![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou me vooral bezig met politiek omdat de politiek zich bezig houdt met mij (ons). In de politiek lopen heel wat corrupten. Ik wil, waar mogelijk, helpen om die corrupten en bepotelaars te ambeteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
asielcenters vol uitzichtloze en hopeloze profiteurs van het Westerse systeem.... en die corrupten die hun zakken vullen met de miserie van ander mensen... fuck the EU ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je bent hier net als ik een behoorlijke tijd actief zie ik. Toch ben ik je niet zo vaak tegen gekomen (dat ik het me herinner). Je hebt voornamelijk linkse sympathieën begrijp ik? Zelf heb ik begrip voor zowel de beweegredenen van links als rechts en alles ertussen. Eigenlijk hebben alle partijen wel ergens punten waar in te komen is als men zich even verplaatst in de situatie van een ander. Allemaal verkondigen ze het belang van de mens en de maatschappij voor ogen te hebben. Vaak resulteert hun programma toch in het (licht of zwaarder) bevoordelen van één of andere groep in de maatschappij. (vb arm versus rijk, of autochtoon versus allochtoon enz...). Dat is in mijn visie niet anders. Heel beknopt gezegd is mijn visie dat veel (bijna alle) ellende zijn oorsprong (geheel of gedeeltelijk) vindt in onze aantallen (mondiaal bekeken). Eerste vraag is dan of deze analyse klopt of niet. Voor mij en voor vele anderen is het antwoord hier zonder enige twijfel 'ja' op. Het is in mijn ogen (en in die van vele anderen) dan ook zeer vreemd dat dit bijna geen vertaling krijgt in partijprogramma's of politieke sturing. Over onze aantallen wordt in de politieke kringen (mondiaal) bijna niet gesproken (wel voortdurend over de vele gevolgen: oorlogen, honger, vluchtelingenstromen, armoede, …). Ik probeer mijn steentje bij te dragen om dit te veranderen. Ik probeer mee te helpen bij het ontstaan van een massa bewustzijn/beweging die hier verandering in zal brengen. Hoe meer mensen zich hier voor zullen inzetten hoe sneller we de vruchten hiervan zullen plukken. Voordat ik hier begon (op politics) bracht ik deze boodschap reeds op het forum van telenet (tot men daar besliste dat er niet aan politiek mocht gedaan worden. Ik verhuisde dan maar naar hier. Ben dus grofweg rond de eeuwwisseling op fora de boodschap beginnen verkondigen (reeds een hele tijd ervoor in persoonlijke contacten). Pakweg 17 jaar geleden zijn er heel wat kinderen geboren die een behoorlijk ellendig leven achter zich hebben. Sommigen ervan zijn gaan vluchten. Sommigen ervan hebben hierbij de dood gevonden. Sommigen zitten nu ergens vast in een vluchtelingenkamp (soms ook in zeer erbarmelijke omstandigheden). Sommigen hebben bij hun vlucht zelf ellende veroorzaakt, moord, verkrachting, ... (zoals gezegd ook begrip voor de rechterzijde). Ik denk dat mocht men 17 jaar geleden (of liefst nog stukken vroeger) begonnen zijn met maatregelen te nemen om onze aantallen (mondiaal) te beperken (op een zo vriendelijk mogelijke manier – dus vorm van geboortebeheersing) er een heleboel gespaard waren gebleven van het lot dat hun (of ons) nu ten dele is gevallen. Waarom hier? In België/Vlaanderen geen problemen kan men zeggen met een gemiddelde dat lager ligt dan 2 kinderen/koppel. En inderdaad dat is waar we mondiaal naar dienen te streven. Een geboortenorm die iets lager ligt dan 2 kinderen/koppel. Ik zou in alle landen waar het probleem zich het scherpst stelt kunnen reizen om daar te gaan pleiten. Iets dat (praktisch) echter buiten mijn mogelijkheden ligt. Dus doe ik het af en toe hier in de wetenschap dat er toch wel heel veel nationaliteiten ondertussen hun weg naar hier gevonden hebben. Misschien komen sommigen van hen hier (politics) ook wel. Misschien zien sommigen van hen ook wel in wat de waarde van een bewustwording zou kunnen betekenen en gaan ze in hun eigen milieu pogingen doen om de bakens wat te verplaatsen. Het is wat ik hoop en waar ik het voor doe. Onderstaande links geven een meer uitgebreide basis waarover het gaat http://forum.politics.be/showthread.php?t=173474 Overbevolking, draad ter bewustmaking 11-7-12 http://forum.politics.be/showthread.php?t=213031 hydra monster http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 optimaal aantal mensen Laatst gewijzigd door satiper : 30 juli 2017 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeie tekst, Satiper en ik sta er volledig achter.
De overbevolking is de hoofdoorzaak van onze problemen. Ik ben dan ook 100 % voor geboortebeperking. 2 kinderen per vrouw is meer dan genoeg.
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Bedankt Marie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets van aantrekken, koek, vele mannen op dit forum maken er een sport van vrouwen uit te lachen. Gewoonlijk komen ze dan niet verder dan wat vieze mopjes en plaatjes te plaatsen, laat ze doen!
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Graag terug on topic! Dit onderwerp is veel te interessant om het te laten verpesten door onnozel getrol.
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ze geven zich helemaal bloot.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Koetjes en kalfjes is een ontspannen deel van het forum maar dat wil niet zeggen dat alles wat men er plaatst meteen in het belachelijke moet getrokken worden, het mag hier ook wel eens serieus zijn. En waarom bent u eigenlijk zo anti-vrouw? Welke complexen achtervolgen u?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 31 juli 2017 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |