![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou gedacht hebben dat mijn standpunt ter zake duidelijk was. Meer dan duidelijk zelfs. Wil je dat ik het herhaal?
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nos.nl/artikel/2178127-migra...-regering.html Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ze sturen ze daar vrij snel terug huiswaarts dacht ik.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets. In Australië toch niet. Ik zou de vele gelukzoekers die tegen de lamp lopen in een Australische luchthaven omdat ze in dat land illegaal aan het werk proberen te geraken ipv vakantie te gaan vieren anders niet de kost willen geven. Zij worden zonder pardon retour gestuurd naar waar ze vandaag kwamen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 7 mei 2018 om 09:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een hondendrol laat liggen krijgt een boete, maar drollen van illegalen moeten kunnen. Toch zolang de federale regering niet over de brug komt om de financiële verantwoordelijkheid voor de gang van zaken in "onze" geweldige, maar letterlijk bescheten hoofdstad over te nemen. Als het op het aftroggelen van federaal geld aankomt wordt "ons" toegelaten om Bruxelles weer even als "onze" hoofdstad te beschouwen. Tot het geld binnen is, en dan hoort Brussel weer uitsluitend de Brusselaars toe.
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dademelee niet de vraag stel of we het beschijten van het Noordstation door illegalen MOGEN maar MOETEN toelaten verklaart allicht een en ander.