![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() "Ons geld" bedoel je toch ?
Zuurverdiende centjes noemt ze het... verdiend door middel van sociale fraude op kap van de gemeenschap... Laatst gewijzigd door Eyjafjallajökull : 6 april 2018 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ocharme die 'gemeenschap' toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze geraakt zelfs nog niet tot in Parijs,de reden,niemand wil haar rugzakje tot daar dragen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je je geld niet meer op de bank wilt bewaren,dan bewaar je het maar op de schouw..
Goei Mop hee......hahaha...ik kom niet meer bij ![]() kuch kuch...ahum.... ![]()
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de interesten moet men zijn geld niet meer op de bank zetten, dat is een feit
![]() Als ik de percenten van nu vergelijk met die van een 20 jaar geleden ... En toen vroegen ze niet eens kosten ![]()
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NAH! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De uitkeringen zijn gewoon veel te hoog voor mensen zoals u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak van je geld geen bankzitter maar een schouwspel
![]()
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een gigantisch overschot aan funding voor het volume kredieten dat ze kunnen verkopen, en de volumes die ze niet kunnen plaatsen in rendabele producten kosten henzelf teveel geld. Dat is de reden dat de grootbanken hun kasbonrente op 0,01% zetten op 1 jaar zoals bnp paribas, of 0,10% bij kbc. Op spaarboekjes mogen ze je niet minder geven dan 0,11% wettelijk en dat kost hen bijzonder duur. Enkel kleinere banken wiens funding afhangt van tranches kasbons of termijnrekeningen geven nog licht hogere rentes. Maar die worden momenteel door de grootbanken doodgeknepen zoals Record door Ing. Bij KBC zijn ze al aan de volgende fase : zoveel mogelijk klanten met wat spaarcenten ertoe aanzetten om te betalen voor advies. Wist je dat de vaste dossierkosten voor een krediet zo ongeveer verdubbelden in minder dan 4 jaar ? We evolueren naar een betaalmodel in banking, waarbij de eindklant zelf de front-end verrichtingen doet via zijn mobile of internetbanking en de bank enkel nog beperkte openingsuren heeft om op afspraak over (voor hen) rendabele producten te spreken. Kredieten en beleggingen dus. Al de rest is volkomen bijzaak. Met vastrentende producten is noch voor de klant noch voor de bank een rotte euro te verdienen, dus rest enkel de kostprijs van de bediende die zijn tijd moet steken in bompa die een kasbon wil kopen. Van dat model, en ultiem die klant, willen ze gewoon afraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun commerciële ploegen krijgen daar objectieven in, die ze op zulke manieren proberen te halen. Een klant met enkel een (geactiveerde) zichtrekening met een paar honderd of een paar duizend euro en verder niets blijft echter een waardeloze klant voor de bank. Sorry, zo is het nu eenmaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-via de hoofdbank BNP Paribas Fortis willen ze de klant die hoofdzakelijk aan relatiebankieren belang hecht, klantencontacten wil op afspraak, relatief veel eenvoudige zaken zelf via internet regelt. (betalingsverkeer o.a. en andere niet-rendabele activiteiten) -via Fintro mikken ze op de klant die toch zeker 50% van zijn zaken zelf regelt via internet maar verder toch een gepersonaliseerde aanpak wil en van zodra het een beetje moeilijker is graag naar zijn lokaal gelegen kantoor stapt voor persoonlijke begeleiding -via Hello mikken ze op het kliënteel van jongeren die nooit een bank fysiek binnenstappen en 99% zelf regelen via internet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klant binnenhalen, proberen te rendabiliseren, en als dat niet kan of als hij dat niet wil : terug laten vertrekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil die arme man toch niet de lachstuipen geven met je verhaal ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blankenberge bleek ook een statie te ver...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pandareus thx vr je economische insight, neemt niet weg dat ze me beter v dienst hadden dienen te zijn & me niet als tweederangsburger behandelen, je moet weten dat men me zelfs weigerde de kopie v m'n vonnis terug te geven nadat ik hen dat bezorgde om toe te lichten dat ik wel degelijk mede-titularis was v die rekening, men deed toen zelfs minachtend tegen mij - alhoewel ik dat natuurlijk niet kan bewijzen, sorry hoor maar zoiets is gewoon not done & niet enkel omdat het maar om bembem gaat, duh
Laatst gewijzigd door bembem : 7 april 2018 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |