![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie is toch dat groot licht Goodwill?
Da wil ik nu eens weten se! Want ge hebt precies moeite met lichten, groot of klein....toch geen sinterklaastrauma ( anders ben ik weer off topic!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom haal jij dan het derde rijk erbij? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en wie zijn deze moslims ? er is een grote diversiteit onder moslims. Er is een radicale minderheid, die hun droom van een islamstaat nastreven, maar de overgrote meerderheid is daar helemaal niet meebezig en wenst gewoon harmonieus samen te leven.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
liever een grappige alice dan een verbitterde.
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() is een vorige posting al uitgelegd door mij. Doe eens wat moeite en lees het eens op na.
(zie bericht 37)
- Gelijkheid, Rechtvaardigheid en Vrijheid voor iedereen - Gelijke Rechten en Plichten voor iedereen - Veralgemeen niet, maar nuanceer je mening! - Aanpakken van overlast= repressie (zero-tolerantie) + preventie (o.a begeleiden) - Verklaringen zoeken voor overlast: kijk naar de sociaal-economische situatie (armoede, gezinssituatie, ...) Laatst gewijzigd door goodwill : 14 november 2008 om 15:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Dat geeft mij te denken. Werd er vorig jaar in de Seefhoek, geen Sinterklaasfeestje verpest door allochtone kinderen die in het café waar het doorging serieus veel ambras maakten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verpest is nog zacht uitgedrukt. Er werden zelfs mensen neergestoken en ineen geklopt met stalen voorwerpen. Een regelerechte raid ahw maar eigenaardig genoeg horen we van het vonnis niets in de media....als er al een straf was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar inderdaad:iemand iets gehoord van de straf? pardon... de uitspraak (we weten uiteraard geeneens of zoiets nog wel strafbaar is, kinderen met verkeersborden in mekaar kloppen.... een mens kan geirriteerd geraken door zo'n sint-feest nietwaar?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hoorden we ook niets van het vonnis over de moordpoging ( jij komt hier niet levend van het veld) op die scheidsrechter, niets over de raid op die voetbalploeg waar heel die ploeg kinderen die in het gasthuis werd geklopt. Laatst gewijzigd door daiwa : 14 november 2008 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mmm, ik begin de multicultuur toch aangenaam te vinden. Als we goed uitkijken, hebben we elke dag wel iets te vieren. Laten we dat dan meteen voor iedereen doen en alle scholen sluiten en alle bedrijven omdat er altijd wel iemand iets te vieren heeft.
Laten we nog 1 economie draaiende houden: de amusementssector. De kinderen moeten nu toch heel gelukkig zijn op het einde van het jaar: ze kunnen al beginnen met in monsterpakjes op Halloween de buren wat snoep afdreigen. Dan hebben ze enkele dagen later Sint Maarten, dan nog een kleine maand geduld en Sinterklaas komt er aan, als er ondertussen niet nog ergens een profeet een suikerfeest inlast en dergelijke. En als de snoep van de Sint nog niet op is, komt de kerstman wel door de schouw gevallen. Wie dan nog niet genoeg heeft, kan nieuwjaar en driekoningen gaan vieren en die arme buren weer in hun zak laten graaien. Erg gezellig. Ik zit hier al 2 jaar achter elkaar in een multicul buurt met een snoepschaal klaar voor kleine monstertjes met Halloween, maar blijkbaar ... dringt het niet zo goed door. Met nieuwjaar en driekoningen wordt er ook niet meer aangebeld. Blijkbaar mogen de kinderen niet meer bij de buren langs, gezien het Dutroux-gevaar. Mag Sinterklaas dan niet meer langs komen? Of gaan we daar binnenkort ook nog een perverseling van maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Schepen
|
![]() goodwill
Ga eens reageren op het onderwerp inplaats van elke poster hier aan te vallen.
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb al gereageerd op de topic. Lees mijn postings er terug op na.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
voorstel: start hier een topic over; als aanzet kan je al nagaan wat er over deze zaak bekend is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het sinterklaasfeestje wat 'verstoord 'werd gebeurde op Zurenborg.
Jongeren bedreigden daar feestvierders met een mes, een werd gestoken en per ambulance afgevoerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daiwa verwees naar een andere gebeurtenis, mbt die voetbalploeg.
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik reageer op het eveneens ter sprake gebrachte sint feestje.
Maarre hoe zit het met antwoord Goodwill? Leg eens uit wat je facinatie is met lichten groot of klein? |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja, hij gebruikt dat inderdaad veel ![]() Ik moet dan altijd denken aan dat educatief kinderprogramma op holland (als dat nog draait weet ik niet)
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In plaats van hier te gissen, zou het beter zijn om na te gaan bij bevoegde bronnen om meer over te weten. - Wil je echt weten wat 'grote lichten' inhoudt (ik gebruik nooit 'kleine lichten')? Kan je het echt niet zelf invullen ? Iemand met wie men het hier niet eens is omdat hij/ zij de zaken 'teveel' zou nuanceren of relativeren wordt vaak poco genoemd; soms slingert men met niet zo fraaie namen naar hen. Ik noem diegenen die hier ongezouten, zonder nuancering of relativering hun 'mening' plaatsen en/of iedereen op een grote hoop gooien 'grote lichten', alluderend op het feit dat ze vaak denken dat ze het 'beter weten'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus u weet het zelf niet beter?
Nochtans heb ik de indruk dat u vooral anderen ter orde roept indien een mening afwijkt van wat u lijkt te zien als de enige waarheid? Bent u dan niet wat u zelf omschrijft als een groot licht? Wat het Sinterklaasaccident betreft; de vaststelling dat dit via de media destijds werd belicht ( waaruit je kunt afleiden dat Sinterklaas niet overal meer 'ongenuanceerd' welkom is)geeft niet niet de verplichting eerst met betrokkenen te spreken voor je hiernaar kunt verwijzen |
![]() |
![]() |