![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht af wat Macron betreft. Wat Trump betreft ook maar op ietwat verschillende wijze.
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() http://www.gva.be/cnt/dmf20170526_02...tleman-betaamt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een echte held, die Macron.
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Amerika gaat terug naar de tijd toen een moeder met een doodziek kind door 2 verplegers de kliniek buitengedragen werd omdat ze geen geld genoeg had. Kindje is daar op de trappen gestorven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Macron geef ik een kans. Slechter dan dat het was kan toch al niet meer. Trump haalt het niet, dat is een stervende zwaan maar hij beseft het nog niet.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 27 mei 2017 om 18:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
die alle Europese leiders in het harnas heeft gejaagd. Macron heeft hem ,met het nadrukkelijk vasthouden van zijn hand , eens flink bij de ballen gepakt. Daarom heb ik alle vertrouwen in Macron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Trump is een New Yorker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op de G7 verwachtten de 6 andere landen dat Trump meedoet voor de klimaatproblemen. Voor wat, hoort wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Europa kan beter samenwerken met Canada, Australië, Japan en China. Waarom moet wij heel veel geld gaan besteden aan defensie , terwijl de Amerikanen veel geld verdienen aan die oorlogen en ook neokoloniale oorlogen bijven voeren in het MO? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Opzettelijk of niet, ge hoort in het filmpje Trump iets zeggen �* la 'what an asshole, he clearly saw me, asshole'. Was ergens toen hij merkte dat hij zelfs niet als 2e of 3e werd begroet dat je dat kan horen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Uhuh. Iedereen heeft enkele vijzen los. Sommige kunnen het gewoon meer verbergen dan andere en soms wordt het gedrag afkomstig van die losse vijzen als gewoon beschouwd omdat er zoveel zijn die hetzelfde gedrag vertonen zodat het mainstream is.
Het is 100% duidelijk dat de meeste mensen niet weten of beseffen waar een psycholoog op let en wat dit betekent. Door depressie en burnout, zit ik nu ook al even thuis. Ik wist echt niets over symptomen, medicatie, hoe dat allemaal werkt. De raad die ik van mensen krijg, kan je gerust opvatten dat iedereen enkele vijzen los hebben als het gaat over psychologie maar er gerust over meepraten alsof ze enig idee hebben ivm het onderwerp. De meeste mensen kennen niet eens het verschil tussen verschillende aandoeningen, laat staan dat ze iets weten over de symptomen of hoe ermee om te gaan. Ik deelde jouw mening ivm psychologen. Maar ik ben nu heel erg blij dat ze mij effectief kunnen helpen bij mijn herstel en mij kunnen informeren, ookal stond ik eerder weigerachtig om er tout court naartoe te gaan. |
![]() |
![]() |