![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk het met dopinggebruik in wielrennerij. Vooral bij de amateurs dan. Daar zijn er ook die zeggen dat ze met hun lichaam doen wat ze zelf willen. Of bij de gewichtheffers en bodybuilders. Dat ze zo zot worden als die viervoudige moordenaar. Terwijl alle producten die wielrenners of gewichtheffers gebruiken, zeer nuttig zijn in sommige kritieke gevallen in ziekenhuizen of revalidatiecentra. Losers !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 't zit wa moeilijker.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Degenen die iets straffers nemen zijn dragen NUL bij aan de economie. Maar kosten wel tonnen geld. Het is niet omdat er veel geld omgaat in de aankoop van boecht (want dat is het enige juiste omschrijving van drugs), dat dat iets bijdraagt tot de economie! Bovendien zijn de kosten van al die losers, die gepamperd moeten worden omdat ze het leven niet aankunnen, voor de belastingbetaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk ik spreek je niet tegen.....het kost ons inderdaad miljarden. ‘Alcoholgebruik kost samenleving 2,6 miljard euro’ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 augustus 2017 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 7 augustus 2017 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() Verslavingen kosten de maatschappij zeer veel! Zeker de 'iets straffere' die gij zo cool vindt. Ik vind het tegenovergestelde. Ik vind in alle oprechtheid dat ze iets voor losers zijn. Wat snapt gij daar niet aan? Waarom mag Schoof dat niet ook vinden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap inderdaad niet waarom wij maar moeten blijven betalen voor die losers. Geen beter voorbeeld als die gekke loser die je vriend is.Moeten wij daar nu echt voor blijven betalen ? Zijn die ouders niet beschaamd die kosten af te wimpelen op de gemeenschap ? Dat ze hem zelf in huis nemen.Ze hebben maar één kind...snapt gij dan niet dat ik dat gepamper van die loser en wat hij ons kost beu ben ? Wie een loser op de wereld zet moet er zelf maar voor instaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Indien gij belastingen betaalt natuurlijk, wat ik betwijfel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Een beetje een logisch gevolg he: alcoholpercentage.
Alcholol wordt omgezet in suiker en dan in vetten. Maar een wiskey is vaak maar een bodemke. Een pint een gans glas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik belastingen betalen ? Waarom zou ik ? Om die losers zoals uw vriend mee te onderhouden ? Dat die ouders zelf dat gepamper bekostigen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beetje absurd om te kijken naar kcal per cl. Het is niet omdat een glas wijn slechts een derde van de hoeveelheid drank bevat als 33cl Jupiler, dat men ook drie keer zo veel wijn drinkt als Jupiler. Zes pinten drinken is niks. Ik drink echter maar heel zelden 2 flessen wijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar een gram alcohol is een gram alcohol.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wie weet brengt het wel 26 miljard aan opbrengsten op.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Ja, maar als je 6 pinten whiskey drinkt op een avond ben je dood.
Begrijp je het ? Je drinkt geen pure alcohol, je drinkt een pint, een wijntje...en aangezien pinten veel meer water zijn dan wat anders, krijg je gewoon veel minder alcohol binnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |