![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of was het op de naast gelegen Keyserlei ? ![]() zien deze mensen er onguur uit ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() x2
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 juni 2017 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleine brogel hè.
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de gentse feesten is er om het kwartier een tram die je in minder dan tien minuten naar de onderaardse parking van gent sint pieter brengt, en een paar minuten later staat die aan de expo. Niemand is ZO onhandig dat hij via de automaat waar je een kaartje kunt kopen op voorhand daar niet in slaagt. Trouwens, wie tijdens de gentse feesten de ondergrondse parking gent sint pieter gebruikt koopt automatisch een combi-biljet dat je gratis met de tram laat rijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik krijg dat raadsel ook niet opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was er misschien net een betoging van Pegida, het blok of Voorpost bezig ? Die zien er idd nogal onguur uit.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 1 juni 2017 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, 55.000 voorkeurstemmen is idd veel. Misschien vinden ze hem een vrolijke Frans met zijn rare manier van spreken en zijn zenuwachtige gedoe ? Het heeft een zekere amusementswaarde hee bij volksmensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens de werkuren?
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En als je daar links de Carnotstraat indraait (nog steeds te zien vanaf uw camerastandpunt op het Astridplein), krijg je al meteen een heel wat minder fraai beeld. Maar op zich heeft u wel gelijk hoor. Mensen die klagen dat het zo onveilig is in Antwerpen overdrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trebron is NOG straffer dan zipper. Die is gevlucht toen er een brownie in zijn straat kwamen wonen en eens boos naar hem keek. Trebron vlucht al als hij ze gewoon bij het buitenkomen van een station ziet.
Het avondland is écht in goede handen, met dergelijke helden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijkbaar is Antwerpen dus ook in goede handen................. Laatst gewijzigd door TREBRON : 1 juni 2017 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hang daar nog wat konijnenpoten aan en je hebt de beste minister die er bestaat, volgens de "intellectuelen" van N-VA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een onnozelaar, net als als wij... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook dat is democratie : een domoor zijn stem weegt even veel als die van de rest. Maar gelukkig bestaat de meerderheid niet uit domoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geloof je nu zelf wat je hier schrijft Kneus.? Een meerderheid bestaat nooit uit slimme kiezers want die hebben niks te maken met meerderheden of minderheden. Ik heb altijd gedacht dat goede kiesresultaten ; dus geen meer- of minderheden; behaald worden door een kleine groep manipulators die er in slagen om een grote bende stommerikken voor hun kar te spannen. Waar is de tijd dat alle seniele ouderlingen in een sterfhuis voor zich lieten stemmen bij volmacht. Hele partijen werden gemobiliseerd om die stemmen mee te pikken. Waar is de tijd ook dat een opkomende dorpspolitieker de fanfare opkocht om met vlag en wimpel door het dorp te trekken? Waar is de tijd dat een gewezen leraar begon met politiek en daarvoor dik tweeduizend uitnodigingen verstuurde naar ouders en directe familie van gewezen leerlingen om zijn eerste dansavond te doen slagen. Voldoende volk was immers de eerste stap naar succes. Bij te weinig volk was het liedje uit want het ganse dorp keek toe met argusogen. En jij Kneus noemt al dat volk dat kunstmatig op de loop werd gejaagd dus slimme kiezers? En het vervolg was dat ook dat ganse dorp plots slim werd en voor die man heeft gestemd. U noemt dat slimme kiezers. Ik noem dat meelopers. Het bewijs dat ze niet slim waren is achteraf gebleken want die succesvolle kandidaat heeft nooit iets verwezenlijkt ten bate van zijn dorp. En dan kom je automatisch tot mijn visie. Een slimme aanpak en een grote bende domoren vormen de basis voor succes. Soms kan zelfs een eerste plaats op een lijst voldoende zijn om duizende achterlijken te verleiden om vermoed succes achterna te lopen. Slimme kiezers zijn meestal niet slimmer dan voetbalsupporters. Die gaan ook liefst supporteren voor een ploeg die het meest wint. En jij Kneus noemt dat dus slimme mensen? Komaan he Kneus. Maak het weer niet ingewikkeld. Mogelijk ben ik te dom om uw waarheden te begrijpen maar.....dan ben ik tevreden met mijn domheid. Feitelijk geef ik wel toe dat politiek zo eenvoudig is als een rivier. Alle water stroomt immers naar zee. ![]() |
|
![]() |
![]() |