![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Zonder kartel bestond de N-VA niet, zaten er zes Vlaams-nationalisten minder in het Vlaams Parlement en was de grootste Vlaamse partij geen kartel van confederalisten en separatisten. Dat de BUB dat niet leuk vind lijkt me evident, dat ze er nog een tijdje over gaan zeuren eveneens... Hoe leuk hadden jullie het gevonden als de Vlaams-nationalisten werden vertegenwoordigd door twee partijen die te klein of te geisoleerd waren om iets te betekenen? Trouwens, al dat gezeik over een "radicale" koerswijziging... Het Vlaams Belang verandert in een kleine maand van naam, programma en inhoudelijke boodschap, zweert zijn verleden af en haalt een complete nieuwe garde binnen. Alles wat de basis daarin te zeggen kreeg was "houzee" roepen op het congres. Duidelijk jongens van stavast, die Blokkers. Als ik dus zie wie zich hier staat te verkneukelen, raakt dit niet in het minst mijn koude kleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door een marriage de raison, wordt jullie broek nog tijdelijk opgehouden door de tsjeven. Waarschijnlijk presenteert jullie flamingantische achterban daarvoor de rekening. Tenzij een eventuele splitsing van B-H-V als een heldendaad van formaat aan de achterban kan verkocht worden. Dat zal hopelijk niet lukken. 't Is tenslotte maar het respecteren van de logica en de wet, en dat zullen kritische N-VA'ers toch ook beseffen.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Vraag die tekst maar aan Geertje Bourgeois of aan uw grote baas, Yves Leterme.
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen met een beetje zicht op de zaak, hebben nu hun conclusies aangaande rechtlijnigheid reeds getrokken. Wanneer scheuren de laatste die-hard N-VA'ers hun lidkaart?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En dan nog: genant is maar genant, ik denk dat de meeste N-VA'ers er wel mee kunnen leven, ik zou dat ook kunnen. De enigste die hierdoor zijn N-VA lidkaart zou verscheuren is Superstaaf, maar die heeft er geen. Voor de rest dus een beetje hardop dromen van onze aller vriend. Trouwens, mijn lidkaart van 2003 was pokkemoeilijk om te verscheuren, daar zit zo'n plastic laagje tussen he ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Zeg Patriot, forza Belgica.....wat voor taal is dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen bestaande taal, maar het is wel duidelijk hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Zooroaster niet zeveren hé , het vb is vermoord door de belgische staat ; Het programma van het Vlaams Belang is dat van 13 Juni 2004 , een programma waarmee het vb glansrijk de verkiezingen heeft gewonnen. De evolutie binnen het vb is al 10 jaar aan de gang , en de partij kent steeds meer succes . De N_Va stelt in feite niets voor zonder de CdenV , en dat is de meest royalistische partij die er bestaat. het vlaams belang zal aale pijnpunten in de samenleving blijven blootleggen , niet alleen de communaitaire ... het Vb zal blijven spreken waar de anderen zullen zwijgen. En mocht de N-VA daadwerkelijk ooit een gevaar voor Belgie vormen ( wat ik betwijfel , aangezien de n-va top het woord onafhankelijk amper over de lippen krijgen , zeker in gezelschap van de cdenv) , dan is er nog steeds een breed spectrum aan wetten die gebruikt kunenn en zullen worden tegen uw partij ... wees daar maa zeker van , ip je vrolijk te maken in de moordpoging van het Belgische establishment zou beter eens vragen aan Leterme en Co of er al tekenen zijn van een BIG -BANG en hoe rekbaar het begrip onverwijld is ...
Dat de cdenv zelfs na de dictaten van de PS inzake vreemdelingenstemrecht , snel-belg wet , francochamps , wapenwet .... nog geen druk op de ketel durft zetten door bvb afschaffing van de faciliteiten , regeringscrisis (-> de meeste cdenv kiezers zagen een CdenV-VB regering het meeste zitten), Brusselse regering , rondzendbrief peeters.... te vragen zegt genoeg , neen , liever met vlaminghaters die al een reeks chantagevoorstellen om de vlaming in brussel helemaal van de kaart te vegen.... Het ging snel en geruisloos gebeuren , wel het is snel en geruisloos op de lange baan gezet ... een baan die eindigt in één of ander akkoord waarvoor m'n weer eens een hoge prijs zal mogen betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Wij krijgen van de CD&V genoeg bewegingsruimte om actie's op te zetten en wij mogen teminste ons eigen gedacht nog zeggen een groot erschil met SPIRIT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Trouwens moet dat niet jeune[size=5]s[/size] BUB zijn? Altijd op de kop van de Flaminganten zitten, dat we geen Frans kunnen, maar jullie zijn niet veel beter, zie ik. Enne die vuist is aggresief en doet aan links denken....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Met zware xenofobe uitlatingen hebben jullie het gerecht en de progressieve kerk (Leman en co) munitie gegeven om jullie te laten veroordelen door twee verschillende rechtbanken. Als het Vlaams Blok zichzelf racistisch opstelde en ervoor bestraft wordt, kan ze twee dingen doen: a) Haar fouten toegeven en zich beteren b) Weigeren dit als "fouten" te erkennen en vasthouden aan die lijn Beginnen dreinen dat jullie "vermoord" zijn vanwege jullie Vlaams-nationalisme is een handige manier om de aandacht af te leiden van het feit dat jullie top als bange konijnen optie A kiest en alle xenofobe praat afzweert waar jullie drie maanden geleden nog hevig in geloofden en zogenaamd geen woord van terugnamen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() BHV in 5 minuten,in welke taal was da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |