Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2017, 13:24   #41
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Wij zijn gisteren met de trein naar Antwerpen geweest. Toen we het station uitkwamen wisten we niet meer in welk land we aangekomen waren. Ongure types langs de straat, vreemde uitziende uithangborden, zaken waarvan niet te raden was wat er verhandeld werd. Sorry voor Antwerpen maar wij durfden niet meer verder gaan en hebben de eerstvolgende trein terug naar huis genomen.
Dit is dus de buurt waar jij zo bang bent van geworden dat je met de staart tussen de benen bent gevlucht ?

Of was het op de naast gelegen Keyserlei ?

zien deze mensen er onguur uit ?
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2017, 13:30   #42
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

x2

Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 juni 2017 om 13:30.
Oud 1 juni 2017, 13:34   #43
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Kleine Breughel?
Het lijkt wel een nieuwe frituursnack...
Kleine brogel hè.
Oud 1 juni 2017, 13:44   #44
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik heb eens een tram genomen met de gentse feesten.
Had geen pasmunt.
De chauffeur heeft ons uitgescholden voor rotte vis.
Op het eind van de rit wilde hij zijn deuren niet opendoen en lachte ons uit vanuit zijn cabine.

Nooit wil ik nog op zulk marginaal transport.

Trouwens je zit er heel lang op voor korte afstanden.
Amai zo lang.
Ernstig blijven hee Mambo...
Op de gentse feesten is er om het kwartier een tram die je in minder dan tien minuten naar de onderaardse parking van gent sint pieter brengt, en een paar minuten later staat die aan de expo. Niemand is ZO onhandig dat hij via de automaat waar je een kaartje kunt kopen op voorhand daar niet in slaagt.
Trouwens, wie tijdens de gentse feesten de ondergrondse parking gent sint pieter gebruikt koopt automatisch een combi-biljet dat je gratis met de tram laat rijden.
Oud 1 juni 2017, 13:52   #45
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Bravo,

Met de wagen mag ik Antwerpen niet meer binnen. Met het openbaar vervoer ben ik ongeveer 3 uur onderweg voor goed 100 km.

BDW is uitstekend op weg om de stad te laten doodbloeden.

Voor mij niet gelaten, ik heb in die stad toch niks te zoeken.

PS verleden weekend nog eens langs de Kennedy-tunnel gepasseerd. Kan mij iemand zeggen waarom de snelheid daar beperkt was tot 50 km/u? IS dat om kunstmatig files te creëren?

Er is één voordeel aan die stilstand van het verkeer: het aantal verkeersslachtoffers zal dalen. Of de verkeersagressie ook zal dalen durf ik betwijfelen.
Het is alle dagen nu op de ring, ik maak regelmatig hetzelfde mee als u. De borden staan op 50 km terwijl er niets aan de hand is, geen accident, geen werken, niets, de enorme file die er staat is het gevolg van de verkeersborden die de snelheid beperken tot 50 km per uur.
Oud 1 juni 2017, 14:03   #46
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is alle dagen nu op de ring, ik maak regelmatig hetzelfde mee als u. De borden staan op 50 km terwijl er niets aan de hand is, geen accident, geen werken, niets, de enorme file die er staat is het gevolg van de verkeersborden die de snelheid beperken tot 50 km per uur.
Dat is zo. Op 19 mei door de tunnel gereden om één u 's nachts. Ook dan limiteren ze de snelheid terwijl er nauwelijks verkeer was. Men zou beter alles dat met verkeersinfrastructuur te maken heeft herfederaliseren. Zo kunnen minkukels zoals Bean Weyts de boel niet meer in het honderd laten lopen.
Oud 1 juni 2017, 14:30   #47
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dit is dus de buurt waar jij zo bang bent van geworden dat je met de staart tussen de benen bent gevlucht ?
Die niet, maar die groep die daar gisteren stond wel. Misschien op een verkeerd moment buitengekomen????
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2017, 15:06   #48
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is zo. Op 19 mei door de tunnel gereden om één u 's nachts. Ook dan limiteren ze de snelheid terwijl er nauwelijks verkeer was. Men zou beter alles dat met verkeersinfrastructuur te maken heeft herfederaliseren. Zo kunnen minkukels zoals Bean Weyts de boel niet meer in het honderd laten lopen.
Toch zijn er mensen die voor Ben Weyts stemmen, veel mensen...
Ik krijg dat raadsel ook niet opgelost.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2017, 15:07   #49
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Die niet, maar die groep die daar gisteren stond wel. Misschien op een verkeerd moment buitengekomen????
Misschien is buiten uw dorp komen altijd een slecht idee....
Oud 1 juni 2017, 15:22   #50
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Was er misschien net een betoging van Pegida, het blok of Voorpost bezig ? Die zien er idd nogal onguur uit.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 juni 2017 om 15:23.
Oud 1 juni 2017, 15:34   #51
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toch zijn er mensen die voor Ben Weyts stemmen, veel mensen...
Ik krijg dat raadsel ook niet opgelost.
Tja, 55.000 voorkeurstemmen is idd veel. Misschien vinden ze hem een vrolijke Frans met zijn rare manier van spreken en zijn zenuwachtige gedoe ? Het heeft een zekere amusementswaarde hee bij volksmensen.
Oud 1 juni 2017, 15:53   #52
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tijdens de werkuren?
Oud 1 juni 2017, 16:04   #53
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Of was het op de naast gelegen Keyserlei ?

Nochtans moet je op het astridplein je fototoestel maar een heel klein beetje naar links draaien om dit te zien :

En als je daar links de Carnotstraat indraait (nog steeds te zien vanaf uw camerastandpunt op het Astridplein), krijg je al meteen een heel wat minder fraai beeld.

Maar op zich heeft u wel gelijk hoor. Mensen die klagen dat het zo onveilig is in Antwerpen overdrijven.
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2017, 17:31   #54
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wij zijn gisteren met de trein naar Antwerpen geweest. Toen we het station uitkwamen wisten we niet meer in welk land we aangekomen waren. Ongure types langs de straat, vreemde uitziende uithangborden, zaken waarvan niet te raden was wat er verhandeld werd. Sorry voor Antwerpen maar wij durfden niet meer verder gaan en hebben de eerstvolgende trein terug naar huis genomen.
Ocharme. Eén blik in de toekomst en al gaan lopen : )))
Oud 1 juni 2017, 17:35   #55
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ocharme. Eén blik in de toekomst en al gaan lopen : )))
Trebron is NOG straffer dan zipper. Die is gevlucht toen er een brownie in zijn straat kwamen wonen en eens boos naar hem keek. Trebron vlucht al als hij ze gewoon bij het buitenkomen van een station ziet.

Het avondland is écht in goede handen, met dergelijke helden.
Oud 1 juni 2017, 17:48   #56
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Trebron is NOG straffer dan zipper. Die is gevlucht toen er een brownie in zijn straat kwamen wonen en eens boos naar hem keek. Trebron vlucht al als hij ze gewoon bij het buitenkomen van een station ziet.

Het avondland is écht in goede handen, met dergelijke helden.
Voor het soort volk dat daar stond moet ik niet naar Antwerpen gaan, die lopen er hier ook meer dan genoeg.
Blijkbaar is Antwerpen dus ook in goede handen.................

Laatst gewijzigd door TREBRON : 1 juni 2017 om 17:50.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2017, 17:58   #57
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, 55.000 voorkeurstemmen is idd veel. Misschien vinden ze hem een vrolijke Frans met zijn rare manier van spreken en zijn zenuwachtige gedoe ? Het heeft een zekere amusementswaarde hee bij volksmensen.
Hang daar nog wat konijnenpoten aan en je hebt de beste minister die er bestaat, volgens de "intellectuelen" van N-VA.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2017, 18:34   #58
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Herkenbaarheid misschien?
Een onnozelaar, net als als wij...
Oud 1 juni 2017, 21:08   #59
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Herkenbaarheid misschien?
Een onnozelaar, net als als wij...
Dat lijkt me een heel plausibele uitleg. Soort zoekt soort nietwaar ? Gelukkig is er in dezelfde regio toch een meerderheid die niet zoveel last heeft van cretinisering aangezien hij electoraal geklopt is door Gwendolyn Rutten, die haalde 61.000 voorkeurstemmen.

Ook dat is democratie : een domoor zijn stem weegt even veel als die van de rest. Maar gelukkig bestaat de meerderheid niet uit domoren.
Oud 1 juni 2017, 23:00   #60
werkman
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat lijkt me een heel plausibele uitleg. Soort zoekt soort nietwaar ? Gelukkig is er in dezelfde regio toch een meerderheid die niet zoveel last heeft van cretinisering aangezien hij electoraal geklopt is door Gwendolyn Rutten, die haalde 61.000 voorkeurstemmen.

Ook dat is democratie : een domoor zijn stem weegt even veel als die van de rest. Maar gelukkig bestaat de meerderheid niet uit domoren.

Geloof je nu zelf wat je hier schrijft Kneus.?
Een meerderheid bestaat nooit uit slimme kiezers want die hebben niks te maken met meerderheden of minderheden.
Ik heb altijd gedacht dat goede kiesresultaten ; dus geen meer- of minderheden; behaald worden door een kleine groep manipulators die er in slagen om een grote bende stommerikken voor hun kar te spannen.
Waar is de tijd dat alle seniele ouderlingen in een sterfhuis voor zich lieten stemmen bij volmacht. Hele partijen werden gemobiliseerd om die stemmen mee te pikken.
Waar is de tijd ook dat een opkomende dorpspolitieker de fanfare opkocht om met vlag en wimpel door het dorp te trekken?
Waar is de tijd dat een gewezen leraar begon met politiek en daarvoor dik tweeduizend uitnodigingen verstuurde naar ouders en directe familie van gewezen leerlingen om zijn eerste dansavond te doen slagen.
Voldoende volk was immers de eerste stap naar succes. Bij te weinig volk was het liedje uit want het ganse dorp keek toe met argusogen.
En jij Kneus noemt al dat volk dat kunstmatig op de loop werd gejaagd dus slimme kiezers?
En het vervolg was dat ook dat ganse dorp plots slim werd en voor die man heeft gestemd. U noemt dat slimme kiezers. Ik noem dat meelopers.
Het bewijs dat ze niet slim waren is achteraf gebleken want die succesvolle kandidaat heeft nooit iets verwezenlijkt ten bate van zijn dorp.
En dan kom je automatisch tot mijn visie.
Een slimme aanpak en een grote bende domoren vormen de basis voor succes. Soms kan zelfs een eerste plaats op een lijst voldoende zijn om duizende achterlijken te verleiden om vermoed succes achterna te lopen.
Slimme kiezers zijn meestal niet slimmer dan voetbalsupporters. Die gaan ook liefst supporteren voor een ploeg die het meest wint.
En jij Kneus noemt dat dus slimme mensen?
Komaan he Kneus. Maak het weer niet ingewikkeld. Mogelijk ben ik te dom om uw waarheden te begrijpen maar.....dan ben ik tevreden met mijn domheid. Feitelijk geef ik wel toe dat politiek zo eenvoudig is als een rivier.
Alle water stroomt immers naar zee.
werkman is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be