![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met de anderen wordt al lang geen rekening meer gehouden want het is ondertussen de minderheid. Ca 30 jaar terug stond het reeds in "De Tijd"; "Als de meerderheid van de Belgen van het profitariaat leeft zitten we in een benarde situatie", en daar staan we dan .... Ik zie vandaag geen enkele Belgische partij die maar het begin van een oplossing heeft behalve het VB die nog altijd in de goede richting kijkt. Maar die zitten in "quarantaine" en ondertussen is het veel te laat voor wat zij voor hadden. En ... ondertussen regeert het profitariaat en zorgt voor zichzelf, laat ons steeds meer betalen en laat het lands steeds zieltogender achter.
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Open Vld pleit ook plots voor grenscontroles en pushbacks Zouden ze de kiesgrens voelen naderen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Azijnpissers: mogelijk.
Ouwe zakken: dat durf ik te betwijfelen. Zelfs al zie in in mijn familie dat jonge mensen facebook soms verlaten voor recentere social media.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals u met zen allen wel weet ben ik nooit fan geweest van de 'diensten' FaceBook & Twitter en nog enkele andere.
Ik blijf ook van mening dat politici zich daar niet moeten met bezighouden met postjes op twitter of fb te zetten. Meestal worden die toch binnen- of buiten de context getrokken. "Het verhaal, de personages, de dramatische handelingen, het dramatisch verloop, de enscenering en het gebruik van de overige theatrale middelen." Misschien is dat wel de bedoeling maar kom. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
N-VA 196.393 Groen 80.609 Open VLD 80.140 SP.A 77.283 CD&V 65.574 PVDA 39.420 Top-5 politici Tom Van Grieken 327.500 Theo Francken 202.628 Bart De Wever 147.236 John Crombez 72.042 Dries Van Langenhove 57.137 Het Blok op weg naar een half miljoen. Laatst gewijzigd door Drukazz : 9 juni 2019 om 02:04. |
|
![]() |
![]() |