![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stella is vandaag veel bitterder dan vroeger. Is beginnen achteruitgaan toen Artois opging in Interbrew, in '89. Toen ik begon op stap te gaan (begin jaren 80) heb ik sloten Stella gedronken. Als ik er vandaag 2 durf drinken, heb ik al koppijn. Interbrew en vandaag Inbev, hebben zeker niet bijgedragen tot betere Stella (of Jupiler). De enige pilsbieren die mij vandaag geen koppijn bezorgen, zijn Vedett en Carlsberg.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat je toen had is dat er nogal wat smaakverschillen konden zijn van batch tot batch. Dat is nu niet meer mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een standaard Vedetteke kan mij zeker smaken.
Voor de rest maakt het weinig meer uit dat je nu een Jupiler, Maes, Stella of carapils in de koelkast hebt staan. Volgens mij allemaal dezelfde weinig bittere industrieel commercieel koppijnwater.
![]() |
#44 |
Parlementslid
|
![]() Toch niet aan deze kanten. Ik merk wel een trend naar de zwaardere bieren met elk hun eigen glas, waaronder enkele zeer mooie (En lekkere). Zoals een Cornet bijvoorbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ribbekes natuurlijk! Gelukkig schaffen mijn brouwers dat nog niet af.
Anders moet ik constant kuipen trapist beginnen drinken. En een hele avond van dat bier, dat is nogal lastig |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chinezen maken ook goede bieren Tsingtao natuurlijk maar ook vele andere. Ik krijg iets als men daar Heineken op tafel zet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Kunde blijven zuipen, en heb je ook geen probleem meer om je glas nog te kunnen vasthouden zonder te morsen. ![]() (Heineken valt trouwens toch niet te drinken, en op deze manier heb je er zo minder last van) Of iets straffer, voor de beter getrainden. ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 19 september 2017 om 20:15. |
![]() |
![]() |