 00:47.
frederick is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be