![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Bij de politiek correcte partijen is er zelfs geen plaats meer voor de echte trouwe militanten die plaats moeten maken voor BV's en voor andere allochtonen op de lijsten. Dus die zorgen zelfs nog niet voor hun eigen leden laat staan dat ze voor hun eigen mensen zouden zorgen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Help uw medemens, hoe meer hoe beter, maar het is nogal belachelijk om het aan een politieke partij te koppelen (he kijk eens hoe solidair en naastenlievend onze partij is!). De politieke partij als overkoepelende sociale commune vind ik maar een vies idee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burger
|
![]() Dat zijn natuurlijk toestanden die kunnen ontstaan wanneer de overheid in gebreke blijft en bepaalde categorieën mensen ondanks de beloofde welvaartstaat in de kou laat staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze actie is een vulgaire propagandastunt, waarbij u zonder blikken of blozen misbruik maakt van de invaliditeit van één uwer leden. U degouteert me tot in het diepst van mijn wezen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
BTW ivbm deze actie heb je gelijk hoor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En nee, dit soort goedkope propaganda past niet in mijn wereldvisie...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Intussen nog GEEN 500€ ontvangen van VB nationaal ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Vandaag mochten wij een storting van € 50,00 noteren van onze Blankenbergse VLD Schepen Mevrouw Nadine Benoot. Hiermee bewijst onze schepen dat er ook solidariteit bestaat over alle partijpolitieke grenzen heen hetgeen van bepaalde partijen ten opzichte van het Vlaams Blok zeker niet kan gezegd worden. In naam van het gehele Vlaams Blok bestuur wensen wij haar daarvoor dan ook hartelijk te danken.
Dit brengt het voorlopige totaal dan ook op: € 1354,50. _________________ |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Seg op de 1mei in kelchterhoef zou ge ook eens kunnen rondgaan met kaarten ofzo. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel je volgende situatie voor; Je bent Vlaams Blokker, maar wegens schrijnende armoede en onvermogen je kind op te voeden (omdat je nog maar 13 jaar bent) moet je het voor adoptie ter beschiking stellen... Het enige paar dat het wil zijn homo's... Wat nu? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is raar, maar deze topic leent zich blijkbaar beter om dit gesprek te hebben. Het zal de rustige, vrijgevende sfeer zijn die hier hangt... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En jullie verwijten een ander van te weinig niveau, nu dit getuigt niet van beter! Zielig ![]()
![]() |
![]() |
#58 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ne se bospier en rafferke nu hoort ge het eens van een ander! ![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |