![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Straf gerust maar alle Amerikanen voor uw onenigheid met de Amerikaanse regering. Daarmee zend u een zeer goede boodschap de wereld in.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NuMarx, ik zag toevallig uw avatartje en bedenk mij het volgende: ongetwijfeld zou hij de Vlaamse nationalisten (tot op zekere hoogte) hebben gesteund tegen de bourgeois-staat België.
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar ben verslaafd aan pepsi-cola. Dus doe niet mee.
Ben wel bereid om de olierijkdommen te laten waar ze thuishoren, bij het iraakse volk. En zal dus vanaf vandaag geen elf-produkten meer kopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Of Winny Cola, werkelijk ![]() ![]() Nee serieus, ik heb mijne "methadon" bij wijze van spreken al lang gevonden hoor ![]()
![]() |
![]() |
#46 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Tja...de waarheid kan kwetsen hé jongens... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() in '58 had mijn moeder haar plechtige communie nog niet gedaan, so don't blame me 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Niet alle Amerikanen zijn het eens met de oorlog in Irak. Economische sancties go both ways en lossen NIETS op buiten het feit dat Europa EN Amerika daaronder zullen leiden. Zozeer ik tegen uw boycot van Amerikaanse producten ben, ben ik tegen de boycot van Franse producten.
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vietnam haalde ik aan als historisch voorbeeld. Van heel die vredesbeweging toen in de VS moet ik ook niets hebben want die kwam alleen maar op gang toen er Amerikanen werden gedood, dode Vietnamezen waren veel minder fotogeniek. Ik heb toch gezien dat een 80 % van de Yanks nu achter hun"jongens" staan. Laat de Irakezen daar maar wat van uitschakelen. Dat komt ervan als ge u op een paar 1000 km van huis als terrorist gaat manifesteren. O ja, ik ben naar puur kapitalistisch model zelfstandig ondernemer en hoef dus niet onder de hasj-dampen vandaan te komen om een job te zoeken ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zelfstandige ondernemer die zoveel tijd heeft om op een forum te komen lullen?
Zal wel goed draaien, die zaak van jou. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Jij stempelt zeker? Of ziekenkas? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar tegelijk weet ik ook zeker dat een echte zelfstandige ondernemer vele uren hard moet werken, en geen tijd heeft om zijn tijd door te brengen zoals jij. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus ik ben dan geen "echte" zelfstandige ondernemer...misschien werk ik wel 's nachts... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burger
|
![]() 'Vreedzame', 'totale boycot' ...
contradictie in terminis nee ?
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke mogendheid bezette Iraq een paar weken terug? Nu zie ik enkel een USA-legermacht een souvereine staat binnenvallen, tegen de wil van de verenigde naties, tegende wil van de Iraqui, tegen de wil van hun eigen bevolking, die nu achter de aanval staat in de hoop dat het snel achter de rug zou zijn, én gemanipuleerd door propaganda-TV.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
In WO II was het de bedoeling dat Rusland en Duitsland nog een twintig jaar lang zouden vechten en dat de VS zaken met beide partijen zou doen. Toen de Russen het op hun eentje gingen klaren was het tijd om in te grijpen: dat de Amerikanen ons zijn komen bevrijden van de Duitsers is een mythe. Ja natuurlijk had het Nazisme goede kanten zoals elk regime goede en minder goede kenmerken heeft. De Duitsers die Amerikaanse bommentapijten over zich heen kregen voelden zich niet zo "bevrijd"hoor. |
|
![]() |
![]() |