![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hoelang gaat deze thread serieus blijven ? | |||
2 postings |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
5 postings |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
1O postings |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Voor eeuwig en altijd |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Zolang prins Laurent hier niet post, blijft deze thread serieus. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eburonen......pfff...we hebben de Kemmelberg indertijd opgetrokken met hun schedels..
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 15 december 2017 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg meer en meer de indruk dat er hier een undercover, volbloed Morine, rondloopt vermomd als Kelt.
En dat in de enige, echte serieuze thread van K&K.... Waar gaan we in Godsnaam naar toe ? ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 15 december 2017 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zal ik eens iets zeggen over de Menapiërs?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van mij mag je.
Deze serieuze thread is nu toch al om zeep. ![]() Voor ne keer dat we eens ne serieuzen thread hadden....
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij waren vooral berucht voor hun gedrag bij uitwedstrijden ![]()
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |