![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
Bekijk resultaten enquête: Is dit forum vanaf 10.11.2004n in overtreding met de antiracismewet? | |||
JA, elk medium dat ruimte verhuurt of verleent aan het VB is strafbaar |
![]() ![]() ![]() |
11 | 29,73% |
JA, het is welletjes geweest, de feiten zijn bewezen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,41% |
NEEN, ik ben een racist en daar ben ik fier op |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,92% |
NEEN, ik erken de Belgische rechtstaat niet |
![]() ![]() ![]() |
17 | 45,95% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Denk je nu echt dat ik wakker lig van de mening van een neo-nazistische lowlife? Wat wel kan gezegd worden is dat ik onder mijn eigen naam post, en dat jij daar zelfs al te laf voor bent. Ps.: heb je mama/papa nu al verteld hoe vork in de steel zit? ![]()
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Westland New Post : 10 november 2004 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Vreemdeling
|
![]() Ik heb het niet zo met politiek-correcte statements, zowel niet uit linkse, centrum en/of rechtse hoek. De reden vindt je onderaan deze post in het citaat. De veroordeling van het VB wordt afgespiegeld als een 'overwinning' voor de democratie. Wat een onzin! Zelfs al ben je resoluut anti, dan nog kan je maar moeilijk ontkennen dat dit keer op keer ideale reclame is voor deze (intussen ex-)partij. Zo red je de democratie niet, maar help je ze integendeel naar de haaien. Voor zover je dit natuurlijk nog democratie kunt noemen...
Maar ja, dit forum zit hier blijkbaar overstelpt met fundamentalisten van beide zijden, enkel overtuigd van hun grote en enige gelijk, dat dit altijd wel een partijtje moddergooien zal blijven... Citaat:
Laatst gewijzigd door frederick : 10 november 2004 om 00:47. |
|
![]() |