![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Wallonie zou dat dan een PS'er zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Klotensysteem is bevestigd, he Panda. ![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord staat los van mijn eigen kieskring (oost vlaanderen). Ik vind gewoon de persoon Michel een geschikte regeringsleider. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was me aangenaam. Echt> ![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog niet, maar het zou goed zijn moest het wel zo zijn. Minder tegenspraak van Monsieur Non en medeplichtigen zou onze regio al een stuk vooruithelpen. Allen de eendrachtige kiezer kan daarvoor zorgen. Probleem is dat we Vlamingen zijn en allemaal voor een andere voetbalploeg of renner supporteren.............
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De slinkse smeerlapjes zijn nog steeds niet over het enorm leuke en amusante spelletje "soske sjot" heen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
heel wat mensen waren zo naïef om dat te geloven, maar dat ze zo snel zich gingen inpassen, dat hadden er niet zo veel voorspeld hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 80% van de Walen kan er ook niet op stemmen hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() klotensysteem nogmaals bevestigd bis.
Dankoe Wwel.
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een politieke benoeming die niet de beste kandidaat benoemt: daar begint het serieus mis te lopen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand verdient zo'n hoge vergoedingen. Dankzij parasieten zoals Kennis kunnen wij het uitleggen aan onze achterban. Iets uitleggen waar ik zelf niet achtersta doe ik niet, ik geef die mensen dus gelijk dat er dringend paal en perk gesteld moet worden aan dat hele gecumuleer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de poen is het te doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"dat was maar voor te lachen hee..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En de sossen kunnen niet meelachen ...
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen onwetendheid veinzen aub Schoofzak... Tunnelplaats, Land Invest Group met Joeri Dillen (toenmalig kabinetschef van de Grote Leider) financierde de door Rob Envelop van N-VA administratief mogelijk gemaakte deal met Ogeo geld ( = PS van Stephane Moreau) en de verkoop liep via Optima Real Estate waar kaviaarsos Van den Bossche en zakkenvuller Geert Versnick van o-vld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tsjeef !!! In het antieke china moesten de dienaren van de macht (ambtenaren) zich laten castreren, (eunuch worden) en die droegen hun edele delen in gedroogde vorm in een tasje mee voor de rest van hun leven om er later mee te kunnen begraven worden. Ik begin me serieus af te vragen of ik je op dit vlak geen existentiële vraag moet stellen... Heeft N-VA nood aan vlaamse eunuchen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |