Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2017, 17:43   #41
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
En waarom een 'groot deel'? Omdat het grootste deel van de bevolking voor deze poco's heeft gestemd. 't Is onze eigen fout. Helaas blijkt het grootste deel van de bevolking te dom om dat in te zien.
Dat is toch een beetje te simpel als uitleg...
Kun je "de bevolking" eventjes die partijen en politiekers benoemen die zouden zorgen dat het anders zou verlopen zijn? Hier "het VB" als antwoord geven lost ook niets op. We hebben gezien hoe dat afgelopen is...
Of misschien moeten we allemaal blanco gaan stemmen omdat er geen antwoord is op bovenstaande vraag?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 17:52   #42
orfeus5412
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik wou even bijstellen:
zeer laakbaar.
Vooral omdat het tegenover zo'n kleine is.

Even zeer laakbaar als, mocht het voorkomen, een echtgenote van een dokter zo'n sms'je zou sturen naar een vriendje van haar dochtertje, als en omdat dat vriendje een arbeiderszoon is, of de zoon van een alleenstaande moeder.
Dat komt zéér vaak voor Schoof; en het omgekeerde ook : niet "aanpappen" in een "hogere klasse"... laat staan een andere geloofsovertuiging.
Alles draait nog om de sociale klasse, incl. rechtspraak.
Oud 24 juli 2017, 17:55   #43
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Kun je "de bevolking" eventjes die partijen en politiekers benoemen die zouden zorgen dat het anders zou verlopen zijn? Hier "het VB" als antwoord geven lost ook niets op. We hebben gezien hoe dat afgelopen is...
Of misschien moeten we allemaal blanco gaan stemmen omdat er geen antwoord is op bovenstaande vraag?
Wat is dat nu weer voor zever, we leven in een particratie die kunnen niets doen tenzij ze 51% van de stemmen halen.
Geef het VB een die 51% ik denk dat je heel snel veel zaken zal zien veranderen, enfin ze zullen zoals Trump natuurlijk een bombardement met fake-nieuws over zich heen krijgen van de faire verliezers, maar toch.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 19:58   #44
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als je niet tevreden bent met het politieke spectrum, ga je dan toch voor een van die partijen stemmen?
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 21:18   #45
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je niet tevreden bent met het politieke spectrum, ga je dan toch voor een van die partijen stemmen?
Dus jij hebt altijd blanco gestemd???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 21:23   #46
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Aan de commentaren te lezen die de lezers achteraf konden toevoegen aan het artikel (in HLN of Nieuwsblad) is het duidelijk dat het gros ervan de moeder volledig gelijk geeft en het zelfs haar plicht noemt om voor haar dochter het beste te willen. Wat erg is, is dat onze media dat zomaar loslaten op de menigte als wat het inderdaad racisme! Aan de stijl en de inhoud en de woordkeuze van de brief vermoed ik dat de moslim-mama een beetje hulp heeft gekregen van Unia of zo voor het in de krant terecht kwam...
We hebben al te veel jaren gezeik moeten slikken over het wonderlijk goede dat de multicul voor ons betekent. Wanneer durft men eigenlijk ook in de media de werkelijkheid weergeven en durven onze (en de andere) politiekers het nodige beslissen om aan die pest een einde te stellen!
Niet alle maar door het kaf van het koren te scheiden moeten er een flink pak van die ongenode gasten er uit om onze maatschappij te redden. En stoppen met om het even wie van om het even waar massaal te laten binnenstromen.
Straks is het niet meer nodig vanwege te laat...
Op de basisschool is dat nog geen probleem, maar het middelbaar is andere koek.
Dus nee ik had het anders aangepakt, er geen tamtam over geschopt, en die jongen vooral thuis uitgenodigd, dan kun je zien welk vlees in de kuip zit.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2017, 21:29   #47
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oud 24 juli 2017, 21:29   #48
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oud 24 juli 2017, 21:29   #49
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oud 25 juli 2017, 05:01   #50
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wou even bijstellen:
zeer laakbaar.
Vooral omdat het tegenover zo'n kleine is.

Even zeer laakbaar als, mocht het voorkomen, een echtgenote van een dokter zo'n sms'je zou sturen naar een vriendje van haar dochtertje, als en omdat dat vriendje een arbeiderszoon is, of de zoon van een alleenstaande moeder.
Kom kom, we gaan van een 12 jarige Marokkaan toch niet Bambificeren en er een kind van maken zeker? Op 14 plegen ze gewapende overvallen, dealen ze drugs, persen ze af.....

Kijk maar, deze doet het nog beter, die gaat een fijne toekomst tegemoet :

https://fenixx.org/2017/07/25/9-jari...-in-stockholm/
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2017, 06:43   #51
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Het bericht wordt nu aan de lopende band op Facebook gedeeld door verontwaardigde linkiewinkies die zo veel mogelijk multiculturaliteit in Europa willen.

We weten allemaal dat minstens de helft van de Vlamingen zijn dochter niet met een Marokkaan of gelijk welke islamiet wil zien, maar NIEMAND durft het aan om er op Facebook voor uit te komen.

Dat geeft perfect weer dat mensen massaal angst hebben om voor racist uitgemaakt te worden. Cultureel rechtsgezinden worden gediscrimineerd
De helft is nog aan de zeer lage kant geschat. Ik ben trouwens zeker dat er bij diegenen die het facebookbericht hebben geshared en/of geliked nog een flink aantal zit die hun dochter, gesteld dat ze er één hebben, ook geen relatie willen zien aangaan met een moslim.
Oud 25 juli 2017, 08:34   #52
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kom kom, we gaan van een 12 jarige Marokkaan toch niet Bambificeren en er een kind van maken zeker? Op 14 plegen ze gewapende overvallen, dealen ze drugs, persen ze af.....

Kijk maar, deze doet het nog beter, die gaat een fijne toekomst tegemoet :

https://fenixx.org/2017/07/25/9-jari...-in-stockholm/
Ik geef toe dat ik niet graag zou hebben dat mijn (klein)dochter(s) zouden aanpappen met (klein)zonen van blokkers die ongegeneerd iedereen over dezelfde kam scheren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2017, 08:37   #53
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
De helft is nog aan de zeer lage kant geschat. Ik ben trouwens zeker dat er bij diegenen die het facebookbericht hebben geshared en/of geliked nog een flink aantal zit die hun dochter, gesteld dat ze er één hebben, ook geen relatie willen zien aangaan met een moslim.
Natuurlijk niet; je levert toch je kind niet over aan een godsdienst waar de vrouw om zeggens geen rechten heeft en de man als despoot verheerlijkt wordt...
Wat als er kinderen zijn en je voor de rest van je leven moet vrezen dat je dochters later uitgehuwelijk kunnen worden, als ze al niet eerder samen met hun broertjes gekidnapt worden naar het ene of andere moslimland waar de vrouwenrechten onbestaande zijn...
En nog erger, wat als ventlief beslist met heel de familie terug huiswaarts te keren en dat je zelf dan als slaaf van de hele familie dienst mag doen...
Oud 25 juli 2017, 08:52   #54
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik geef toe dat ik niet graag zou hebben dat mijn (klein)dochter(s) zouden aanpappen met (klein)zonen van blokkers die ongegeneerd iedereen over dezelfde kam scheren.
Tuurlijk niet, jullie NVA-ers ontkennen desnoods dat de zon schijnt als het blok dat zou zeggen. Judas had bij jullie in de leer kunnen komen.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 juli 2017 om 08:53.
Oud 25 juli 2017, 09:12   #55
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Tuurlijk niet, jullie NVA-ers ontkennen desnoods dat de zon schijnt als het blok dat zou zeggen. Judas had bij jullie in de leer kunnen komen.
Scheld in eerste instantie op la Belgique en zijn Vlaamse meelopers...
Oud 25 juli 2017, 09:29   #56
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Scheld in eerste instantie op la Belgique en zijn Vlaamse meelopers...
Die NVA-ers zijn geen haar beter. "Novissimis Populi Sui" is hun slogan (Weverke gebruikt graag wat Latijn)
Oud 25 juli 2017, 09:32   #57
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Waarom moet je die vraag 4 maal herhalen?
Ik ga niet aan je neus hangen of ik blanco gestemd heb of niet.
Ik zeg gewoon dat als je niet met het politieke spectrum tevreden bent, dan moet je wel een uil zijn om toch voor een van die partijen te stemmen.
Oud 25 juli 2017, 09:37   #58
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Moslims scheren wel ongenereerd alle niet-moslims over dezelfde kam. en dat moet dan blijkbaar wél kunnen, omdat je anders hun godsdienst en identiteit op de tenen trapt?
Je leeft vermoedelijk nog in de waan dat niet alle moslims zo denken, maar als puntje bij paaltje komt dan knielen ze allemaal billen bloot om hun Allah te verdedigen.

Laatst gewijzigd door kwantum : 25 juli 2017 om 09:39.
Oud 25 juli 2017, 10:47   #59
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mar blokkers die niet iedereen over dezelfde kam scheren is geen probleem.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2017, 10:47   #60
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom moet je die vraag 4 maal herhalen?
Ik ga niet aan je neus hangen of ik blanco gestemd heb of niet.
Ik zeg gewoon dat als je niet met het politieke spectrum tevreden bent, dan moet je wel een uil zijn om toch voor een van die partijen te stemmen.
Gateway problemen; sorry.

Laatst gewijzigd door marie daenen : 25 juli 2017 om 10:48.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be