![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei het al. Wanneer ge daar dan als lokale bleke resident voorbij loopt hebt ge zin om die gasten effe de wind van voor te geven. Echt.
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Dit zijn geen backpackers.
Backpackers gaan ook wel eens blut, zeker in duurdere landen. Worden vervolgens het vliegtuig opgezet om weer naar hotel mama in eigen land te gaan. Het fenomeen van blanke daklozen in ZO Azie is al veel langer aan de gang, maar het zijn vaak ouderen. Gepensioneerden die naar Thailand gaan omdat het er goedkoop is, die er alles wat ze hebben uitgeven aan bvb prostituees. Er een huis hebben gezet met een hypotheek op basis van wisselkoers 50 baht/ 1 euro en het niet meer kunnen bekostigen met de inmiddels veel zwakkere koers. Maar backpackers.. No way En straatmuzikanten zijn geen bedelaars. Die stokoude wereldreizigers die geen huis hebben en overal maar wat rondklooien heb ik buiten Azie ook ontmoet. En dan heb je nog jongeren die 1 jaar gewerkt hebben, 1 dag later stoppen waardoor ze een werkloosheidsuitkering trekken die moet dienen om een wereldreis mee te bekostigen
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 september 2017 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk zou er een Soylent Green programma per land moeten komen. |
|
![]() |
![]() |